آیا فرصت بهتری برای خرید بیت کوین وجود دارد؟ - مجله رمزینکس

بیت کوین همچنان در مسیر صعود! جیسون پیتزینو: هدف بعدی ۱۳۵ هزار دلار

بیت کوین با فیلتری واضح در پس‌زمینه‌ی محو.
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جیسون پیتزینو، تحلیلگر و معامله‌گر شناخته‌شده‌ی بازار ارزهای دیجیتال، طی صحبتی با مشترکین کانال یوتیوبی خود، چشم‌اندازی صعودی را برای بیت کوین (BTC) ترسیم کرد. وی بر این باور است که قیمت بیت کوین در حال حاضر تنها در حال تثبیت بوده و به زودی شاهد جهشی قابل توجه به سمت ثبت رکوردهای قیمتی جدید خواهیم بود.

آقای پیتزینو با خطاب به بیش از ۳۲۶ هزار مشترک یوتیوبی خود عنوان نمود که روند صعودی بیت کوین به پایان نرسیده و صرفاً در حال گذراندن دوره‌ی استراحت است. با تثبیت قیمت این ارز دیجیتال در زیر سطح مقاومتی کلیدی ۶۹ هزار دلار، به نظر می‌رسد بازار به زودی از این محدوده عبور کرده و شاهد افزایش قابل توجهی در حدود ۱۰۰ درصد نسبت به سطوح قیمتی فعلی باشیم.

این تحلیلگر باتجربه با استفاده از ابزار اکستنشن فیبوناچی، به پیش‌بینی اهداف قیمتی بلندمدت بیت کوین پرداخته است. وی اظهار داشت:

به هیچ وجه معتقد نیستم که چرخه صعودی بیت کوین به اتمام رسیده باشد. لذا، تمرکز خود را بر سطوح قیمتی بالاتر قرار می‌دهیم. اولین هدف کلیدی، رسیدن به قیمت ۱۳۵ هزار دلار است. با در نظر گرفتنِ دوبرابر شدنِ حرکت اخیر بیت کوین (از ۳۰۰۰ دلار به ۶۸۰۰۰ دلار)، می‌توان با یک محاسبه‌ی ساده به محدوده‌ی ۶۵۰۰۰ دلار رسید. حال با احتساب این مقدار به عنوان کف قیمتی، دستیابی به سقف قیمتی ۱۳۵ هزار دلار قابل پیش‌بینی است.

در زمان نگارش این خبر، بهای بیت کوین در حدود ۶۶۹۸۸ دلار معامله می‌شود که حاکی از رشد بیش از ۲.۵ درصدی آن طی ۲۴ ساعت گذشته است.

آقای پیتزینو همچنین به سطوح قیمتی دیگری اشاره کرد که پیش از رسیدن به هدف نهایی (دوبرابر شدن قیمت فعلی) باید مورد توجه قرار گیرند. وی سطوح قیمتی را «جالب» توصیف نموده و اظهار داشت:

بدیهی است که ۱۰۰ هزار دلار یک سطح روانی مهم به شمار می‌رود و به احتمال زیاد شاهد هیجانات زیادی در این ناحیه خواهیم بود. سطوح بعدی نیز که بین ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار دلار قرار دارند، قابل توجه هستند. با این حال، شخصا به بازه‌ی قیمتی ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار دلار بیشتر علاقه‌مندم. رفتار بیت‌کوین در این محدوده و واکنش آن به روندهای صعودی و اصلاحات بعدی، نقطه عطفی مهم در پیش‌بینی اهداف قیمتی نهایی این دوره صعودی به شمار خواهد رفت.

منبع: THE DAILY HODL

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید