تحلیل تکنیکال امروز کاردانو 19 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال کاردانو امروز (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال کاردانو برای امروز (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل کاردانو استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت کاردانو می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم کاردانو (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم، کاردانو پس از جمع‌آوری نقدینگی زیر قیمت ۰.۳۰۶۰ و رسیدن به حمایت مهم ۰.۳۰۵۰ یک لگ صعودی قدرتمند چهار ساعته تشکیل داده است، و موفق به شکستن CHOCH و خط روند نزولی در این تایم فریم شده است. بنابراین در حال حاضر قیمت کاردانو در بک ساختار صعودی قرار گرفته است و انتظار داریم صعودی قیمت کاردانو حداقل تا حوالی ۰.۳۷ ادامه داشته باشد. در صورتی که خریداران کاردانو موفق به شکستن این مقاومت شوند، انتظار حرکت قیمت به سمت ۰.۴ را خواهیم داشت.

تحلیل امروز کاردانو – تایم فریم چهار ساعته (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

قیمت کاردانو در تایم فریم یک ساعته پس از تشکیل اسپایک، در سایکل کانال قرار گرفته است و همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم، خریداران با دو کندل صعودی قدرتمند موفق به شکستن ناحیه عرضه شده‌اند. اما با رسیدن قیمت به ناحیه عرضه قدرتمند، شاهد شکل گیری سه کندل نزولی متوالی توسط فروشندگان هستیم که قیمت را به خط روند صعودی و ناحیه شکسته شده‌ بازگردانده است. انتظار داریم قیمت کاردانو به حرکت درون کانال صعودی ادامه دهد  و سقف جدید تشکیل دهد. در صورتی که فروشندگان موفق به شکستن کانال صعودی شوند، انتظار حرکت به سمت ناحیه حمایتی رسم شده را خواهیم داشت.

تحلیل امروز کاردانو – تایم فریم یک ساعته (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت کاردانو در تایم فریم ۱۵ دقیقه نیز درون یک کانال صعودی قرار دارد و در حال حاضر پس از رسیدن به ناحیه عرضه قدرتمند، به خط روند صعودی و ناحیه شکسته شده بازگشته است. همانطور که می‌بینیم فروشندگان موفق به تشکیل پولبک عمیق، و کندل‌های نزولی متوالی شده‌‌اند که می‌تواند نشانگر ضعیف شدن روند و شکسته شدن خط روند صعودی باشد. در صورتی که خط روند شکسته شود انتظار داریم قیمت به ناحیه حمایتی رسم شده بازگردد تا پس از جمع‌آوری نقدینگی مسیر صعودی خود را از سر گیرد.

تحلیل امروز کاردانو – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت کاردانو امروز (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال کاردانو، سناریوهای مختلف حرکت قیمت کاردانو را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

ادامه حرکت صعودی قیمت درون سایکل کانال

پیش بینی قیمت کاردانو (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

حرکت قیمت به زیر خط روند برای جمع آوری نقدینگی

پیش بینی قیمت کاردانو (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
5/5 - (3 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر