تحلیل تکنیکال امروز بیت کوین 12 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال بیت‌کوین امروز (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل بیت کوین امروز استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت بیت کوین می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم بیت کوین (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم، فروشندگان موفق شدند قیمت بیت کوین را به زیر ناحیه FTR و حمایت ۵۸۰۰۰ دلار برسانند و این ناحیه حمایتی قدرتمند را به سمت پایین بشکنند. در ادامه دو اردربلاک صعودی مصرف نشده، پیش روی قیمت وجود دارد که انتظار داریم حاوی سفارش‌های خرید زیادی باشد، در صورتی که قیمت موفق به ادامه حرکت نزولی شود، انتظار نزول قیمت بیت کوین تا حوالی قیمت ۵۵۰۰۰ دلار را خواهیم داشت. همچنین نقدینگی زیادی در قیمت ۵۶۰۰۰ دلار موجود است و احتمال می‌دهیم بیت کوین برای جمع‌آوری این نقدینگی به سمت پایین حرکت کند.

تحلیل بیت کوین امروز تایم فریم چهار ساعته (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

قیمت بیت کوین در تایم فریم یک ساعته درون یک روند نزولی قرار دارد و همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم در حال حاضر قیمت در سایکل کانال رسم شده قرار دارد. انتظار داریم قیمت بیت کوین بعد از پر کردن IMBALANCE مشخص شده در تصویر و یا حتی برخورد به خط روند نزولی، به سمت حمایت‌های ۵۶۰۰۰ و ۵۵۰۰۰ حرکت کند. اما در صورتی که خریداران، موفق به شکستن کانال نزولی شوند، قیمت بیت کوین حداقل تا حوالی ۶۰۰۰۰ دلار صعود خواهد کرد.

تحلیل بیت کوین امروز تایم فریم یک ساعته (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

قیمت بیت کوین در تایم فریم ۱۵ دقیقه درون یک کانال پهن نزولی حرکت می‌کند، همانطور که در تصویر زیر می‌مشخص کرده‌ایم، کف TR بعد از شکسته شدن، به ناحیه مقاومتی تبدیل شده‌است و قیمت بیت کوین بعد از رسیدن به قیمت رند ۵۷۰۰۰ به سمت بالا حرکت کرده و پس از جمع‌آوری نقدینگی بالای کانال رسم شده و رسیدن به ناحیه مقاومتی دوباره به سمت پایین بازگشته است. در حال حاضر قیمت بیت کوین در حال اصلاح قیمت برای پر کردن گپ IMBALANCE می‌باشد، و انتظار داریم با رسیدن قیمت به ناحیه عرضه مشخص شده در تصویر و خط روند، حرکت اصلاحی قیمت (پرچم صعودی) پایان یابد و قیمت به سمت پایین حرکت کند. از آنجایی که قیمت درون یک کانال پهن نزولی حرکت می‌کند و خریداران نیز، از قدرت نسبی خوبی در این حوالی قیمت برخوردارند، احتمال صعود قیمت و شکسته شدن کانال نزولی را نیز بایستی مد نظر داشته باشیم.

تحلیل بیت کوین امروز تایم فریم ۱۵ دقیقه (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت بیت کوین امروز (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال بیت‌ کوین، سناریوهای مختلف حرکت قیمت بیت‌کوین را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

ادامه حرکت نزولی قیمت با رسیدن به ناحیه عرضه و خط روند و حرکت قیمت به سمت قیمت رند ۵۵۵۵۵

پیش بینی قیمت بیت کوین (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

شکسته شدن کانال نزولی و حرکت قیمت به سمت مقاومت ۶۰۰۰۰

پیش بینی قیمت بیت کوین (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
5/5 - (4 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر