تحلیل تکنیکال امروز اتریوم 14 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال اتریوم امروز (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال اتریوم برای امروز (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل اتریوم استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت اتریوم می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل امروز اتریوم – مولتی تایم فریم (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

قیمت اتریوم پس از جمع‌آوری نقدینگی و سفارشات فروش درون ناحیه عرضه با تشکیل یک لگ نزولی قدرتمند به سمت پایین حرکت کرده است و همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم، اردر بلاک صعودی را کاملا مصرف کرده و پس از رسیدن به حمایت ۲۳۰۰ دلار و جمع‌آوری نقدینگی اول کانال صعودی، توسط خریداران ریجکت شده است. از طرفی با توجه به این موضوع که امکان حرکت اتریوم به اندازه‌ی لگ دوم هم‌اندازه وجود دارد، انتظار داریم قیمت اتریوم به سمت قیمت ۲۲۰۰ نیز در روزهای آتی حرکت کند.

تحلیل اتریوم – تایم فریم چهار ساعته (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

در تصویر زیر می‌بینیم قیمت اتریوم در تایم فریم یک ساعته، پس از جمع‌آوری نقدینگی کف کانال در حال اصلاح قیمت است تا کف ناحیه شکسته شده را تست کند. در صورتی که خریداران موفق به بستن کندل صعودی بالای خط BOS مشخص شده در تصویر شوند، انتظار داریم اصلاح قیمت اتریوم، حداقل تا فیبوناچی ۵۰ درصد و ناحیه عرضه مشخص شده، ادامه داشته باشد. و در صورتی که فروشندگان اجازه‌ی بسته شدن کندل در داخل رنج قبلی را ندهند، انتظار حرکت قیمت به سمت ۲۲۰۰ را خواهیم داشت.

تحلیل اتریوم – تایم فریم یک ساعته (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت اتریوم در تایم فریم ۱۵ دقیقه در یک روند نزولی قدرتمند قرار دارد و با اصلاح‌های SIDEWAY و کوچک، گام‌های نزولی قدرتمند برداشته است. و در حال اصلاح قیمت به سطح FVG مشخص شده درون تصویر و ناحیه عرضه می‌باشد. با توجه به بزرگی حرکت انجام شده در اتریوم انتظار اصلاح طولانی‌ای از قیمت داریم و احتمال می‌دهیم قیمت اتریوم امروز برای انباشت نقدینگی درون رنج حرکت کند.

تحلیل اتریوم – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت اتریوم امروز (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال اتریوم، سناریوهای مختلف حرکت قیمت اتریوم را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

اصلاح قیمت به سمت ناحیه عرضه و تشکیل یک تریدینگ رنج

پیش بینی قیمت اتریوم (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

ادامه حرکت نزولی پس از رسیدن به خط روند و FVG

پیش بینی قیمت اتریوم (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
به این post امتیاز دهید
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر