آپدیت نات کوین؛ ماموریت انجام بده NOT بگیر - مجله رمزینکس

با ماموریت‌های جدید «نات‌ کوین»، منفعل نباش و ارز دیجیتال دریافت کن

پس‌زمینه‌ی آبی و سیز و ارز دیجیتال نات کوین در مرکز صفحه
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۵ خرداد ۱۴۰۳

نات‌ کوین، بازی کلیک‌محور پرطرفداری که ده‌ها میلیون کاربر را با ضربه زدن به یک سکه‌ی طلای دیجیتال برای کسب ارز دیجیتال از طریق تلگرام سرگرم کرده بود، نوع جدیدی از ماموریت‌ها را راه‌اندازی کرده است که به بازیکنان امکان می‌دهد به طور غیرفعال، توکن‌های ارز دیجیتال را به عنوان پاداش دریافت کنند.

پس از انجام توزیع رایگان توکن‌های NOT خود از طریق شبکه‌ی باز (TON) هفته‌ی گذشته، نات‌ کوین تا به امروز به عنوان بزرگترین عرضه‌ی توکن بازی در سال ۲۰۲۴ شناخته می‌شود و به طور لحظه‌ای به ارزش تقریبی ۱.۵ میلیارد دلار دست پیدا کرد.

در حال حاضر، ارزش این توکن با قیمتی کمی پایین‌تر از ۰.۰۵ دلار، در حدود ۵۰۰ میلیون دلار تثبیت شده است و تیم نات‌ کوین شروع به معرفی موج جدیدی از فرصت‌های درون بازی برای کسب ارز دیجیتال بیشتر کرده است.

جدیدترین بخش اضافه شده به بازی، «ماموریت‌های کسب درآمد» است. ماموریت‌های کسب درآمد با وظایف یا ماموریت‌های قبلی که بازیکنان پیش از راه‌اندازی توکن باید تکمیل می‌کردند، متفاوت هستند. با تکمیل این ماموریت‌ها، کاربران می‌توانند به طور غیرفعال توکن‌های NOT را به جای دریافت یک پاداش یک‌بار مصرف، به دست آورند.

راهنمای نات‌ کوین اشاره می‌کند که این ماموریت‌ها، بازیکنان را به جوامع مختلفی که متعلق به «پروژه‌های همکار» هستند هدایت می‌کند و در ازای آشنایی با سایر بازی‌ها و برنامه‌های ارز دیجیتال، به آن‌ها توکن اهدا می‌کند.

کسب درآمد NOT بر اساس سطح شما در بازی است. هر چه سطح شما بالاتر باشد، استخر پاداش‌های بالقوه‌ی نات کوین بزرگتر خواهد بود. شما می‌توانید با استیک کردن نات کوین سطح خود را افزایش دهید و میزان نات کوین که در پایان هر ماه استیک کرده‌اید، تعیین می‌کند که در رده‌بندی بالا بروید یا پایین بیایید. بالاترین سطح، پلاتینیوم، بیشترین توکن نات کوین را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

هر ماموریت همکار شامل کارهایی مانند دنبال کردن آن‌ها در توییتر، پیوستن به دیسکورد آن‌ها یا دانلود برنامه‌ی آن‌ها است. در حال حاضر، چهار ماموریت در دسترس است، از جمله یک آموزش، یک مورد برای پروژه‌ای به نام TonGifts و دو مورد برای بازی‌های ارز دیجیتال شخص ثالث که به بازیکنان نات کوین این امکان را می‌دهند تا با پیوستن به جوامع مربوطه و انجام بازی‌ها، نات کوین بیشتری کسب کنند.

تیم در یک گروه تلگرام رسمی نوشت:

در حال حاضر بیش از ۳۰۰٪ بازده‌ی سالانه‌ی واقعی (APY) برای پلاتینیوم وجود دارد و ما فقط با چهار استخر شروع کرده‌ایم. این بازده‌ی سالانه‌ی واقعی است، نه چیزی که دیگران به مدت یک هفته یا بیشتر به شما پیشنهاد می‌دهند. فوق‌العاده است.

منبع: Decrypt

5/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. محمودخان محمدی پیش بیجاری
    ۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۱:۵۷

    نظر خاصی درباره کار ندارم

  2. عارف
    ۷ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۲:۵۱

    سلام.من تونستم ۳ گزینه استخراج ماینو تو لیگ سیلور تو نسخه فعلی فعال کنم ولی بعد چند روز ناپدید شدن اون گزینه ها.دلیل خاصی داره یا هنوز تو نسخه ازمایشیه؟با تشکر

  3. احمد غلامی
    ۷ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۸:۰۶

    نات گوین