تحلیل امروز ریپل | تحلیل تکنیکال دوشنبه 26 شهریور
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال ریپل امروز (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال ریپل برای امروز (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل ریپل استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت ریپل می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم ریپل (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم حرکت صعودی قدرتمند قیمت ریپل با رسیدن به ناحیه عرضه مشخص شده در تصویر و مقاومت روانی ۰.۶ متوقف شده است و قیمت با تشکیل کندل‌های نزولی قدرتمند به ناحیه ftr بازگشته است. از آنجایی که نقدینگی مهم زیر قیمت ۰.۵۵۴۰ وجود دارد، انتظار داریم قیمت ریپل برای جمع‌اوری نقدینگی و همچنین جمع‌آوری سفارشات درون fvg به سمت خط روند صعودی رسم شده حرکت کند و یک لگ نزولی دیگر تشکیل دهد. همچنین نقاط حمایت و مقاومت امروز ریپل که تاثیر مهمی در آینده‌ی قیمت خواهند داشت از این قرارند: ۰.۶، ۰.۵۶، ۰.۵۴۳۲ و ۰.۵۲.

تحلیل ریپل – تایم فریم چهار ساعته (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

پس از رسیدن قیمت ریپل به مقاومت ۰.۶، فروشندگان موفق به شکستن کانال صعودی به سمت پایین شده و با تشکیل یک اسپایک نزولی قیمت را به حمایت رند ۰.۵۶ رسانده‌اند. همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم با رسیدن قیمت به این ناحیه خریداران موفق به تشکیل سه کندل صعودی متولی شده‌اند که کندل اول، موفق به اینگالف دو کندل نزولی پیش از خود شده است. این اتفاق نشان‌دهنده‌ای حضور پر قدرت خریداران در این ناحیه است. در حال حاضر پولبک ریپل با رسیدن به fvg متوقف شده است اما احتمال می‌دهیم با تشکیل لگ دوم صعودی، قیمت ریپل به سمت سطح ۵۰ درصد فیبوناچی حرکت کند و پس از آن شاهد ادامه نزول ریپل باشیم.

تحلیل ریپل – تایم فریم یک ساعته (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم خریداران موفق به تشکیل ۸ کندل صعودی متوالی شده‌اند و در حال حاضر قیمت ریپل درون یک الگوی مثلث حرکت می‌کند. در ادامه اگر خریداران موفق به شکستن مثلث به سمت بالا شوند، انتظار داریم قیمت ریپل تا مقاومت ۰.۵۸ و سطح ۵۰ درصد فیبوناچی حرکت کند. در غیر این صورت بایستی منتظر ادامه حرکت نزولی قیمت باشیم. همچنین در نظر داشته باشیم از آنجایی که فشار فروش سنگین است این احتمال وجود دارد که قیمت ریپل پیش از تشکیل لگ دوم صعودی، مثلث را به سمت پایین فیک برک اوت کند تا نقدینگی بیشتری را جمع ‌آوری کند.

تحلیل ریپل – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت ریپل امروز (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال ریپل، سناریوهای مختلف حرکت قیمت ریپل را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

ادامه حرکت نزولی قیمت به سمت خط روند صعودی

پیش بینی قیمت ریپل (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

تشکیل لگ دوم صعودی پولبک و حرکت قیمت به سمت سطح ۵۰ درصد فیبوناچی

پیش بینی قیمت ریپل (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
5/5 - (3 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر