در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال به یک مقصد محبوب برای بسیاری از سرمایه‌گذاران تبدیل شده است و پیش‌بینی قیمت‌ها در این بازار همیشه یک چالش جدی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بوده است. خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای پیش‌بینی ارزهای دیجیتال به‌صورت آنلاین و حتی رایگان در دسترس هستند که می‌توانند برای فائق آمدن بر این چالش به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران کمک کنند. در ادامه ۵ سایت مهم را جهت پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال معرفی می‌کنیم:
WalletInvestor: ولت‌اینوِستور یک سایت محبوب برای پیش‌بینی قیمت‌ها است که از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تجزیه‌و‌تحلیل و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. این سایت روزانه پیش‌بینی قیمت بیش از ۸۸۰ ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. پیش‌بینی‌های این ابزار آنلاین بر اساس تحلیل تکنیکال، داده‌های تاریخی و روند بازار است.
TradingBeasts: تریدینگ بیستس یکی دیگر از ابزارهای محبوب جهت پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال است که روزانه پیش‌بینی قیمت تعدادی ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. این سایت، هم پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت و هم بلندمدت را ارائه می‌کند و همچنین شامل طیف وسیعی از ابزارهای تحلیل تکنیکال است که سرمایه‌گذاران می‌توانند جهت تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر از آن‌ها استفاده کنند.
DigitalCoinPrice: دیجیتال‌کوین‌پرایس هم یک سایت پیش‌بینی قیمت رمزارزها است که پیش‌بینی قیمت بیش از ۱۵۰۰ ارز مختلف را ارائه می‌دهد. این سایت هم، پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت قیمت را ارائه می‌دهد و تجزیه‌و‌تحلیل دقیقی از تاریخچه قیمت هر ارز دیجیتال و روند بازار را به شما ارائه می‌دهد.
CoinPredictor: کوین‌پردیکتور یک سایت منحصر‌به‌فرد است که از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تجزیه‌و‌تحلیل و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. این سایت هر روزه پیش‌بینی قیمت بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال را ارائه کرده و همچنین شامل طیف وسیعی از ابزارهای تحلیل تکنیکال است که سرمایه‌گذاران می‌توانند برای تصمیم‌گیری بهتر از آن‌ها استفاده کنند.
WalletInvestorX: این ابزار در واقع نسخه پیشرفته WalletInvestor است که پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های دقیقتری را نسبت به آن ارائه می‌دهد. این سایت از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین و مدل‌های پیش‌بینی کننده برای تحلیل روند بازار و پیش‌بینی قیمت‌ها استفاده می‌کند. همچنین طیف وسیعی از ابزارها و شاخص‌های تحلیل تکنیکال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
منبع: analyticsinsight.net