شرکت Riot درآمد حاصل از استخراج بیت کوین را شکست - مجله رمزینکس
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. حذف ایموجی‌های بیت کوین و سایر رمزارزها از شبکه اجتماعی ایکس
  2. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه آموزش وارد کردن
  3. بلاک چین تون از قابلیت تراکنش بدون کارمزد رونمایی کرد
  4. کد مورس همستر کامبت شنبه ۶ مرداد  به همراه آموزش وارد کردن
  5. کد انیگما امروز راکی ربیت شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر
  6. بازی دات کوین در بستر بلاک چین ونوم راه‌اندازی می‌شود
  7. سولانا برای لحظاتی بایننس کوین را پشت سر گذاشت
  8. بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است
  9. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  10. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  11. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  12. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  13. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

شرکت Riot Platforms در سال گذشته رکورد درآمد کل را شکست

افزایش درآمد و تولید بیت‌کوین شرکت Riot Platforms در سال 1402
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۲

درآمد کل Riot از ۲۵۹.۲ میلیون دلار در سال ۱۴۰۱ به ۲۸۰.۷ میلیون دلار در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت (۸ درصد افزایش).

درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین ۱۸۹ میلیون دلار (۶۷ درصد از کل درآمد) بود که نسبت به سال گذشته، ۲۰ درصد افزایش یافته است. این افزایش ناشی از تولید بالاتر بیت‌کوین و افزایش قیمت بیت‌کوین است.

Riot با وجود کاهش بیش از ۹۵ درصدی مصرف برق خود در دوره‌های اوج تقاضای انرژی، تولید بیت‌کوین خود را ۱۹ درصد نسبت به سال قبل، از ۵۵۵۴ بیت‌کوین در سال ۱۴۰۱ به ۶۶۲۶ بیت‌کوین در سال ۱۴۰۲ افزایش داد.

Riot همچنین ۶۴.۳ میلیون دلار درآمد مهندسی، ۲۷.۳ میلیون دلار از میزبانی مرکز داده و ۰.۱ میلیون دلار از سایر خدمات درآمد کسب کرد.

با وجود افزایش درآمد، هزینه‌های بالاتر در سال ۱۴۰۲ از جمله افزایش ظرفیت استخراج Riot، تعداد کارکنان و هزینه‌های برق منجر به ضرر خالص ۴۹.۵ میلیون دلاری شد. با این حال، این رقم نسبت به ضرر خالص ۵۰۹.۶ میلیون دلاری در سال ۱۴۰۱ به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

Riot در سال گذشته به دلیل چندین افزایش تقاضای مرتبط با آب و هوا، ۷۱.۲ میلیون دلار اعتبار انرژی از طریق حمایت شبکه ERCOT دریافت کرد که معادل حدود ۲۴۹۷ بیت‌کوین با قیمت متوسط است.

جیسون لز، مدیرعامل Riot در بیانیه‌ای گفت: «ما در سال ۱۴۰۲ به نتایج رکوردشکنی دست یافتیم و با درآمد کل ۲۸۱ میلیون دلاری، تولید ۶۶۲۶ بیت‌کوین و کسب ۷۱ میلیون دلار اعتبار انرژی از استراتژی منحصر به فرد خود در زمینه انرژی، به بالاترین میزان درآمد در تاریخ خود رسیدیم.»

لز افزود: «در عین حال، Riot همچنین قدرت ترازنامه خود را که در حال حاضر در صنعت پیشرو است، بیشتر تقویت کرده است و سال ۱۴۰۲ را با تقریباً ۵۹۷ میلیون دلار وجه نقد، ۷۳۶۲ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۳۱۱ میلیون دلار بر اساس قیمت بیت‌کوین در پایان سال و بدون بدهی بلندمدت به پایان رساند.»

ظرفیت هش ریت Riot با برنامه‌های توسعه بیشتر استخراج بیت‌کوین افزایش یافت

ظرفیت هش ریت Riot در سال ۱۴۰۲، ۲۸٪ افزایش یافت و در تاریخ ۱۰ دی به رکورد ۱۲.۴ اگزاهَش بر ثانیه رسید. این شرکت همچنین قصد دارد ظرفیت بیشتری را در طول سال جاری در تأسیسات جدید خود در Corsicana، تگزاس به صورت آنلاین درآورد. هش ریت معیاری از کل توان محاسباتی است که برای استخراج و پردازش تراکنش‌ها در شبکه بیت‌کوین استفاده می‌شود.

لس گفت: «هدف ما دستیابی به ظرفیت هش ریت کل ۲۸ اگزاهَش بر ثانیه تا پایان سال ۱۴۰۳، ۳۸ اگزاهش بر ثانیه تا پایان سال ۱۴۰۴ و در نهایت ۱۰۰ اگزاهش بر ثانیه و فراتر از آن است.»

سختی استخراج بیت‌کوین، که معیاری از سختی یافتن یک بلوک جدید است، در تاریخ ۲۷ بهمن به رکورد ۸۱.۷۳ تریلیون رسید. این رقم ممکن است قبل از نصف شدن بعدی بیت‌کوین که برای ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ پیش‌بینی می‌شود، به ۱۰۰ تریلیون برسد.

منبع: The Block

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ