قیمت پپه رکورد زد! کی بخریم کی بفروشیم؟ 🐸 - مجله رمزینکس

ثبت رکوردهای قیمتی جدید در بازار میم‌کوین‌ها: بررسی پپه و کانگامون

زنی سردرگم مشغول مشاهده نمودار قیمتی است و به دنبال نقاط مناسب خرید و فروش است.
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

بازار ارزهای دیجیتال طی چند هفته اخیر شاهد افزایش چشمگیر فعالیت بازیگران کلان (Whale) به ویژه در دو توکن پپه (PEPE) و کانگامون (KANG) بوده است. با ثبت رکوردهای قیمتی جدید (ATH) برای هر دوی این توکن‌ها، تحلیلگران با دقت روند صعودی آن‌ها را رصد می‌کنند. در حقیقت، آن‌ها با اشاره به قرارگیری KANG در مرحله پیش‌فروش ویژه، این توکن را محتمل‌ترین گزینه برای تبدیل شدن به یک توکن با پتانسیل رشد ۵۰ برابری در سال ۲۰۲۴ می‌دانند. در ادامه به بررسی دلایل این پیش‌بینی و مقایسه‌ی این دو توکن خواهیم پرداخت.

انباشت توکن پپه توسط بازیگران کلان

توکن پپه اخیراً توجهات زیادی را در بازار میم‌کوین‌ها به خود جلب کرده است. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که قیمت پپه تنها در یک سال گذشته بیش از ۴۵۰ درصد افزایش یافته است. این توکن حتی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت به بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۰۹۶ دلار دست یافت. گزارش‌ها نیز حاکی از افزایش قابل توجه فعالیت بازیگران کلان برای خرید و نگهداری این توکن است.

تحلیل تکنیکال توکن پپه نیز سیگنال‌های صعودی را مخابره می‌کند. برای مثال، PEPE هم اکنون بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) ۲۱ و ۵۰ روزه معامله می‌شود. این تنها بخشی از ماجراست؛ در حال حاضر ۲۴ اندیکاتور تکنیکال برای این توکن در منطقه خرید قرار دارند. بدین ترتیب، کارشناسان حوزه‌ی ارز دیجیتال پیش‌بینی‌ای صعودی برای قیمت پپه داشته و احتمال جهش آن به ۰.۰۰۲۵ دلار تا پایان سه ماهه دوم ۲۰۲۴ را مطرح کرده‌اند.

کانگامون؛ توکنی نوظهور با پتانسیل رشد بالا

در حالی که پپه همچنان یکی از میم‌کوین‌های با اقبال در حال رشد است، کانگامون نیز در حال رسیدن به جایگاه خوبی می‌باشد. این توکن که در مرحله پیش‌فروش به سر می‌برد، تا کنون بیش از ۶ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که KangaMoon ممکن است تا اواسط خرداد به رقم ۸ میلیون دلار برسد. علاوه بر این، این توکن از همین حالا برای خریداران اولیه بازگشت سرمایه (ROI) ۴۰۰ درصدی را تضمین کرده است.

بنیان KangaMoon بر جامعه‌محوری و بازگشت به جامعه استوار است. برای مثال، کانگامون در حال حاضر پیش از راه‌اندازی رسمی، این توکن را به صورت رایگان به فعال‌ترین کاربران خود اختصاص می‌دهد. این اقدام باعث شده بیش از ۲۰ هزار عضو ثبت‌شده‌ی جامعه شروع به تبلیغ و حمایت از کانگامون در شبکه‌های اجتماعی کنند.

این توکن در مرحله پیش‌فروش ویژه خود تنها ۰.۰۲۵ دلار قیمت دارد. این رقم نسبت به قیمت اولیه‌ی ۰.۰۰۵ دلاری آن، نشان‌دهنده‌ی افزایش ۴۰۰ درصدی است. از آنجایی که KANG همچنین با بازار بازی‌های P2E که طبق پیش‌بینی‌ها تا سال ۲۰۲۸ به ۸,۸۵۶ میلیارد دلار خواهد رسید، در ارتباط است، پتانسیل رشد بلندمدت آن قابل توجه است. تحلیلگران بازار پس از ورود KANG به صرافی‌های معتبر در سه ماهه دوم ۲۰۲۴، جهشی ۵۰ برابری برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

مقایسه‌ی پپه و کانگامون

در رقابت بین پپه و کانگامون، به نظر می‌رسد کانگامون به دلیل ارزش بازار پایین‌تر ۲۵ میلیون دلاری خود، از برتری نسبی برخوردار است. این بدان معناست که برای افزایش قیمت KANG به مقدار قابل توجه، نیاز به ورود سرمایه‌های جدید بسیار کمتری است. با در نظر گرفتن این مزیت، کانگامون می‌تواند به گزینه‌ی سرمایه‌گذاری جذاب‌تری تبدیل شود.

منبع: crypto.news

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید