کاهش ۵۰ درصدی قراردادهای آتی همستر کامبت و نگرانی کاربران
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

خبر بد برای توکن همستر کامبت (HMSTR) در بازار ارز دیجیتال

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
پیانو در حال سقوط روی همستر کامبت

همستر کامبت، بازی محبوب تلگرامی، تحت فشار شدید اعضای بی صبر جامعه برای لیست کردن توکن HMSTR و شروع خرید و فروش همستر کامبت قرار دارد.

هنوز مشخص نیست که لیستینگ نهایی چه زمانی انجام خواهد شد، اگرچه توسعه‌دهندگان متعهد شده‌اند که این کار را به زودی انجام دهند. در یک یادداشت اخیر، سازندگان چند مورد را برای تماشای زمانی که در نهایت لیست می‌شود، ذکر کردند، از جمله اینکه بازیکنان ۶۰ درصد از کل توکن‌ها را دریافت خواهند کرد.

قیمت همستر کامبت در بازار آتی کاهش یافته است

در وایت پیپر منتشر شده اخیر، توسعه‌دهندگان همچنین خاطرنشان کردند که جزئیات تقسیم توکن‌های ایردراپ را منتشر خواهند کرد.

با این حال، با وجود تأخیر در لیستینگ، همستر کامبت با اخبار بدی دست و پنجه نرم می‌کند. مهم‌تر از همه اینکه قراردادهای آتی پیش‌بازار HMSTR که توسط صرافی رمزنگاری OKX ارائه می‌شود، به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. این قراردادهای آتی از تاریخ ۱۱ مرداد با قیمت ۰.۳۱۹۹ دلار شروع به معامله کردند و به ۰.۱۶۴۷ دلار کاهش یافته‌اند که سقوطی تقریباً ۵۰ درصدی است.

بازار آتی ممکن است پیش‌بینی خوبی از آنچه در هفته‌ها یا ماه‌های آینده پس از لیست شدن نهایی توکن انتظار می‌رود باشد.

این عملکرد قیمت بازتابی از سایر توکن‌های مشابه است که قبلاً لیست شده‌اند. قیمت نات کوین در ابتدا به ۰.۰۲۹ دلار رسید اما اکنون تقریباً ۶۰ درصد کاهش یافته و به ۰.۰۱۱ دلار رسیده است. به طور مشابه، قیمت پیکسل ورس درصد از بالاترین سطح خود کاهش یافته است، در حالی که توکن Avacoin به پایین‌ترین سطح رکورد خود سقوط کرده است.

علاوه بر این، این روند همچنین بازتابی از سایر توکن‌های بازی برای کسب درآمد است که در طول همه‌گیری و ترند شدن رونق داشتند. توکن‌هایی مانند Axie Infinity (AXS)، Decentraland (MANA) و Sandbox (SAND) در آن زمان افزایش یافتند و به ارزش‌های چند میلیارد دلاری دست یافتند. امروزه، همه آنها سقوط کرده‌اند و ارزش آنها کمتر از ۱ میلیارد دلار است.

رشد اکوسیستم همستر

چالش همستر کامبت این است که چگونه پس از لیست شدن توکن کاربران خود را درگیر کند. تحلیلگران معتقدند کاربران برای فروش توکن‌ها و خروج عجله خواهند کرد. احتمالاً تعداد کمی از کاربران توکن‌های خود را حفظ یا نگه می‌دارند، زیرا دیده‌اند که سایر توکن‌های این چنینی سقوط کرده‌اند.

نات کوین نیز از همین مشکل عبور کرده است و توسعه‌دهندگان اکنون برای ایجاد یک اکوسیستم برای شبکه در حال مبارزه هستند. آنها در یک یادداشت اخیر خاطرنشان کردند که در حال ایجاد یک بازی جدید هستند که به کاربران پاداش می‌دهد. با این حال، اینکه آیا بازی جدید کاربران جدیدی را جذب خواهد کرد یا بر قیمت توکن در حال مبارزه تأثیر مثبت خواهد گذاشت، مشخص نیست.

همستر کامبت به محبوب‌ترین بازی در صنعت رمزنگاری تبدیل شده است. این مینی اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد با ضربه زدن روی یک دکمه یا انجام فعالیت‌های ساده مانند اشتراک‌گذاری بازی یا تماشای ویدیوهای یوتیوب آن، توکن کسب کنند.

منبع: Bankless Times

3.4/5 - (39 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این حوزه.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. اکبر راد
    ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در ۰۲:۵۱

    هیچ کدوم ازین ادعا ها که روزی چند ویدئو میزارن شب قبل کد مورس و پازل ندادن ، من در کهنسالی سخت از یه تیم خوشمون میاد ، ولی رمزینکس رو نصب خواهم نمود .

  2. عین الله بسیل
    ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در ۰۸:۴۹

    از اول هم چندان چیزی نبود فقط با تبلیغات کشاند ملت را طرف خود در آینده شاید هم هیچ ارزشی نداشته باشه

  3. Maghcud dadashi
    ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در ۰۳:۱۷

    بسیار خوب وعالی