بهترین زمان برای خرید سولانا و کسب سود! - مجله رمزینکس
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. حذف ایموجی‌های بیت کوین و سایر رمزارزها از شبکه اجتماعی ایکس
  2. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه آموزش وارد کردن
  3. بلاک چین تون از قابلیت تراکنش بدون کارمزد رونمایی کرد
  4. کد مورس همستر کامبت شنبه ۶ مرداد  به همراه آموزش وارد کردن
  5. کد انیگما امروز راکی ربیت شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر
  6. بازی دات کوین در بستر بلاک چین ونوم راه‌اندازی می‌شود
  7. سولانا برای لحظاتی بایننس کوین را پشت سر گذاشت
  8. بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است
  9. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  10. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  11. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  12. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  13. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

استقلال سولانا (SOL) از بیت‌کوین: فرصتی برای کسب سود

گوی کریستالی روی دست و علامت ارز دیجیتال سولانا روی آن
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

قیمت سولانا (SOL) می‌تواند در مسیر بهبود قرار گیرد، مشروط بر اینکه بتواند سیگنال‌های صعودی که در کل بازار در حال ظهور هستند را حفظ کند. یکی از مزایای قابل توجه سولانا، امکان جدایی از بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، است. این استقلال می‌تواند زمینه‌ساز سودآوری برای سرمایه‌گذاران SOL شود.

خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به SOL

قیمت سولانا می‌تواند تحت تأثیر خوش‌بینی سرمایه‌گذاران که همچنان به تقویت شبکه ادامه می‌دهند، افزایش یابد. شواهدی از این روند صعودی در نرخ بهره‌ی سررسید باز SOL قابل مشاهده است. نرخ بهره‌ی سررسید باز، کل تعداد قراردادهای اختیار معامله یا آتی بازنشده‌ای را نشان می‌دهد که هنوز تسویه نشده‌اند.

طی دو هفته گذشته، این نرخ بهره‌ی سررسید باز با افزایشی چشمگیر بیش از ۷۰۰ میلیون دلار، از ۱.۷ میلیارد دلار به ۲.۴ میلیارد دلار رسیده است. این افزایش قابل توجه نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران همچنان به افزایش قیمت سولانا امیدوار هستند.

کاهش همبستگی سولانا و بیت‌کوین: یک عامل مثبت

علاوه بر این، همبستگی بین سولانا و بیت‌کوین نیز به طور فعال در حال کاهش است. کاهش همبستگی به طور کلی یک نشانه‌ی نزولی در نظر گرفته می‌شود، زیرا افزایش قیمت بیت‌کوین به افزایش قیمت آلت‌کوین‌ها نیز کمک می‌کند.

با این حال، در حال حاضر، این جدایی برای SOL سودمند است. دلیل این امر، نمونه‌های تاریخی است که در آن‌ها هر بار که همبستگی سولانا با بیت‌کوین کاهش یافته است، این آلت‌کوین روند صعودی به خود گرفته است. در حال حاضر، این همبستگی با کاهش بیشتر، روی ۰.۶۳ قرار دارد.

از آنجایی که قیمت بیت‌کوین نیز در حال حاضر در حال تثبیت و بهبودی آهسته است، SOL می‌تواند با ترسیم مسیر مستقل خود، از شرایط بازار بهره‌مند شود.

پیش‌بینی قیمت سولانا: آیا صعود دیگری در راه است؟

قیمت سولانا نتوانست دوباره بالاتر از سد ۱۹۰ دلاری بسته شود و از آن زمان کاهش یافته است. این آلت‌کوین در حال حاضر با قیمتی پایین‌تر از مقاومت ۱۶۹ دلار، در حدود ۱۶۵ دلار معامله می‌شود. اگر نشانه‌های ذکر شده در نظر گرفته شوند، به نظر می‌رسد سناریویی صعودی محتمل است.

برای تحقق این سناریو، SOL ابتدا باید سطح ۱۷۰ دلار را به عنوان کف حمایتی تثبیت کند و سپس ۱۷۵ دلار را نیز به سطح حمایتی تبدیل نماید. پس از آن، افزایش به ۱۹۰ دلار و آزمایش مقاومت، یک بهبود موفق تلقی می‌شود.

با این حال، اگر تثبیت سطوح ۱۷۰ و ۱۷۵ دلار به عنوان کف حمایتی با شکست مواجه شود، کاهش SOL به ۱۵۶ دلار دور از انتظار نخواهد بود. از دست دادن این سطح حمایتی، تحلیل صعودی برای قیمت سولانا را باطل می‌کند و آن را به سمت ۱۳۷ دلار سوق می‌دهد.

منبع: BeInCrypto

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ