سولویشن، یک میم‌کوین جدید که به تازگی بر بستر بلاک‌چین سولانا راه‌اندازی شده است، با پیش‌فروش اخیر خود به سرعت توجهات را به خود جلب کرده است. در این پیش‌فروش که تنها چند روز پس از راه‌اندازی در تاریخ ۱۶ فروردین آغاز شد، بیش از ۵۰ درصد از سهمیه‌ی توکن‌ها به فروش رفت. هدف این پروژه، متمایز کردن خود از سایر میم‌کوین‌ها از طریق اولویت‌دهی به مشارکت و تعامل جامعه است و قصد دارد با این رویکرد، در بازار ارزهای دیجیتال تحولی ایجاد کند.

با اختصاص بیش از نیمی از کل توکن‌های در گردش به پیش‌فروش، سولویشن فرصت چشمگیری را برای سرمایه‌گذاران اولیه جهت مشارکت در چشم‌انداز خود فراهم کرده است. پس از پایان پیش‌فروش، معاملات این توکن در صرافی‌های غیرمتمرکز با تأکید بر دسترسی‌پذیری و فراگیری آغاز خواهد شد.

مشارکت در پیش‌فروش سولویشن بسیار ساده است. تنها به یک کیف پول سازگار با سولانا و مقداری توکن SOL یا USDT/USDC برای مبادله‌ی توکن در وب‌سایت پروژه نیاز است. پیش‌فروش که از ۱۶ فروردین آغاز شده و تا ۸ اردیبهشت ادامه دارد، فرصتی را برای علاقه‌مندان جهت پیوستن به این پروژه در مراحل اولیه و کسب سود احتمالی از رشد آن فراهم می‌کند.

رویکرد سولویشن به پیش‌فروش آن را از سایر پروژه‌ها متمایز می‌کند. اختصاص ۷۰ درصد از کل عرضه توکن به پیش‌فروش و تأمین نقدینگی، تضمین‌کننده‌ی مشارکت گسترده و توزیع عادلانه‌ی توکن‌ها است. این پروژه بر رشد ارگانیک و توسعه‌ی مبتنی بر جامعه تأکید دارد و الهام‌بخش آن، پروژه‌های موفق میم‌کوین مانند داگ‌ویف‌هت و بونک است.

علاوه بر پیش‌فروش، سولویشن برنامه‌هایی را برای توزیع رایگان و انحصاری توکن (ایردراپ) جهت پاداش دادن به جامعه‌ی حمایتی خود، معرفی کرده است. سرمایه‌گذاران در پیش‌فروش، بیشترین سهم از ایر دراپ را دریافت خواهند کرد و سهمیه‌های اضافی نیز برای فعالیت‌های اجتماعی و دارندگان توکن Noctis در نظر گرفته شده است. هدف این ابتکار، تشویق بیشتر مشارکت جامعه و ایجاد حس قدردانی در میان حامیان است.

رویکرد طنزآمیز سولویشن به دنیای ارزهای دیجیتال، آن را از دیگر پروژه‌های جدی‌تر متمایز می‌کند و جایگزینی سرگرم‌کننده و پویا ارائه می‌دهد. با جاه‌طلبی جسورانه‌ی خود برای تبدیل شدن به «پدر میم‌کوین‌ها» و فتح قلمرو میم‌کوین‌ها، سولویشن کاربران را به پیوستن به جامعه‌ی خود و پذیرش جنبه‌ی سرگرم‌کننده‌ی دنیای ارزهای دیجیتال دعوت می‌کند.

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی رسمی توکن سولویشن، کاربران می‌توانند با پیوستن به جامعه‌ی این پروژه در توییتر و تلگرام از آخرین تحولات و اطلاعیه‌ها مطلع شوند. سولویشن با تعهد به فراگیری و مشارکت، قصد دارد جایگاهی منحصر به فرد در دنیای ارزهای دیجیتال برای خود ایجاد کند و در عین حال، شادی و هیجان را برای حامیان خود به ارمغان بیاورد.

منبع: BeInCrypto