تحلیل امروز کاردانو | تحلیل تکنیکال جمعه 13 مهر
۱۴ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  2. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش وارد کردن
  3. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۱۴ مهر
  4. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۴ مهر
  5. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  6. سقوط سولانا پس از شکست سطح ۱۶۱ دلاری؛ آیا افت بیشتر در راه است؟
  7. یک نهنگ اتریوم ۱۹ هزار اتریوم فروخت: آیا افت شدیدتری در راه است؟
  8. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه آموزش وارد کردن

تحلیل امروز کاردانو ۱۳ مهر – تحلیل تکنیکال

 
۱۳ مهر ۱۴۰۳
  3 دقیقه
نمودار یک ساعته کاردانو امروز 13 مهر

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال کاردانو (۱۳ مهر ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل کاردانو استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت کاردانو می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم کاردانو (۱۳ مهر ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت کاردانو با رسیدن به اوردر بلاک صعودی و جمع‌ آوری سفارشات خرید،۳ پین بار صعودی متوالی تشکیل داده است و در ادامه خریداران موفق به اینگالف آخرین لگ نزولی قیمت شده‌اند. از آن جایی که قیمت یک الگوی کنج نزولی تشکیل داده و در اندیکاتور RSI و قیمت واگرایی مثبت دارند، انتظار ادامه حرکت صعودی قیمت کاردانو به سمت خط روند نزولی را داریم و احتمال می‌دهیم قیمت به ناحیه عرضه مشخص شده در تصویر بازگردد. در صورتی که خریداران موفق به شکستن سقف ۰.۳۶۴۱ شوند، انتظار ادامه حرکت صعودی قیمت برای پر کردن FVG و رسیدن به قیمت ۰.۳۷۷۵ را داریم.

تحلیل کاردانو در تایم فریم 4 ساعته 13 مهر
تحلیل کاردانو در تایم فریم ۴ ساعته ۱۳ مهر

تحلیل تایم فریم یک ساعته

قیمت کاردانو پس از رسیدن به قیمت ۰.۳۴۲۵، در محدوده اشباع فروش قرار گرفته است. و در ادامه با ادامه نزول قیمت در قالب یک الگوی بازگشتی، شاهد افزایش وارگرایی قیمت در اندیکاتور RSI و همچنین افزایش تعداد کندل‌های صعودی هستیم. در حال حاضر خریداران موفق به شکستن الگوی نزولی شده‌اند، در ادامه به احتمال زیاد قیمت موفق به شکستن CHOCH و ادامه حرکت صعودی به سمت خط روند نزولی خواهند شد.

تحلیل کاردانو در تایم فریم 1 ساعته 13 مهر
تحلیل کاردانو در تایم فریم ۱ ساعته ۱۳ مهر

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

قیمت کاردانو در تایم فریم ۱۵ دقیقه در سایکل تریدینگ رنج قرار دارد. همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم خریداران موفق به برک اوت الگو شده‌اند و قیمت کاردانو در این تایم فریم در یک کانال صعودی حرکت می‌کند. در ادامه انتظار داریم قیمت با عبور از خط روند نزولی به ناحیه عرضه برسد. از آنجایی که نقدینگی زیادی زیر خط روند صعودی قرار دارد، احتمال حرکت قیمت به زیر خط روند صعودی و سپس ادامه روند صعودی بسیار بالا می‌باشد. واکنش قیمت به ناحیه مشخص شده در تصویر، در ادامه حرکت قیمت کاردانو در هفته‌ی آینده بسیار پر اهمیت می‌باشد.

تحلیل کاردانو در تایم فریم 15 دقیقه 13 مهر
تحلیل کاردانو در تایم فریم ۱۵ دقیقه ۱۳ مهر

نقاط حمایت و مقاومت امروز کاردانو

با توجه به تحلیل امروز کاردانو ۱۳ مهر، ناحیه حمایتی امروز کاردانو محدوده ۰.۳۳۳۳-۰.۳۱۳۴۶ و ناحیه مقاومتی امروز کاردانو محدوده ۰.۴۲۰۰ – ۰.۴۱۵۶ است. همچنین در جدول زیر سه نوع از نقاط حمایت و مقاومت امروز کاردانو را بر اساس آخرین اطلاعات نمودار قیمت کاردانو مشخص کرده‌ایم.

نوع R/Sحمایت ۱حمایت ۲حمایت ۳مقاومت ۱مقاومت ۲مقاومت ۳
CLASSIC۰.۳۳۲۵۰.۳۲۵۰۰.۳۰.۴۰۴۰۰.۴۱۴۱۰.۴۲
FIBONACCI۰.۳۲۸۵۰.۳۰۵۳۰.۲۷۵۶۰.۴۰۹۵۰.۴۱۸۱۰.۴۲۹۰
CAMARILLA۰.۳۴۲۰.۳۱۱۰.۲۳۵۰.۳۹۴۰.۴۰۴۰۰.۴۳۵

سناریو‌های پیش بینی قیمت کاردانو امروز (۱۳ مهر ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال کاردانو، سناریوهای مختلف حرکت قیمت کاردانو را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

ادامه حرکت صعودی قیمت برای جمع‌آوری نقدینگی بالای قیمت ۰.۳۴۵۰

پیش بینی قیمت کاردانو 13 مهر 1403
پیش بینی قیمت کاردانو ۱۳ مهر ۱۴۰۳

سناریو دوم

بازگشت دوباره قیمت به کف TR پس از برخورد به خط روند نزولی

پیش بینی قیمت کاردانو 13 مهر 1403
پیش بینی قیمت کاردانو ۱۳ مهر ۱۴۰۳
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.

به این post امتیاز دهید
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر