جهش ۱۰ درصدی نات کوین در پی عملکرد تون کوین🚀 - مجله رمزینکس

جهش ۱۰ درصدی نات کوین همزمان با برابری مجدد کیف پول‌های فعال روزانه‌ی تون با اتریوم

مردی در حال آنالیز روند صعودی و ارز دیجیتال نات کوین بالای نمودار.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳

نات کوین (NOT)، بازی کلیکر مبتنی بر تلگرام، با رشد ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به عنوان برنده‌ی اصلی در میان ۱۰۰ توکن برتر ارز دیجیتال شناخته شد. این اتفاق همزمان با برابری تعداد کیف پول‌های فعال روزانه‌ی شبکه‌ی TON، بلاک‌چینی که نات کوین بر بستر آن فعالیت می‌کند، با اتریوم رخ داده است.

نات کوین با جذب پایگاه کاربری ۳۵ میلیون نفری، در ماه مارس به بالاترین تعداد خود یعنی پنج میلیون کاربر فعال روزانه دست یافت. با این حال، این رقم برای برتری تون کوین بر تعداد کیف پول‌های فعال روزانه‌ی اتریوم کافی نبود. سرانجام در ۲۸ اردیبهشت، TON برای اولین بار از اتریوم پیشی گرفت.

بر اساس داده‌های Artemis Terminal، این دو شبکه چندین بار جایگاه خود را عوض کردند تا اینکه در ۱۲ خرداد، تون کوین برای نه روز متوالی پیشتاز شد. از ۲۱ خرداد به بعد، این دو شبکه تقریباً هم‌رده بوده‌اند. در زمان نگارش این تحلیل، TON تنها با اختلاف ۴۰۰۰ آدرس فعال روزانه نسبت به اتریوم عقب‌تر است.

به موازات آن، بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش تون کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد و در یک هفته‌ی گذشته ۵.۵ درصد افزایش یافته است.

سال ۲۰۲۴ برای بلاکچین تون سال مثبتی بوده است. پس از موفقیت نات کوین، مجموعه‌ای از بازی‌های جدید مبتنی بر تلگرام راه‌اندازی شد. همچنین این تیم اعلام کرده است که برنامه‌هایی برای عرضه‌ی توکن در این شبکه دارد.

به تازگی، بازی کلیکر همستر کامبت با رسیدن به ۱۰۰ میلیون بازیکن، عنوان بزرگترین کانال تلگرام را از آن خود کرد. حالا این بازی قصد دارد عرضه‌ی احتمالی توکن خود را در ماه آینده آغاز کند، که طی آن بازیکنان می‌توانند امتیازهای درون بازی را به توکن‌های رمزنگاری تبدیل کنند.

تپ سواپ و یس کوین دو بازی جدید تلگرام هستند که به دنبال عرضه‌ی توکن‌های خود بر روی TON می‌باشند. بازی اول که ادعا می‌کند ۵۰ میلیون بازیکن دارد، پیش از این امکان اتصال کیف پول سولانا را فراهم کرده بود، اما اکنون به دنبال عرضه‌ی توکن خود بر روی TON است. از سوی دیگر، یس کوین با بیش از ۶ میلیون کاربر که قبلاً کیف پول‌های خود را متصل کرده‌اند، قصد دارد ۱۸ میلیون کاربر خود را به تون منتقل کند.

این انفجار در راه‌اندازی بازی‌های جدید با توکن‌هایی که در آینده عرضه خواهند شد، منجر به تبدیل شدن TON به دهمین توکن برتر ارز دیجیتال از نظر ارزش کل بازار، بر اساس CoinGecko، شده است و از کاردانو برای کسب این جایگاه پیشی گرفته است.

منبع: Decrypt

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید