تحلیل تکنیکال امروز بیت کوین 19 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال بیت‌کوین امروز (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل بیت کوین استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت بیت کوین می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم بیت کوین (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل بیت کوین – تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت بیت کوین در تایم فریم چهار ساعته درون یک کانال نزولی قرار دارد و فروشندگان به تازگی با یک کندل نزولی قدرتمند موفق به شکستن ناحیه مهم حمایتی (ORDER BLOCK) شده‌اند. در حال حاضر قیمت بیت کوین به ناحیه FVG بازگشته و به سمت ناحیه شکسته شده پولبک زده است. در این هفته انتظار ادامه حرکت نزولی بیت کوین به سمت نقدینگی زیر حمایت ۴۹۰۰۰ را خواهیم داشت. تا قیمت به ناحیه حمایتی بسیار مهم ۴۸۰۰۰ بازگردد. در صورتی که خریداران موفق به شکستن خط روند چهار ساعته و CHOCH مشخص شده در تصویر شوند، سناریو نزولی غیر فعال خواهد شد. اما از آنجایی که هفته‌ی جدید را با حرکت صعودی آغاز کرده‌ است، به نظر می‌رسد قیمت در حال ساخت HIGH کندل هفتگی است و احتمالا در دو روز آینده‌ گام نزولی را آغاز می‌کند.

تحلیل امروز بیت کوین – تایم فریم چهار ساعته (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل بیت کوین – تایم فریم یک ساعته

در تصویر زیر می‌بینیم قیمت بیت کوین پس از تشکیل یک اسپایک نزولی، وارد یک کانال صعودی شده است که به عنوان پرچم صعودی برای قیمت بیت کوین عمل خواهد کرد و انتظار داریم این کانال به سمت پایین شکسته شود. از آنجایی که حرکت‌های قیمت در اغلب موارد از دو لگ هم‌اندازه تشکیل می‌شود، انتظار داریم قیمت بیت کوین با تشکیل لگ دوم، به سمت قیمت ۵۶۰۰۰ اصلاح کند و با رسیدن به سقف کانال رسم شده و پر کردن کامل FVG، گام دوم نزولی را آغاز کند.

تحلیل امروز بیت کوین – تایم فریم یک ساعته (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل بیت کوین – تایم فریم ۱۵ دقیقه

قیمت بیت کوین در تایم فریم ۱۵ دقیقه درون کانال صعودی قرار دارد. در آخرین حرکت صعودی نیز سایکل اسپایک و کانال را تشکیل داده و در حال حاضر درون یک تریدینگ رنج قرار گرفته است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت بیت کوین پس از جمع‌آوری نقدینگی سمت فروشندگان و بازگشت دوباره به FTR، یک پین بار و سه کندل صعودی متوالی تشکیل داده است و به سمت نقدینگی سمت خریداران (BSL) حرکت می‌کند. انتظار داریم قیمت بیت کوین یک صعودی آرام به سمت ۵۶۰۰۰ دلار را تجربه کند . همچنین این امکان وجود دارد یک بار دیگر قیمت به سمت خط روند رسم شده بازگردد.

تحلیل امروز بیت کوین – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

 سناریو‌های پیش بینی قیمت بیت کوین امروز (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال بیت‌ کوین، سناریوهای مختلف حرکت قیمت بیت‌کوین را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

حرکت صعودی قیمت به سمت نقدینگی سمت خریداران و قیمت ۵۶۰۰۰

پیش بینی قیمت بیت کوین (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

حرکت نزولی قیمت به سمت نقدینگی اول کانال ۱۵ دقیقه

پیش بینی قیمت بیت کوین (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
5/5 - (4 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر