تحلیل امروز اتریوم | تحلیل تکنیکال پنجشنبه 26 مهر
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز جمعه ۲۷ مهر
  2. رمز جیمز (GEMZ) امروز جمعه ۲۷ مهر
  3. قیمت امروز میم فای ‌جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  4. قیمت امروز میجر (Major) جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  5. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  6. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  7. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  8. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  9. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  10. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  11. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  12. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  13. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  14. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

تحلیل امروز اتریوم ۲۶ مهر – تحلیل تکنیکال

 
۲۶ مهر ۱۴۰۳
  4 دقیقه
نمودار یک ساعته اتریوم امروز 26 مهر

با آغاز سشن آسیا ساعت ۴ صبح امروز ۲۶ مهر، قیمت اتریوم ۲۶۱۶ بوده است. انتظار داریم در ادامه روز قیمت برای جمع آوری نقدینگی سمت فروشندگان حرکت کند. در ادامه به تحلیل امروز اتریوم ۲۶ مهر  می‌پردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل اتریوم استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت اتریوم می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم اتریوم (۲۶ مهر ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

قیمت اتریوم در تایم فریم ۴ ساعته در یک کانال صعودی قرار دارد اما همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم با رسیدن قیمت به ناحیه مقاومت ۲۷۰۰، قیمت توسط فروشندگان ریجکت شده و در حال حاضر شاهد حرکت افقی قیمت هستیم. تا زمانی که خریداران در این تایم فریم موفق به بستن کندل بالای قیمت ۲۷۰۰ نشوند، انتظار ادامه حرکت صعودی از اتریوم را نداریم، و با توجه به پرایس اکشن اتریوم، و تشکیل کندل‌های یکی در میان صعودی و نزولی، انتظار ادامه پولبک و بازگشت قیمت به خط روند صعودی را داریم. همچنین تا زمانی که خریداران موفق به اینگالف شانه چپ بالقوه نشده‌اند، بایستی احتمال تشکیل الگوی سر و شانه و پولبک عمیق قیمت به سمت ۲۵۰۰ را مد نظر قرار دهیم.

تحلیل امروز اتریوم در تایم فریم 4 ساعته 26 مهر
تحلیل امروز اتریوم در تایم فریم ۴ ساعته ۲۶ مهر

تحلیل تایم فریم یک ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم اتریوم در تایم فریم یک ساعته در یک روند صعودی قرار دارد اما با رسیدن قیمت به ناحیه مقاومت   ۲۷۰۰ و خط روند صعودی، قیمت وارد یک تریدینگ رنج شده است. همچنین شاهد ریجکت شدن قیمت در ناحیه potential left shoulder نیز هستیم. که با توجه به قرار گرفتن قیمت در ناحیه اشباع خرید و همچنین واگرایی قیمت  با اندیکاتور rsi احتمال ادامه پولبک قیمت را افزایش می‌دهد. در ادامه روز انتظار ادامه حرکت صعودی از اتریوم را نخواهیم داشت و احتمال می‌دهیم قیمت با شکستن خط روند $$ نقدینگی زیر خط روند را جمع‌آوری کند و به زیر ۲۵۶۳ حرکت کند. همچنین نقدینگی فروشندگان زیر قیمت ۲۵۳۷ هنوز جمع‌آوری نشده است بنابراین در صورتی که خط روند ۴ ساعته موفق به حمایت از قیمت نشوند، اولین تارگت امروز اتریوم ناحیه demand و قیمت ۲۵۳۰ می‌باشد.

تحلیل امروز اتریوم در تایم فریم 1 ساعته 26 مهر
تحلیل امروز اتریوم در تایم فریم ۱ ساعته ۲۶ مهر

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه‌

قیمت اتریوم در تایم فریم ۱۵ دقیقه در سایکل تریدینگ رنج قرار دارد و همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم شاهد فشردگی قیمت در ناحیه شانه چپ مشخص شده در تصویر می‌باشیم. از آنجایی که قیمت پس از جمع‌آوری نقدینگی ۲۶۴۷، تشکیل سه کندل نزولی متوالی داده است و پین‌بارهای نزولی قدرتمند در این ناحیه شکل گرفته است، احتمال می‌دهیم، قیمت در ادامه خط روند $$ به سمت پایین بشکند و قیمت اتریوم حداقل تا خط روند ۴ ساعته اصلاح کند. اما به احتمال زیاد، با توجه به واگرایی منفی rsi با قیمت، شاهد بازگشت قیمت به ناحیه demand خواهیم بود.

تحلیل امروز اتریوم در تایم فریم 15 دقیقه 26 مهر
تحلیل امروز اتریوم در تایم فریم ۱۵ دقیقه ۲۶ مهر

نقاط حمایت و مقاومت امروز اتریوم

ناحیه حمایتی امروز اتریوم محدوده ۲۶۵۰ – ۲۶۰۰  و ناحیه مقاومتی امروز اتریوم ۲۶۰۰ – ۲۴۵۰ است. همچنین در جدول زیر سه نوع از نقاط حمایت و مقاومت امروز اتریوم را بر اساس آخرین اطلاعات نمودار قیمت اتریوم مشخص کرده‌ایم.

نوع R/Sحمایت ۱حمایت ۲حمایت ۳مقاومت ۱مقاومت ۲مقاومت ۳
CLASSIC۲۵۵۰۲۴۰۰۲۲۰۰۲۸۰۰۳۰۰۰۳۲۰۰
FIBONACCI۲۴۹۱۲۴۶۳۲۳۹۹۲۶۸۷۲۸۴۴۳۰۰۱
CAMARILLA۲۵۲۱۲۴۳۴۲۳۶۴۲۶۷۰۲۷۸۳۲۹۲۰

سناریو‌های پیش بینی قیمت اتریوم امروز (۲۶ مهر ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال اتریوم، سناریوهای مختلف حرکت قیمت اتریوم را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

بازگشت قیمت به ناحیه demand و جمع‌آوری نقدینگی زیر قیمت ۲۵۳۷

پیش بینی قیمت اتریوم 26 مهر
پیش بینی قیمت اتریوم ۲۶ مهر

سناریو دوم

حمایت قیمت در خط روند و ادامه حرکت قیمت در تریدینگ رنج

پیش بینی قیمت اتریوم 26 مهر
پیش بینی قیمت اتریوم ۲۶ مهر
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.

3.3/5 - (3 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هرگز به اندک اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید