FEG نوعی توکن ضدتورم با حداکثر عرضه یک کوادریلیون است. در هر تراکنش ۱٪ برای مالیات بین دارندگان توزیع و ۱٪ دیگر سوزانده می‌شود. این توکن کاملا غیرمتمرکز بوده و مالک اصلی برای آن وجود ندارد و تمامی تصمیمات به نفع جامعه آن گرفته می‌شود.

این شبکه در حال تلاش برای توسعه در فضای کریپتو است و پایداری توکن را با ارائه محصولات نوآورانه تضمین می‌کند. تیم قوی این شبکه به طور مداوم در حال رشد بوده و بسیاری از افراد با استعداد و حرفه‌ای بر روی آن کار می‌کنند. بسیاری از سرمایه گذاران وقتی روی ارزی سرمایه گذاری می‌کنند، آینده آن ارز برایشان بسیار اهمیت دارد. در ادامه نگاهی به آینده این ارز دیجیتال در بازه‌های زمانی مختلف می‌اندازیم.

قیمت‌ توکن FEG در آینده

پیش از اینکه به سراغ پیش بینی قیمت FEG برویم باید بدانیم که در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات بالایی که وجود دارد و شرایط مختلف سیاسی، اجتماعی و… که ممکن است در آینده رخ بدهد، قطعیتی بر پیش‌بینی‌های انجام شده وجود ندارد. از طرف دیگر تحلیلگران و وبسایت‌های مختلف تحلیل‌های متفاوتی ارائه داده‌اند و در این بخش پیش‌بینی‌ها را بر مبنای آن‌ها قرار می‌دهیم.

پیش‌بینی‌‌های قیمت فگ از سال ۲۰۲۲ تا سال ۲۰۳۱ بر‌اساس وبسایت‌های swapspace.co، cryptopolitan.com و technewsleader.com ذکر شده‌اند.

پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۲۲

قیمت فگ در سال ۲۰۲۲ به گونه‌های مختلفی پیش‌بینی شده‌است؛ ساختار فگ و روند حرکتی قیمت به گونه‌ای است که می‌توان از نوسانات کوتاه مدت آن به سود خوبی دست پیدا کرد.

Cryptopolitan حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۶۹ دلار و میانگین قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۵۱ دلار را برای این ارز پیش‌بینی می‌کند. طبق این پیش‌بینی روند صعودی این ارز از سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.

در ادامه پیش‌بینی‌های قیمت انجام شده طی سال‌های پیش رو را ذکر کرده‌ایم؛ با بررسی آن‌ها متوجه روند صعودی این ارز خواهیم شد. بنابراین با سرمایه گذاری به موقع، امکان کسب سود برای سرمایه گذاران وجود دارد.

پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۲۳

بسیاری از منابع برای فگ در سال ۲۰۲۳ قیمت بالای ۰ دلار را پیش‌بینی کرده‌اند. از سوی دیگر طبق پیش‌بینی cryptopolitan حداکثر قیمت این ارز ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۸۰ دلار در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود میانگین قیمت آن ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۶۲ دلار باشد. همانطور که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۴ از سال ۲۰۲۳ شرایط بهتری برای فگ رقم خواهد خورد.

پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴ روند حرکتی قیمت این ارز به صورت مثبت پیش‌بینی شده‌است. حداکثر قیمت فگ در این سال ممکن است به ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۱۵ دلار و میانگین آن به  ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۹۳ دلار برسد. برای پیش‌بینی بلند مدت ارز فگ و هر نوع ارز دیجیتال دیگر، انجام تحلیل تکنیکال ضروری است. این شبکه با گسترش dApp ها و استیبل کوین‌ها، سیستم پرداخت قوی‌تری را ارائه می‌دهد و می‌تواند افراد بیشتری را به سمت خود جذب کند. با وجود توسعه فگ و جذب کاربران بیشتر، طبیعاتا ارزش آن در سال ۲۰۲۵ بیشتر خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۲۵

قیمت فگ در سال ۲۰۲۵ به طور خوش‌بینانه‌ای پیش‌بینی شده است. برخی منابع حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۷۴ دلار و میانگین قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۵۱ دلار را پیش‌بینی کرده‌اند. با شروع نوسانات قیمت در سال ۲۰۲۵، قیمت این ارز نیز شروع به رشد خواهد کرد. به طوریکه احتمال رسیدن قیمت آن به بالاترین سطح خود وجود دارد. برای بسیاری از کاربران این سوال وجود دارد که پس از سال ۲۰۲۵ روند قیمتی این ارز به چه صورت خواهد بود؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۲۶

در سال ۲۰۲۶ حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۵۱ دلار و میانگین قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۵۶ دلار برای ارز فگ پیش‌بینی شده است. برخی تحلیلگران برای این ارز نرخ رشد تصاعدی مشاهده می‌کنند؛ این روند صعودی قوی ممکن است به سال‌های بعد نیز سرایت کند.

پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۲۷

روند رو به رشد این ارز در سال ۲۰۲۶ باعث شد که ماکسیمم قیمت ارز FEG در سال ۲۰۲۷ حدود ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۱۱ دلار و میانگین آن ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۹۸ دلار پیش‌بینی شود. به دنبال تلاش‌‌های تیم توسعه دهنده و برنامه‌هایی که برای این شبکه دارند، به طور واضحی تقاضا برای آن در این سال و سال ۲۰۲۸ افزایش پیدا خواهد کرد.

پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۲۸

نشانه‌هایی از ورود این ارز به عصر جدیدی وجود دارد و از آنجایی که این ارز همچنان در معرض توجه قرار خواهد داشت، قیمت آن نیز صعودی پیش‌بینی شده است. به طوریکه حداکثر قیمت این ارز ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۲ دلار و میانگین قیمت آن ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۵ دلار  در نظر گرفته شده است. همچنین امکان ایجاد نوسانات مختلفی در این سال وجود دارد و در سال ۲۰۲۹ یک صعود بسیار خوب برای فگ رقم خواهد خورد.

 پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۲۹

روند صعودی فگ در سال ۲۰۲۹ ادامه خواهد داشت و این امر علاقه سرمایه گذاران به این ارز را نشان می‌دهد.  به طوریکه حداکثر قیمت آن ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۰۰ دلار و میانگین قیمت آن نیز حدود ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۷۵ دلار خواهد بود. پیش از این نیز گفتیم که FEG با موسسات مالی مختلفی همکاری خواهد کرد و برنامه‌های زیادی در راستای توسعه خود دارد؛ اگر تیم بر این مبنا جلو برود،‌ قیمت‌ این توکن نقاط صعودی جدیدی را رقم خواهد زد و در سال ۲۰۳۰ این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۳۰

در سال ۲۰۳۰ با مشارکت فگ با سایر شبکه‌های بلاک‌چین، قیمت آن به طور قابل توجهی رشد خواهد کرد. به طوریکه می‌توانیم انتظار حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۵۰۰ دلار و میانگین ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۱۲۰۴۰ دلار را برای آن داشته باشیم.

از طرف دیگر برخی دیگر از تحلیلگران متوسط قیمت این ارز را در سال ۲۰۳۰، حدود ۰/۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. اما ارزش فگ در ۹ سال آینده، یعنی سال ۲۰۳۱ چگونه خواهد بود؟

پیش‌بینی قیمت FEG در سال ۲۰۳۱

پیش از این نیز ذکر کردیم که همکاری‌ها و نوآوری‌های خاص FEG، پتانسیل رشد آن را افزایش داده و منجر به جذب تعداد کاربران بیشتری می‌شود. براساس پیش‌بینی برخی منابع، میانگین قیمت این ارز در سال ۲۰۳۱ برابر با ۰/۰۰۰۰۰۰۰۳ دلار خواهد بود.

از سوی دیگر برخی دیگر از تحلیلگران قیمت‌های متفاوتی را ارائه داده‌اند. بر‌اساس این پیش‌بینی، حداکثر قیمت فگ در سال ۲۰۳۱، حدود ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۳۷۰ دلار و میانگین آن حدود ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۳۷ دلار خواهد بود.

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده عموم تحلیلگران موضع خوشبینانه‌ای نسبت به این ارز در پیش گرفته‌اند و عموم پیش‌بینی‌ها روند صعودی و رشد این ارز در بلند مدت را نشان می‌دهد. در همین راستا سرمایه گذاران به نگهداری این ارز و در نظر گرفتن آن به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت تشویق می‌شوند.

ازجمله مواردی که به کاربران کمک می‌کند انتخاب و سرمایه گذاری مناسبی داشته باشند، آشنایی با مزایا و معایب هر ارز دیجیتال است. در ادامه به نقاط مثبت و منفی FEG اشاره می‌کنیم.

مزایای ارز FEG

  • براساس پیش‌بینی‌های اخیر، ارز فگ پتانسیل رشد بالایی دارد و کاربران می‌توانند آن را به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت در نظر بگیرند.
  • فگ نمونه‌ای موفق از ارز دیجیتالی جدید بوده که با رشد کیفیت و تقاضای بازار همراه شده است.
  • اگر طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته ارز فگ در یک بازار صعودی ادامه دار قوی بگیرد، قیمت آن در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال ممکن است به بالاترین حد خود برسد.

معایب ارز FEG

  • بسیاری از افراد با هدف کسب درآمد بیشتر سرمایه گذاری می‌کنند. اما باید در نظر داشت که در بازار ارزهای دیجیتال تضمینی بر رشد و روند صعودی دائمی وجود ندارد و FEG نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  • سرمایه گذاری در فگ و سایر ارزهای دیجیتال زمانی موفقیت آمیز است که از اخبار و رویدادهای پیرامون آن آگاهی کامل وجود داشته باشد. توصیه می‌شود پیش از سرمایه گذاری در این ارز تمامی جوانب سنجیده شود.

ابزارهای تحلیل ارز فگ

کاربران با در نظر گرفتن معیارهای درون زنجیره‌ای و خارج زنجیره‌ای و همچنین بررسی احساسات بازار پیرامون ارز فگ می‌توانند تا حدودی وضعیت فعلی قیمت را متوجه شوند. اما با این حال ابزارها و روش‌های تحلیل، می‌توانند در این زمینه کمک کنند و باید توجه داشت که عملکرد گذشته تضمینی بر نتایج آینده نیست.

میانگین‌های متحرک ازجمله رایج‌ترین ابزارهای تحلیل ارز فگ هستند. درواقع این ابزار، میانگین قیمت بسته شدن ارز را طی یک بازه زمانی انتخاب شده نشان می‌‌دهد. به عنوان مثال میانگین متحرک ساده ۱۲ روزه برای FEG، مجموع قیمت‌های بسته شدن ارز را طی ۱۲ روز گذشته نشان می‌دهد.

تحلیلگران علاوه بر میانگین متحرک ساده، از نوع دیگری میانگین متحرک به نام میانگین متحرک نمایی (EMA) استفاده می‌کنند. این نوع میانگین به قیمت‌های اخیر بازار واکنش سریع‌تری نشان می‌‌دهند. برای شناسایی سطوح مقاومت و حمایت، میانگین متحرک‌های ۵۰ روز،‌ ۱۰۰ روز و ۲۰۰ روز بسیار رایج هستند.

حرکت قیمت FEG بالاتر از میانگین‌ متحرک‌ها، نشانه‌ای از صعود قیمت محسوب می‌شود. برخلاف آن، حرکت قیمت به زیر میانگین متحرک‌ها، ضعف بازار را نشان می‌دهد. شاخص RSI و فیبوناچی از دیگر ابزارهایی هستند که برای تحلیل قیمت ارز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تاریخچه و جایگاه فعلی ارز فگ

توکن FEG در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و FEGrox به عنوان توسعه دهنده آن شناخته می‌شود. در سال ۲۰۲۱ معاملات این ارز در زنجیره‌های بایننس و اتریوم با مقدار عرضه ثابت ۱۰۰ کوئینتیلیون آغاز شد. در همان ابتدا حدود ۵۸ کوادریلیون سکه FEG در شبکه اتریوم و ۵۶ تریلیون در زنجیره بایننس از بین رفتند. در حال حاضر حدود ۴۲ کوادریلیون توکن در اتریوم و تقریباً ۴۴ کوادریلیون توکن در زنجیره هوشمند بایننس باقی مانده است.

براساس وبسایت کوین مارکت کپ، فگ در ۲۴ ساعت گذشته حجم معاملات ۱/۷۲۴/۰۴۳ دلار داشته و در همین بازه زمانی، قیمت آن حدود ۱/۴۰٪ افزایش یافته است. همچنین براساس وبسایت coinbase، قیمت آن در ۷ روز گذشته با افزایش ۱۲۸/۱۵٪ همراه بوده است.

خرید FEG در صرافی رمزینکس

در حال حاضر ارز دیجیتال PEG در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر، از جمله صرافی رمزینکس، وجود دارد. برای خرید این ارز از صرافی رمزینکس ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده و مراحل اهراز هویت تکمیل شود. پس از تکمیل این مرحله سطح طلایی برای کاربر فعال شده و می‌توان با استفاده از ریال به خرید و فروش ارز PEG پرداخت.

سوالات متداول

توکن فگ را کجا می‌توان فروخت؟

امکان فروش ارز فگ در صرافی رمزینکس وجود دارد و شیوه فروش آن نیز مانند خرید این ارز است.

با نگه داری FEG می‌توان درآمد غیرفعال داشت؟

از آنجایی که بخشی از تراکنش به دارندگان این توکن بازگردانده می‌شود، با نگهداری آن در کیف پول می‌توان درآمد غیرفعال داشت.

آیا فگ قصد ایجاد همکاری‌های مختلف در آینده دارد؟

بله فگ تاکنون نیز با شرکت‌های مختلفی همکاری داشته و قصد گسترش این همکاری‌ها را در آینده دارد. این امر می‌تواند منجر به رشد ارزش این ارز شود.