تحلیل تکنیکال ریپل امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳) - رمزینکس
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

تحلیل تکنیکال ریپل امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال ریپل برای امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل ریپل استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت ریپل می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم ریپل (۳ مرداد ۱۴۰۳)

 تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تحلیل روز قبل بیان کردیم، ریپل بعد از بازگشت به ناحیه عرضه و FVG مشخص شده، مجددا وارد اصلاح قیمت شد و برای جمع‌آوری نقدینگی و یافتن خریدار جدید، به سمت نقدینگی سمت فروشندگان حرکت کرد. به محض جمع‌آوری نقدینگی، توسط خریداران به خوبی حمایت شد و همانطور که در تصویر مشخص کرده‌ایم فروشندگان موفق نشدند هیچ کندلی زیر خط SSL کلوز کنند و قیمت به خوبی در این ناحیه توسط خریداران حمایت شده (تشکیل پین بار صعودی) و به سمت بالا بازگشته است. انتظار داریم قیمت ریپل به صعود خود ادامه دهد تا به خط روند نزولی تایم فریم هفتگی برسد.

تحلیل تکنیکال ریپل در تایم فریم چهار ساعته (۳ مرداد ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

همانطور که در تصویر می‌بینیم خریداران توانسته‌اند الگوی تشکیل شده در نمودار قیمت را به سمت بالا بشکنند و با تست کردن خط روند شکست شده و تشکیل سه کندل متوالی صعودی و قدرتمند، این شکست را تایید کنند. با توجه به قدرت خریداران انتظار ادامه حرکت صعودی را داریم و اولین تارگت قیمت در ادامه حرکت، قیمت ۰.۶۲۳۰ و در ادامه  ۰.۶۴ خواهد بود.

تحلیل ریپل در تایم فریم یک ساعته (۳ مرداد ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

در تایم فریم کوتاه مدت قیمت درون یک کانال نزولی (پولبک تایم فریم بالاتر) حرکت می‌کرد و با شکسته شدن کانال نزولی و خط CHOCH می‌توانیم بگوییم پولبک به پایان رسیده و قیمت صعود خود را از سر گرفته است. در حال حاضر ارز ریپل در تایم فریم ۱۵ دقیقه درون یک روند صعودی حرکت قرار دارد و  آخرین سقف تشکیل شده ریپل یعنی ۰.۶۳۷۶ را هدف گرفته است. با توجه به صعودی بودن روند و قدرت روند در تایم فریم بالاتر انتظار داریم خریداران بتوانند سقف قبلی را به بشکنند. در صورتی که فروشندگان اجازه چنین اتفاقی را ندهند، شاهد ورود قیمت به یک تریدینگ رنج خواهیم بود.

تحلیل ریپل در تایم فریم ۱۵ دقیقه (۳ مرداد ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت ریپل امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال ریپل، سناریوهای مختلف حرکت قیمت ریپل را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

بازگشت قیمت به FVG و ادامه روند صعودی

پیشبینی قیمت ریپل امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳)

سناریو دوم

حرکت قدرتمند صعودی و شکستن مقاومت ۰.۶۴

پیشبینی قیمت ریپل امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳)

سناریو سوم

قرار گرفتن قیمت درون TR و بازگشت به سمت BREAKER

پیش بینی قیمت ریپل (۳ مرداد ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
به این post امتیاز دهید
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید