افزایش شدید بازیکنان تپ سواپ با رشد قیمتی آن - مجله رمزینکس

افزایش چشمگیر قیمت تپ سواپ پس از راه‌اندازی

لحظه‌ی پرتاب فضاپیما
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

توکن تپ سواپ به تازگی توجه قابل توجهی را در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به خود جلب کرده است. این پروژه که بر استخراج ارز دیجیتال تمرکز دارد، شاهد افزایش محبوبیت تپ سواپ پس از عرضه اولیه سکه (ICO) اخیر خود بوده است.

تپ سواپ توکن TAPS را عرضه می‌کند

شبکه‌ی تپ سواپ بر بستر بلاکچین سولانا ساخته شده است و به عنوان یک پلتفرم معاملاتی و یک اکوسیستم جامع عمل می‌کند. کاربران این پلتفرم می‌توانند از طریق توکن TAPS به فعالیت‌های مختلفی نظیر استخراج، استیکینگ و مشارکت در حاکمیت بپردازند.

توکن تپ سواپ عمدتا بر کاربردهای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) تمرکز دارد. این پلتفرم با تاکید ویژه بر استخراج توکن‌های نوآورانه و قابلیت‌های صرافی غیرمتمرکز (DEX)، در صدد است تا فرآیند استخراج را برای عموم کاربران تسهیل نماید.

تپ سواپ با بهره‌گیری از یک بازی کلیکر کاربرپسند، استخراج توکن را برای طیف وسیعی از کاربران در دسترس قرار داده و بدین ترتیب، تجربه کاربری را بهبود بخشیده و مشارکت گسترده در فضای DeFi را تشویق می‌کند.

بررسی ساختار توزیع توکن تپ سواپ

بر اساس ساختار توزیع توکن Tapswap (توکنومیک)، کل عرضه توکن TAPS یک میلیارد واحد خواهد بود. از این تعداد، نیمی از توکن‌ها (معادل ۵۰۰ میلیون توکن TAPS) به اعضای فعال جامعه اختصاص می‌یابد.

علاوه بر این، مبلغ ۳۰۰ میلیون توکن تپ سواپ (معادل ۳۰ درصد از کل عرضه) برای توسعه پلتفرم، تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و فعالیت‌های بازاریابی رزرو شده است.

همچنین، ۱۰۰ میلیون توکن TAPS (۱۰ درصد از کل عرضه) به تیم توسعه و بنیان‌گذاران این پروژه اختصاص داده شده است. این توکن‌ها به منظور تضمین هم‌راستا بودن منافع تیم با منافع جامعه، به مدت چهار سال قفل شده و سپس به تدریج آزادسازی خواهند شد.

۱۰ درصد باقیمانده از توکن‌ها نیز برای پشتیبانی از نقش‌های مشاوره، فعالیت‌های بازاریابی و افزایش نقدشوندگی توکن در نظر گرفته شده است.

همانطور که در نقشه راه پروژه ذکر شده است، راه‌اندازی توکن بخشی از فاز دوم پروژه Tapswap به شمار می‌رود.

تداوم رشد TAPS پس از راه‌اندازی

تحلیل روند قیمتی تپ سواپ نشان می‌دهد که قیمت آن در زمان عرضه اولیه در تاریخ۱۹ اردیبهشت، حدود ۰.۰۰۸۵ دلار بوده است. با این حال، از آن زمان شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت این توکن بوده‌ایم.

در زمان نگارش این متن، هر واحد توکن TAPS با قیمتی در حدود ۰.۰۱۰۶ دلار معامله می‌شود که بیانگر افزایشی بیش از ۵ درصد است. روند صعودی قیمت نشان می‌دهد که TAPS از زمان راه‌اندازی، افزایش‌های روزانه قابل توجهی را تجربه کرده است. بالاترین افزایش روزانه قیمت این توکن در تاریخ ۲۶ اردیبهشت به ثبت رسیده است که در آن روز با جهشی ۹.۵۲ درصدی همراه بود.

با وجود این افزایش‌ها، توکن TAPS هنوز در هیچ صرافی ارز دیجیتالِ مهمی لیست نشده است. بر اساس یک نظرسنجی که در صفحه X پروژه Tapswap انجام شده است، به نظر می‌رسد اولین صرافی‌ای که اقدام به لیست کردن این توکن نماید، صرافی بای بیت باشد. همچنین، اعلامیه‌ی اخیر Tapswap حاکی از آن است که این پلتفرم در حال حاضر ۱۹ میلیون کاربر دارد.

منبع: AMBCrypto

4.2/5 - (13 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. Mehrdad Adineh
    ۲ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۵:۴۷

    درود
    یعنی الان اگر کسی ۱۰ میلیون tapswap داره
    چند دلار میشه ؟

  2. مهدی
    ۲ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۱۰

    سلام ممنون برای مطالب مفیدتان، ببخشید قیمت ۰.۱۰۶مثل نات کوین با حذف ۳ صفر حساب شده یا میلیونی؟

  3. mostafa salavi
    ۲ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۱:۴۲

    سلام

  4. علی پورمحمد
    ۳ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۹:۵۹

    الان من چجوری تپ سواپ رو بفروشم. حدود یک میلیون تا از ربات تو تلگرام استخراج کردم

  5. rezadianat90
    ۳ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۱:۳۰

    من ک توی سه اکانت تلگرام حدود هشتاد میلیون تپ سواپ دارم بجز اتصال ولت فانتوم چیز دیگری اعلام نکرده خود ربات یا کانال تلگرام تپ سواپ.منبع حرفهای شما از کجاست ؟

  6. سعید
    ۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۲۹

    درحال حاضر ۲۵میلیون کاربرداردیکی از جذابترین وپرسودترین رمز ارز خواهدبود

  7. حاج علی
    ۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۱۷

    نمی‌دونم چرا حس میکنم tapswap مثل نات کوین نون گنده ای بهمون نمی‌ده و یه جورایی اسکم مانند میشه بعد لیست شدن .خداوکیلی نات کوین یه پروژه ی استثنایی بود و مثلش دیگه نمیاد . به هر کی میگم بدون سرمایه گذاری تونستم حدود ۱۷۰ میلیون تومن از نات کوین بگیرم میگه چرت نگو این ممکن نیسش

  8. Reza
    ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۷:۳۱

    ببخشید الان من ۱۰۰۰۰۰۰ ملیون دارم میشه قیمت اون رو بگید

  9. حسین سبحانی
    ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۷:۵۳

    تاپ سوآپ یک ارز بسیار قوی و پر سود خواهد بود و از طریق گزینه X2 ارزشش رو چندین برابر نات کوین خواهد کرد فقط تماشا کنید این پروژه رو یک ارزشی خواهد پیدا کرد که همه انگشت به دهان خواهد ماند

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر