تحلیل تکنیکال امروز اتریوم 19 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال اتریوم امروز (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال اتریوم برای امروز (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل اتریوم استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت اتریوم می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم اتریوم (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل امروز اتریوم – تایم فریم چهار ساعته

قیمت اتریوم در تایم فریم چهار ساعته درون یک کانال نزولی حرکت می‌کند. همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم فروشندگان موفق شده‌اند با دو کندل نزولی متوالی و قدرتمند، ناحیه حمایتی مهم را به سمت پایین بشکنند، اما با رسیدن قیمت به حمایت روانی و رند ۲۲۰۰ دلار، قیمت با یک پین بار صعودی، قدرتمند توسط خریداران ریجکت شده است. در حال حاضر شاهد بازگشت قیمت اتریوم به محدوده FVG هستیم، احتمال می‌دهیم قیمت اتریوم اصلاح را تا حوالی ۲۴۰۰ ادامه دهد. در صورتی که خریداران موفق به شکستن خط CHOCH شوند، انتظار صعودی قیمت تا مقاومت ۲۵۰۰ را خواهیم داشت.

تحلیل اتریوم امروز – تایم فریم چهار ساعته (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل امروز اتریوم – تایم فریم یک ساعته

در تصویر زیر می‌بینیم قیمت اتریوم پس از تشکیل یک اسپایک نزولی  کندل‌های متوالی قدرتمند، با رسیدن به حمایت ۲۲۰۰ دلار متوقف شده، و در حال حاضر درون یک کانال صعودی، قرار دارد که انتظار داریم به سمت پایین شکسته شود و به عنوان پرچم برای قیمت عمل کند. در صورتی که قیمت اتریوم به دنبال تشکیل پولبک با دو لگ هم‌اندازه باشد، انتظار خواهیم داشت خط روند نزولی رسم شده را به سمت بالا بشکند تا علاوه بر جمع‌آوری نقدینگی بالای خط روند نزولی، به ناحیه عرضه بازگردد و FVG را پر کند.

تحلیل اتریوم امروز – تایم فریم یک ساعته (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل امروز اتریوم – تایم فریم ۱۵ دقیقه

قیمت اتریوم در تایم فریم ۱۵ دقیقه نیز در روند صعودی قرار دارد و همانطور که در تصویر زیر می‌بینی حرکت صعودی قیمت با رسیدن به خط روند نزولی متوقف شده است و قیمت اتریوم وارد یک TR شده است. در حال حاضر قیمت اتریوم پس از جمع‌آوری نقدینگی سمت خریداران، و بازگشت به FTR یک حرکت صعودی را آغاز کرده است، انتظار داریم قیمت در ادامه با شکستن سقف و خط روند به سمت مقاومت ۲۴۰۰ دلار حرکت کند. در صورتی که خریداران موفق به شکستن سقف TR نشوند، انتظار بازگشت قیمت به سمت پایین و حرکت قیمت درون TR را خواهیم داشت.

تحلیل اتریوم امروز – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت بیت کوین امروز (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال بیت‌ کوین، سناریوهای مختلف حرکت قیمت بیت‌کوین را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

شکستن خط روند نزولی و ادامه حرکت قیمت به سمت ۲۴۰۰

پیش بینی قیمت اتریوم (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

قرار گرفتن قیمت درون TR

پیش بینی قیمت اتریوم (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
5/5 - (3 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر