۱۴ میلیارد دلار برای پاداش نات کوین استیک شد - مجله رمزینکس
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. بازی دات کوین در بستر بلاک چین ونوم راه‌اندازی می‌شود
  2. سولانا برای لحظاتی بایننس کوین را پشت سر گذاشت
  3. بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است
  4. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  5. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  6. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  7. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  8. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

۱۴ میلیارد دلار برای پاداش نات کوین استیک شد

چترهای در حال فرود نشان‌دهنده‌ی ایردراپ نات کوین
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

توکن NOT بازی محبوب نات کوین که بر بستر تلگرام فعالیت می‌کند، روز پنجشنبه در صرافی‌های ارز دیجیتال متعددی لیست خواهد شد. پیش از این راه‌اندازی رسمی، توسعه‌دهنده بازی، Open Builders، امکان دریافت توکن‌های کسب‌شده در بازی را برای تمامی بازیکنان فراهم کرده است.

اکنون ۳۵ میلیون کاربر این بازی کلیکر می‌توانند با نسبت ۱۰۰۰ به ۱، توکن‌های NOT خود را بر اساس سکه‌های درون بازی که ابتدای سال استخراج کرده‌اند، دریافت نمایند. به عبارت دیگر، اگر در بازی ۱۰۰,۰۰۰ سکه استخراج کرده باشید، امکان دریافت ۱۰۰ نات کوین روی شبکه TON برای شما فراهم شده است.

بازیکنان می‌توانند توکن‌های NOT خود را به صرافی‌های معتبر مانند بایننس، OKX یا بای‌بیت و یا کیف پول تلگرام انتقال دهند. امکان انتقال در روز سه‌شنبه برقرار است، اما پیش از راه‌اندازی رسمی توکن در روز پنجشنبه، انتقالات متوقف خواهد شد.

علاوه بر این، بازیکنان نات کوین می‌توانند با استیک کردن توکن‌های خود، سطوح بالاتری در بازی به دست آورند که طبق اعلام رسمی سازندگان در تلگرام، «دسترسی به شرایط بهتر و پروژه‌های انحصاری» را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. از روز پنجشنبه، امکان انتقال نات کوین به کیف پول‌های شخصی نیز فراهم خواهد شد.

در آستانه‌ی راه‌اندازی توکن، صرافی‌های بایننس و OKX هر دو روز دوشنبه کمپین‌های پاداش استیکینگ برای NOT راه‌اندازی کردند. این کمپین‌ها به کاربران این صرافی‌ها امکان می‌دهد تا سهمی از توکن‌های نات کوین را به دست آورند. در مجموع، این دو صرافی بیش از ۴ میلیارد NOT (معادل بیش از ۴ درصد کل عرضه) را توزیع خواهند کرد.

بزرگترین سهم از این پاداش‌ها متعلق به بایننس است. این صرافی بیش از ۳ میلیارد NOT را از طریق کمپین لانچ‌پول خود ارائه می‌دهد و کاربران با استقبال قابل توجهی از این فرصت استقبال کرده‌اند. تاکنون کاربران بایننس حدود ۱۳.۷ میلیارد دلار بایننس کوین (BNB) و استیبل‌کوین FDUSD استیک کرده‌اند و این رقم روز دوشنبه برای مدت کوتاهی از ۱۴ میلیارد دلار نیز فراتر رفت.

کمپین‌های لانچ‌پول قبلی بایننس برای توکن‌های بازی‌محور PIXEL و PORTAL نیز به ترتیب چندین میلیارد دلار استیک را جذب کردند و هر دو توکن با ارزش بازار قابل توجهی وارد بازار شدند.

آیا Notcoin نیز می‌تواند در میان برترین توکن‌های بازی‌محور راه‌اندازی‌شده در سال ۲۰۲۴ جایگاه خود را پیدا کند؟ پاسخ این سوال را روز پنجشنبه و با لیست شدن این توکن خواهیم دید.

منبع: Decrypt

3.5/5 - (2 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. Nana
    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۴:۲۴

    سلام اگر راهنمایی کنید ممنون میشم شما گفتید امتیازات ۱۰۰۰ به ۱ شده من دقیقا امتیازات نات کوینم به اینصورت بود ولی الان فقط ۱ نات کوت تو کیف پولم هست جوری میشه پیگیری کرد
    🏆 Silver League
    🪙 Total score: 194131
    🪙 Balance: 1349531
    👥 Squad: No team

  2. Alireza1990
    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۱:۱۲

    پس من فکر کردم پریده من نزدیک چهل میلیون داشتم شده ۳۰ هزار دیشب تا حالا داشتم سکته میکردم پس از این مدلشه کاش زودتر این خبر رو گذاشته بودید درسته واسش پولی ندادم ولی میخواستم باهاش کمرمو عمل کنم 😁

بنر نصب اپ