مرحله اول ایردراپ لیرزیرو ۳۱ خرداد خواهد بود🪂- مجله رمزینکس

آزمایشگاه لیرزیرو فردا با توزیع توکن ZRO کاربران واجد شرایط را پاداش می‌دهد

طرح یک شبکه در پس‌زمینه و لگوی لیرزیرو در وسط تصویر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

لیرزیرو (LayerZero)، توسعه‌دهنده‌ی پروتکل پیام‌رسانی بلاکچینی، فردا با توزیع توکن ZRO از کاربران مشارکت‌کننده در شبکه‌ی خود قدردانی خواهد کرد. کل عرضه توکن ZRO یک میلیارد واحد است.

برایان پِلِگرینو، مدیرعامل آزمایشگاه لیرزیرو، در تاریخ نامعلومی در توییتر جزئیاتی در خصوص توزیع توکن ZRO به اشتراک گذاشت. بر اساس اعلام ایشان، ۲۳.۸ درصد قابل توجهی از کل عرضه به طور مستقیم به جامعه و توسعه‌دهندگان اختصاص یافته است که این امر جدا از تخصیص به بنیاد و بخش رشد لیرزیرو می‌باشد.

در روز اول، ۸.۵ درصد از این مقدار توزیع خواهد شد. جزئیات توزیع روز اول به شرح زیر است:

  • ۵ درصد برای مشارکت‌کنندگان کلیدی در توسعه‌ی لیرزیرو
  • ۳ درصد برای پروژه‌هایی که درخواست‌های پیشنهادی (RFP) ارائه داده‌اند
  • ۰.۵ درصد برای جامعه‌ی لیرزیرو

پِلِگرینو همچنین اعلام کرد که در مجموع ۱.۲۸ میلیون کیف پول واجد شرایط دریافت ایردراپ هستند.

باقی‌مانده‌ی توکن‌ها طی دوره‌ی ۳۶ ماه آینده با توزیع‌های دوره‌ای (هر ۱۲ ماه) در اختیار کاربران مختلف قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، درخواست‌های پیشنهادی آینده‌نگر نیز بخشی از این توزیع مرحله‌ای خواهند بود تا به طور مستمر از توسعه‌دهندگان حمایت کرده و زمینه‌ساز توسعه‌ی پایدار اکوسیستم لیر زیرو شود.

آزمایشگاه لیرزیرو ابزاری را برای بررسی واجدیت شرایط برای کاربرانی که متقاضی شرکت در ایردراپ هستند، راه‌اندازی کرده است. این ایردراپ شامل دو پنجره‌ی پنج دقیقه‌ای برای مشارکت‌کنندگان در «درخواست‌های پیشنهادی» و یک پنجره‌ی ۲۵ دقیقه‌ای برای مشارکت‌کنندگان اصلی با امکان دریافت تا ۵۰۰۰ توکن است.

برای دریافت توکن‌های ZRO از ایردراپ لیرزیرو، کاربران باید به صفحه‌ی رسمی ایردراپ لیرزیرو مراجعه کنند. سپس، با انتخاب گزینه‌ی «اتصال کیف پول» و انتخاب از لیست ارائه شده، کیف پول فعال رمزارز خود را متصل نمایند.

در مرحله‌ی بعد، کاربران باید مجوزهای لازم را بدون به اشتراک گذاشتن کلیدهای خصوصی خود اعطا کنند. سپس، به بخش «دریافت ایردراپ» رفته و با دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه، اطلاعات خود را تأیید کرده یا در صورت نیاز، مراحل لازم را تکمیل نمایند.

منبع: The Crypto Times

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید