بیبی دوج‌ کوین از جمله میم‌کوین هایی است که با سرعت بالایی رشد کرد. در سال ۲۰۲۱ قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال جدید مانند BABYDOGE سر به فلک کشید. این ارز به عبارتی فرزند دوج‌‌کوین محسوب می‌شود و از جامعه بسیار قوی ای برخوردار است؛ به همین خاطر رشد آن دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

اگر بخواهیم درباره توسعه دهندگان این شبکه توضیح دهیم باید بگوییم که تاکنون اطلاعات دقیق و رسمی اعلام نشده است؛ اما برخی از منابع نام Christian Campisi را به عنوان بنیانگذار این شبکه ذکر کرده‌اند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که بیبی دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال توانسته جایگاه خوبی کسب کند. این پروژه در زنجیره بایننس قرار گرفته و نسبت به دوج‌کوین از عملکرد بسیار بهتری برخوردار است؛ به ط‌وریکه با سرعت تراکنش بالا‌تر، به خوبی توجه جامعه Doge را به خود جلب کرده است.

یکی از دلایل رشد این ارز دیجیتال، توئیت‌‌های ایلان ماسک در این رابطه است؛ به طور‌یکه پس از توئیت ایلان ماسک پیرامون این ارز، حجم بازار آن به طور ناگهانی افزایش یافت. در حال حاضر نیز در صورت حمایت مجدد او، جایگاه BABYDOGE بسیار تغییر خواهد کرد. با این اوصاف یکی از اصلی‌ترین دلایل رشد قیمت این ارز، تبلیغات پیرامون آن است.

البته ناگفته نماند که حمایت جامعه از سازمان‌های حمایت از حیوانات و سگ‌ها، در محبوبیت آن بی تاثیر نبوده است؛ تاکنون بیش از ۷۵۰،۰۰۰ دلار به جامعه انسانی، ASPCA، لیگ حیوانات ساحل شمالی و… توسط این شبکه کمک شده است. علاوه بر این‌ها، قرار گرفتن این میم‌کوین در صرافی Huobi، رشد ۲۲٪‌ قیمت را به همراه داشت.

توکن سوزی ارز بیبی دوج 

برای درک بهتر این موضوع، توکن سوزی BABYDOGE را با ارز دیجیتال شیبا مقایسه می‌کنیم. طبق گزارش اعلام شده از سمت شیبا، در بازه‌ای از زمان مقدار ۲۹،۷۲۱،۳۰۴ توکن SHIB به ارزش ۳۳۸ دلار سوزانده شد؛ این رقم در مقایسه با بیبی دوج کوین حدودا ۲۹ برابر کمتر است.

طبق گزارش به دست آمده از  U.Today، تیم اجرایی این پروژه تصمیم به سوزاندن ۵۰ کوادریلیون گرفتند و در عرض دو روز پس از اخذ این تصمیم، ۶ کوادریلیون از سکه‌ها را سوزاندند. رای دهی و انجام شدن این توکن‌ سوزی عظیم در ۱ جولای انجام شد و توکن‌ها در شبکه اتریوم سوزانده شدند؛ این در حالی است که پلتفرم اصلی این شبکه، زنجیره هوشمند بایننس (BNB) است. تاکنون بیش از ۴۷٪ از توکن‌ها سوزانده شده‌اند.

راه اندازی پل ارتباطی با اتریوم 

BABYDOGE پل اتریوم را به تازگی در نوامبر ۲۰۲۱ راه‌ اندازی کرد. بسیاری از افراد بر این باورند که این ارتقا، افزایش قیمت این میم‌کوین را به دنبال خواهد داشت و از چند وقت قبل، با خرید این ارز، خود را برای این فرصت آماده کرده بودند. حتی پیش از ایجاد پل ارتباطی با اتریوم، قیمت این سکه در ۳۰ روز اخیر از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است.

حمایت ایلان ماسک از بیبی دوج کوین 

BABYDOGE در ۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ عرضه شد و پس از توئیت ایلان ماسک درباره آن، بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ به طوریکه پس از از این توئیت، قیمت آن بیش از ۱۰۰۰٪ افزایش یافت و سرمایه گذاران حجم بالایی از خرید را رقم زدند. همچنین سرچ جمله «چگونه سکه بیبی‌ دوج بخریم» چندین برابر افزایش یافت و تمام افراد می‌خواستند سهمی از این رشد داشته باشند.

پیش از این سرمایه گذاران نتیجه حمایت ایلان ماسک از دوج‌کوین را دیدند و انتظار داشتند که درباره BABYDOGE نیز همان اتفاق رقم بخورد. در حوزه ارز دیجیتال عموم افراد معتقدند که ایلان ماسک قدرت ساخت یا تخریب یک ارز، تنها با یک توییت را دارد. با این اوصاف رشد مجدد این میم‌کوین در آینده دور از انتظار نیست.

ترند شدن بیبی دوج در توییتر 

پیش از این نیز اشاره کردیم که توییت کردن ایلان ماسک از این ارز، در رشد آن نقش بسیار تاثیرگذاری داشته است؛ د‌رواقع بیبی دوج به یکی از ترندهای توییتر تبدیل شد و این موضوع نشان‌دهنده محبوبیت آن میان سرمایه گذاران است. در ادامه برای نشان دادن میزان محبوبیت این ارز دیجیتال به دو مورد از توئیت‌های گفته شده اشاره می‌کنیم.

جامعه بیبی دوج توییتی با این مضمون منتشر کرد: آیا تمایل به سوزاندن ۷۰٪ پشتیبانی بیبی دوج کوین دارید؟ کاربران فعال در حوزه ارز دیجیتال می‌‌دانند که سوزاندن سکه‌های یک ارز در‌نهایت می‌تواند منجر به افزایش قیمت آن‌ شود. این موضوع فعال بودن و حمایت قوی جامعه این میم‌کوین را نشان می‌دهد.

توئیت دیگری با این مضمون وجود دارد: به عنوان میلیونر آینده بیبی دوج، این توییت را لایک کنید. جالب است بدانیم که تعداد بالایی از کاربران به این توییت علاقه مندی نشان دادند و این موضوع نشان دهنده محبوبیت بالای آن است.

شایعه لیست شدن در بایننس

حامیان ارز BABYDOGE کمپین‌هایی را برای لیست کردن آن در صرافی بایننس راه اندازی کردند. صرافی بایننس در حال حاضر میزبان میم‌کوین‌های دیگر، مانند شیبا و ارز دیجیتال دوج کوین بوده و به همین خاطر این موضوع به یکی از خواسته‌های اصلی جامعه آن تبدیل شده است. جالب است بدانیم که برخلاف سایر میم‌کوین‌ها، ارزش بیبی دوج کوین روز به روز در حال افزایش است.

بایننس در توییت‌های خود زمزمه‌هایی در رابطه با لیست شدن این میم‌کوین در این صرافی انجام داده که موجب برانگیختن شور و شوق در میان جامعه BABYDOGE شد. با این اوصاف در آینده‌ای نزدیک کاربران می‌توانند به معامله این میم‌کوین در بایننس بپردازند.

سوالات متداول

بالاترین قیمت بیبی دوج کوین تا امروز چقدر بوده است؟

این میم‌کوین در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ به بالاترین قیمت خود، یعنی ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۶۳۴۵ دلار رسید.

BABYDOGE را از کجا بخریم؟

در حال حاضر امکان خرید این میم‌کوین با بهترین قیمت از صرافی رمزینکس وجود دارد.