ظرفیت بوست‌های روزانه تپ سواپ سه برابر شد ⚡️ - مجله رمزینکس

تپ سواپ ظرفیت بوست‌های روزانه را پس از وقفه برای بروزرسانی، سه برابر کرد

فردی در حال تپ کردن صفحه‌ی موبایل در بازی تپ سواپ با بوست‌های روزانه ۳ برابر شده.
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تپ سواپ، بازی کلیکر محبوب، به منظور ارتقای تجربه کاربری، اخیراً تحت وقفه‌ای ۱ روزه برای تعمیر و نگهداری قرار گرفت. این بازی پس از راه‌اندازی مجدد نسخه‌ی جدید خود، به‌روزرسانی قابل توجهی را برای جبران زمان خارج از سرویس بودن ارائه کرده است. کاربران اکنون از ظرفیت سه برابر شده‌ی بوست‌های روزانه بهره‌مند هستند که رویکردی مشابه با آنچه پیش‌تر توسط بازی شناخته‌شده‌ی نات کوین اتخاذ شده بود.

افزایش ظرفیت بوست‌های روزانه

آخرین به‌روزرسانی تپ سواپ که از طریق پلتفرم رسمی X (پیش‌تر توییتر) اعلام شد، نشان داد که ظرفیت بوست‌های روزانه سه برابر شده است. این اقدام با هدف قدردانی از صبر کاربران در طول دوره‌ی تعمیر و نگهداری و همچنین ارتقای تجربه‌ی بازی آن‌ها صورت گرفته است. در اعلامیه‌ی رسمی آمده است:

احتمالاً متوجه شده‌اید که مطابق با قول‌مان، بوست‌های روزانه‌ی شما از امروز سه برابر شده است! از این فرصت برای افزایش موجودی سکه‌های خود استفاده نمایید.

به دلیل استفاده‌ی پرشور شما از این بوست‌ها اضافی، ممکن است برخی از شما با صفحه‌ی انتظار مواجه شوید. نگران نباشید، شما تمام روز فرصت استفاده از آن‌ها را دارید.

واکنش کاربران و تأثیر آن

پاسخ جامعه‌ی کاربران تپ سواپ به طرز چشمگیری مثبت بوده است. بازیکنان از این ارتقادهنده‌ها برای تقویت موجودی سهام خود حداکثر بهره را می‌برند. با این حال، افزایش استفاده از بوسترها منجر به مواجهه‌ی برخی از کاربران با صفحه‌ی انتظار شده است. تپ سواپ به کاربران اطمینان داده است که این قابلیت تمام روز در دسترس هستند و زمان کافی برای استفاده از این امتیاز اضافی به آن‌ها داده می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر