اهمیت وایت پیپر ارز چیلیز (Chiliz) + بررسی جزئیات
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. سه کارت امروز راکی ربیت شنبه ۶ مرداد
  2. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  3. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۶ مرداد
  4. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

وایت پیپر ارز چیلیز چیست و چرا اهمیت دارد؟ 

نماد چیلیز بالای تیم‌های همکار با آن‌ها که در وایت پیپر ارز چیلیز آمده است
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنیای ورزش به‌خصوص فوتبال، طرفداران بسیاری دارد که اغلب آن‌‌ها تمام فعالیت‌های روزمره خود را به دلیل مسابقه تیم مورد علاقه خود تعطیل و به تماشا و حمایت از آن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پردازند. حال تصور کنید که این طرفداران چه فعالیت‌هایی برای حمایت بیشتر و پیشرفت تیم خود برای آینده نمی‌کنند. این موضوع دقیقا جزئیاتی است که توسعه‌دهندگان CHZ در وایت پیپر ارز چیلیز در نظر گرفته‌اند و مسیر امیدوارکننده‌ای را برای این ارز دیجیتال در نظر گرفته‌اند.

به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی وایت پیپر ارز چیلیز پرداخته و از جنبه‌های مختلف آن را بررسی کرده‌ایم.

تعریف CHZ در وایت پیپر ارز چیلیز

طرفداران تیم‌های ورزشی می‌توانند با خرید توکن‌های طرفداری تیم‌های مورد علاقه خود توسط کوین CHZ توکن بومی پلتفرم چیلیز از تیم‌های ورزشی حمایت کنند. امکان خرید توکن‌های طرفداری از طریق سایت Socios امکان‌پذیر است.

در وایت پیپر ارز چیلیز آمده که تیم‌هایی که با چیلیز همکاری می‌کنند، امکان تجربه رویدادهای دنیای واقعی را از یک پلتفرم کریپتویی در اختیار طرفداران خود قرار می‌دهند. برای مثال در وایت پیپر ارز دیجیتال چیلیز بیان شده که کاربران می‌توانند در تصمیم‌های مهمی چون طراحی لباس فصل بعد، سرودهای پیروزی و قهرمانی، نام ورزشگاه و حتی بازیکنان ترکیب اولیه تیم مشارکت کنند.

همچنین در وایت پیپر ارز دیجیتال چیلیز امکانات ویژه‌تری برای طرفدارانی که به صورت زنده بازی تیم مورد علاقه خود را تماشا می‌کنند در نظر گرفته است؛ مانند این که برخی تیم‌ها حتی بر اساس رای طرفداران خود بازیکنان تیم را با یکدیگر جابه‌جا کرده و استراتژی‌های جدید در نظر می‌گیرند. البته این هم در نظر داشته باشید که در وایت پیپر ارز چیلیز فرایندی در نظر گرفته شده است که تیم‌هایی که از طریق پلتفرم Socios با چیلیز همکاری می‌کنند می‌توانند درآمدزایی کنند.

همکاری‌های مهم در وایت پیپر ارز چیلیز

کوین‌های معلق ارز یلیز در فضایی سیاه رنگ
ارز چیلیز امکان مشارکت طرفداران را در تصمیم‌های مهم فراهم کرده است.

ارز دیجیتال چیلیز که امکان تبادل توکن‌های طرفداری را برای هواداران تیم‌های مختلف فراهم کرده است، هم در شبکه اتریوم و هم در شبکه بایننس اسمارت‌چین در دسترس خواهد بود و امکان جابه‌جایی دارد. کاربران می‌توانند ارز دیجیتال چیلیز را هم از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی و هم از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی مانند رمزینکس خریداری کنند.

تیم‌های ورزشی مشهور زیادی تا به حال با پروژه جذاب چیلیز اقدام به همکاری کرده و به دنبال توسعه طیف طرفداران خود چه در دنیای واقعی و چه در دنیای کریپتوکارنسی هستند. تیم‌های فوتبال مشهوری چون بارسلونا اسپانیا، پاریسن ژرمن فرانسه، منچسترسیتی انگلستان، آث میلان ایتالی، تیم بستکبال گلدن استیت آمریکا و تیم فرمول یک استون مارتین از اولین سازمان‌های ورزشی هستند که با چیلیز همکاری می‌کنند.

هر یک از تیم‌هایی که با چیلیز همکاری می‌کنند به راحتی می‌توانند قیمت، عرضه و توزیع توکن‌های طرفداری خود را از طریق پاداش‌دهی و سایر فرایند‌ها کنترل کنند. برای مثال تیم‌ها طی فرایندی می‌توانند اعلام کنند کسانی که بیشترین توکن را در اختیار دارند می‌توانند به‌صورت رایگان از جایگاه ویژه بازی تیم را تماشا یا در جشن امضا بازیکنان در کنار آن‌ها باشند و در مراسم شرکت کنند.

اما نکته مهم بیان شده در وایت پیپر ارز دیجیتال چیلیز، امکان خارج کردن یا سوزاندن بخشی از کوین‌ها براساس اتفاقات و رویدادهای مهم باشگاه است؛ برای مثال شکست در یک دربی مهم و یا پیروزی در فینال یک جام اروپایی، تاثیر به‌سزایی در قیمت توکن طرفداری خواهد داشت.

وجه تمایز CHZ در وایت پیپر ارز چیلیز چیست؟

لوگو چیلیز در وسط تصویر استادیم الدترافورد منچستر یونایتد
پیروزی تیم‌ها در قیمت توکن طرفداری آن‌ها تاثیر به‌سزایی دارد.

توسعه‌دهندگان CHZ در وایت پیپر ارز چیلیز به وضوح هدف خود را بیان کرده‌اند؛ مقصود اصلی آن‌ها ایجاد جامعه‌ای قوی از طرفداران تیم‌های ورزشی برای حمایت بیشتر از تیم‌ها و ورود کریپتو به دنیای ورزش است. همین هدف ساده اما جذاب چیلیز موجب شد تا سرمایه‌گذاران بسیاری به این پروژه علاقه‌مند شوند و به آن ورود کنند. نکته مهم درباره چیلیز این است که یک شرکت کریپتویی نیست؛ بلکه شرکتی است که از کریپتو به عنوان یک تکنولوژی پیشتاز برای پیشرد اهداف خود استفاده می‌کند.

همچنین در وایت پیپر ارز چیلیز نکته‌ای جالب در رابطه با کوین‌های در گردش وجود دارد؛ تعداد ۸,۸۸۸,۸۸۸,۸۸۸ (تقریبا ۹ میلیارد) توکن از عرضه کل با همین عدد در گردش است که هم با استانداردهای شبکه اتریوم و هم استانداردهای شبکه بایننس سازگار هستند.

اما امنیت چیلیز چگونه تامین می‌شود؟ در قرارداد هوشمندی که در پس پلتفرم Socios وجود دارد، مقداری از درآمد شبکه به اندازه ۵ درصد برای تامین امنیت شبکه در نظر گرفته شده است. همچنین مکانیسم امنیتی خاصی که توسعه‌دهندگان چیلیز در نظر گرفته‌اند؛ آن‌ها از الگوریتمی خاص به نام اثبات اعتبار (Proof of Authority) برای امن‌سازی پلتفرم خود استفاده می‌کنند

جمع‌بندی

ارز دیجیتال چیلیز توکن بومی پلتفرم Socios بوده که طرفداران تیم‌های ورزشی می‌توانند با استفاده از آن، توکن طرفداری تیم مورد نظر خود را خریده و از روش‌های مختلف، از باشگاه مورد نظر حمایت کنند. تمام سازوگار مرتبط با نحوه استفاده از ارز دیجیتال چیلیز، مسیر پیش‌رو و کاربردهای آن در وایت پیپر ارز چیلیز آمده که در این مقاله از رمزینکس تمام این موارد را بررسی کرده‌ایم.

سوالات متداول

قیمت لحظه ای ارز چیلیز را چطور پیدا کنیم؟

با مراجعه به صفحه قیمت ارز صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، می‌توانید قیمت رمزارزهای مختلف را مشاهده کنید.

آینده ارز چیلیز چطور است؟

با توجه به تحلیل ارز چیلیز و همکاری‌هایی که تیم آن در نظر گرفته است، پیش‌بینی می‌شود قیمت ارز دیجیتال چیلیز رشد قابل قبولی داشته باشد.

منابع: kriptomat | kraken

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ