تحلیل تکنیکال امروز ریپل 14 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال ریپل امروز (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال ریپل برای امروز (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل ریپل استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت ریپل می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم ریپل (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

قیمت ریپل پس از ناتوانی در شکستن CHOCH چهار ساعته و تغییر روند نزولی، یک سقف الگوی نزولی سقف دوقلو تشکیل داد و همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم با شدت زیاد به ناحیه SWAP رسم شده در تصویر وارد شده است. اما با رسیدن قیمت به ۰.۵۳۳۰  خریداران موفق به حمایت از قیمت ریپل شدند و یک پین بار صعودی قدرتمند تشکیل دادند و قیمت را ریجکت کردند. احتمال می‌دهیم در ادامه نیز قیمت ریپل یکبار دیگر به سمت مقاوتم ۰.۵۷ حرکت کند و خریداران برای شکسته این ناحیه تلاش کنند.

تحلیل ریپل – تایم فریم چهار ساعته (۱۴شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم حرکت نزولی قیمت ریپل برای شکستن رنج ناموفق بوده (FAKE BO) و خریداران موفق شده‌اند قیمت را به درون رنج بازگردانند. انتظار داریم قیمت ریپل در ادامه به سمت مقاومت ۰.۵۷ و سقف TR حرکت کند، البته امکان بازگشت قیمت ریپل از ناحیه SUPPLY مشخص شده در تصویر نیز وجود دارد تا قیمت به میانه‌ی پین بار صعودی تشکیل شده بازگردد.

تحلیل ریپل – تایم فریم یک ساعته (۱۴شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت ریپل  در حال اصلاح و پولیک به سمت خط روند می‌باشد. و در حال حاضر قیمت ریپل با یک خط روند صعودی بالا می‌رود که می‌تواند نقش پرچم را برای قیمت ایفا کند. انتظار داریم قیمت ریپل پس از رسیدن به ناحیه عرضه و خط روند نزولی، خط روند صعودی را نیز بکشند و با بازگشت دوباره به ناحیه SWAP به سمت بالا بازگردد و به سمت ناحیه عرضه بالاتر و مقاومت ۰.۵۷ حرکت کند.

تحلیل ریپل – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۱۴شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت ریپل امروز (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال ریپل، سناریوهای مختلف حرکت قیمت ریپل را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

قرار گرفتن قیمت درون TR و نوسان برای جمع‌آوری نقدینگی

پیش بینی قیمت ریپل (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

بازگشت قیمت از نواحی عرضه و تلاش برای ایجاد کف جدید

پیش بینی قیمت ریپل (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
به این post امتیاز دهید
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر