تحلیل تکنیکال امروز بیت کوین ۶ آبان
۷ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز دوشنبه ۷ آبان
  2. کد کمبو میم فای امروز دوشنبه ۷ آبان + آموزش وارد کردن
  3. جواب سوال تایم فارم امروز دوشنبه ۷ آبان
  4. تصویر امروز جیمز دوشنبه ۷ آبان به همراه پاسخ تصویری
  5. قیمت امروز ایکس امپایر دوشنبه‌ ۷ آبان
  6. قیمت امروز میم فای ‌دوشنبه‌ ۷ آبان در بازار پیش از عرضه
  7. پاسخ پازل امروز ربات میجر دوشنبه ۷ آبان + آموزش تصویری
  8. قیمت امروز میجر (Major) دوشنبه‌ ۷ آبان در بازار پیش از عرضه
  9. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز دوشنبه ۷ آبان به همراه آموزش وارد کردن

تحلیل امروز بیت کوین ۶ آبان – تحلیل تکنیکال

 
۶ آبان ۱۴۰۳
  2 دقیقه
تحلیل امروز بیت کوین شش آبان

در تحلیل بیت کوین امروز قصد داریم از دو منظر کوتاه‌مدت (short term) و میان مدت (medium term) این ارزدیجیتال را بررسی کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم بیت کوین (۶ آبان ۱۴۰۳)

تحلیل بیت کوین – تایم فریم چهار ساعته

تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۶ آبان
تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۶ آبان

بیت‌کوین در کوتاه‌مدت در یک کانال صعودی قرار دارد و نشان از توسعه مثبت و افزایش علاقه خرید میان سرمایه‌گذاران دارد. این ارز در حال نزدیک‌شدن به حمایت در سطح ۶۶۰۰۰ واحد است که می‌تواند واکنش مثبتی ایجاد کند، اما شکست به پایین این سطح یک سیگنال منفی خواهد بود. سقف‌ها و کف‌های حجم معاملات با سقف‌ها و کف‌های قیمتی همخوانی مناسبی ندارند، که این موضوع روند صعودی را تضعیف کرده و می‌تواند نشانه‌ای اولیه از احتمال تغییر روند باشد. مومنتوم کوتاه‌مدت بیت‌کوین نیز بسیار مثبت است و شاخص RSI بالاتر از ۷۰ قرار دارد که نشان‌دهنده افزایش خوش‌بینی میان سرمایه‌گذاران و احتمال رشد بیشتر قیمت است. البته، به‌ویژه برای سهام‌های بزرگ، RSI بالا ممکن است نشانه‌ای از خرید افراطی باشد و احتمال واکنش نزولی را افزایش دهد. روند صعودی در منحنی RSI نیز از این روند مثبت پشتیبانی می‌کند. به‌طور کلی، این ارز در کوتاه‌مدت به‌صورت فنی اندکی صعودی ارزیابی می‌شود.

دورهتعادل حجمنوساننقدینگی+/- %
۱ روز۱.۹۰٪۲۵,۵۲۹.۲۵-۱.۲۹٪
۵ روز-۵۰.۹۰۶.۵۳٪۲۱,۰۳۷.۸۰-۳.۰۱٪
۲۲ روز-۱۸.۵۴۱۸.۶۶٪۱۷,۸۱۶.۷۸+۹.۶۲٪
۶۶ روز-۱۳.۸۲۳۸.۱۱٪۱۸,۷۱۹.۵۱+۱۲.۲۶٪

تحلیل بیت کوین – تایم فریم روزانه

تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم روزانه ۶ آبان
تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم روزانه ۶ آبان

یک کانال تقریبی افقی در روند میان‌مدت شکسته شده و نشان از توسعه قوی دارد. ارز اکنون در صورت واکنش‌های احتمالی به سمت خطوط روند، حمایت می‌گیرد. این ارز در یک الگوی مستطیلی بین حمایت در سطح ۵۰۷۹۳ و مقاومت در سطح ۶۷۸۵۴ حرکت می‌کند. شکست قاطع از یکی از این سطوح، جهت جدیدی را برای این ارز نشان خواهد داد. ارز به مقاومت ۷۰۰۰۰ واحد نزدیک می‌شود که ممکن است باعث واکنش منفی شود. با این حال، شکست به بالا از سطح ۷۰۰۰۰ واحد یک سیگنال مثبت خواهد بود. در گذشته، حجم معاملات در سقف‌های قیمتی پایین و در کف‌های قیمتی بالا بوده است که می‌تواند تضعیف کننده شکست روند باشد. به طور کلی، این ارز از نظر فنی برای میان‌مدت کمی صعودی ارزیابی می‌شود.

نقاط حمایت و مقاومت امروز بیت کوین

با توجه به تحلیل بیت کوین امروز ۵ آبان، ناحیه حمایت امروز بیت کوین محدوده ۶۵۵۰۰ – ۶۵۰۰۰ و ناحیه مقاومت امروز بیت کوین محدوده ۶۹۵۰۰ – ۶۹۰۰۰ می‌باشد. همچنین در جدول زیر سه نوع از نقاط حمایت و مقاومت امروز بیت کوین را بر اساس آخرین اطلاعات نمودار قیمت بیت کوین مشخص کرده‌ایم.

نوع R/Sحمایت ۱حمایت ۲حمایت ۳مقاومت ۱مقاومت ۲مقاومت ۳
CLASSIC۶۵۰۰۰۶۲۰۰۰۶۰۰۰۰۶۹۰۰۰۷۰۰۰۰۷۳۰۰۰
FIBONACCI۶۷۱۸۱۶۶۶۱۹۶۵۸۱۹۶۹۱۴۰۷۰۶۵۶۷۱۷۳۷
CAMARILLA۶۷۱۲۲۶۵۲۱۳۶۱۳۵۹۶۹۶۶۸۷۰۹۴۱۷۲۸۵۰
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
5/5 - (1 امتیاز)
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید