تحلیل امروز اتریوم | تحلیل تکنیکال جمعه 13 مهر
۱۴ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. جابه‌جایی‌های بزرگ نهنگ بیت کوین قبل از افشای چهره ناکاموتو
  2. محکومیت ۱۰ ساله موسس طرح پانزی IcomTech
  3. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه تصویر آموزشی
  4. کد ویدیو بلوم امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  5. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۴ مهر
  6. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۴ مهر به همراه پاسخ تصویری
  7. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  8. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش وارد کردن
  9. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۱۴ مهر
  10. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۴ مهر
  11. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  12. سقوط سولانا پس از شکست سطح ۱۶۱ دلاری؛ آیا افت بیشتر در راه است؟
  13. یک نهنگ اتریوم ۱۹ هزار اتریوم فروخت: آیا افت شدیدتری در راه است؟
  14. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه آموزش وارد کردن

تحلیل امروز اتریوم ۱۳ مهر – تحلیل تکنیکال

 
۱۳ مهر ۱۴۰۳   ۱۴ مهر ۱۴۰۳
  4 دقیقه
نمودار یک ساعته اتریوم امروز 13 مهر

در این مقاله قصد داریم به تحلیل امروز اتریوم ۱۳ مهر  بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل اتریوم استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت اتریوم می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم اتریوم (۱۳ مهر ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم نزول قیمت اتریوم با رسیدن به ناحیه اوردربلاک مشخص شده در تصویر و حمایت ۲۳۵۰ دلاری، متوقف شده است و خریداران با تشکیل ۳ پین بار صعودی (bullish pinbar)، و تشکیل دو کندل صعودی متوالی، قیمت را ریجکت کرده‌اند. زمانی که خریداران پس از یک حرکت نزولی قدرتمند، موفق به تشکیل کندل‌های متولی می‌شوند، احتمال پولبک عمیق بالا می‌رود و نشانگر این است که فروشنده‌های کمی در این قیمت برای اتریوم وجود دارند. بنابراین انتظار داریم در ادامه قیمت اتریوم حداقل تا حوالی ۲۴۰۰ دلار و برای جمع‌آوری نقدینگی بالای کندل نزولی حرکت کند. در صورتی که خریداران موفق شوند، بالای خط روند نزولی، کندل صعودی ببندند، احتمال حرکت قیمت به ۲۵۰۰ دلار نیز افزایش پیدا می‌کند. با توجه به قرار گرفتن قیمت در ناحیه اشباع فروش، احتمال می‌دهیم کندل روزانه اتریوم، صعودی بسته شود.

تحلیل اتریوم در تایم فریم 4 ساعته 13 مهر
تحلیل اتریوم در تایم فریم ۴ ساعته ۱۳ مهر

تحلیل تایم فریم یک ساعته

قیمت اتریوم در تایم فریم یک ساعته پس از رسیدن به حمایت ۵۰ درصد فیبوناچی (قیمت ۲۴۳۹) از سایکل اسپایک خارج شده و در حال حاضر در سایکل کانال نزولی قرار دارد. همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت اتریوم با رسیدن به ناحیه اردربلاک صعودی، با فشار خرید مواجه شده و خریداران موفق به کندل صعودی قدرتمند شده‌اند که رنج پیش از خود را اینگالف کرده است. با توجه به واگرایی مثبت قیمت و اندیکاتور RSI انتظار ادامه حرکت صعودی قیمت حداقل تا نقدینگی رسم شده در تصویر را داریم، به احتمال زیاد خریداران موفق به شکستن خط روند نزولی و بازگشت به قیمت ۲۴۳۹ نیز می‌شوند. همچنین با توجه به نمودار قیمت پتانسیل تشکیل یک الگوی qm در هفته آینده بالا می‌باشد.

تحلیل اتریوم در تایم فریم 1 ساعته 13 مهر
تحلیل اتریوم در تایم فریم ۱ ساعته ۱۳ مهر

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

اتریوم در تایم فریم ۱۵ دقیقه در سایکل تریدینگ رنج قرار دارد و انتظار داریم امروز به سمت سقف TR (2400) بازگردد. همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم با رسیدن قیمت به ناحیه اردربلاک صعودی، اتریوم یک کنج نزولی تشکیل داده است و خریداران با شکستن الگو به سمت بالا، قیمت را درون یک کانال صعودی قرار داده‌اند. همچنین خریداران موفق به شکستن CHOCH 15 دقیقه شده‌اند. بنابراین احتمال تشکیل QM (سر و شانه کلاسیک) در تایم فریم ۱۵ دقیقه بسیار بالا می‌باشد و قیمت پتانسیل بالایی برای بازگشت به سمت ۲۴۰۰ و سپس ۲۵۰۰ را دارد. واکنش قیمت پس از رسیدن به  ناحیه عرضه مشخص شده در تصویر، مهم ترین فاکتور برای پیش بینی صعودی یا نزولی شدن کندل روزانه اتریوم است.

تحلیل اتریوم در تایم فریم 1 ساعته 13 مهر
تحلیل اتریوم در تایم فریم ۱ ساعته ۱۳ مهر

نقاط حمایت و مقاومت امروز اتریوم

ناحیه حمایتی امروز اتریوم محدوده ۲۳۵۰ – ۲۳۰۰  و ناحیه مقاومتی امروز اتریوم ۲۶۰۰ – ۲۵۵۵ است. همچنین در جدول زیر سه نوع از نقاط حمایت و مقاومت امروز اتریوم را بر اساس آخرین اطلاعات نمودار قیمت اتریوم مشخص کرده‌ایم.

نوع R/Sحمایت ۱حمایت ۲حمایت ۳مقاومت ۱مقاومت ۲مقاومت ۳
CLASSIC۲۳۰۰۲۲۰۰۲۰۰۰۲۵۰۰۲۶۵۰۲۸۰۰
FIBONACCI۲۳۵۱۲۲۲۴۲۰۶۲۲۸۰۴۲۹۷۹۳۲۲۸
CAMARILLA۲۳۵۰۲۲۸۴۱۹۰۳۲۵۵۳۲۶۰۵۲۷۰۹

سناریو‌های پیش بینی قیمت اتریوم امروز (۱۳ مهر ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال اتریوم، سناریوهای مختلف حرکت قیمت اتریوم را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

شکستن خط روند نزولی و سقف TR، سپس حرکت صعودی قیمت تا ۲۴۵۰

پیش بینی قیمت اتریوم 13 مهر
پیش بینی قیمت اتریوم ۱۳ مهر

سناریو دوم

بازگشت قیمت به اوردربلاک صعودی پس از رسیدن به ناحیه عرضه

پیش بینی قیمت اتریوم 13 مهر
پیش بینی قیمت اتریوم ۱۳ مهر
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.

به این post امتیاز دهید
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر