داگ‌ویف‌هت سقوط کرد و داگ‌ورس جایش را گرفت - مجله رمزینکس

داگ‌ویف‌هت سقوط کرد و داگ‌ورس جایش را گرفت

دستی که علامت نارضایتی نشان می‌دهد و نمودار نزولی قیمت‌ها
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

با نزولی شدن روند کلی بازار، شاهد کاهش ارزش برخی میم‌کوین‌ها نظیر داگ‌ویف‌هت و بونک در روز گذشته بودیم. داگ‌ویف‌هت که در ابتدای ماه جاری افزایش ۳۰ درصدی را تجربه کرده بود، اکنون با افت ۷.۱ درصدی، در محدوده قیمتی ۲.۶ دلار معامله می‌شود. از طرف دیگر، بونک که اوایل هفته مورد توجه قرار گرفته بود، طی دو روز گذشته با ریزش بیش از ۱۱ درصدی روبرو شده و در حال حاضر قیمتی نزدیک به ۰.۰۰۰۰۲۲۹۵ دلار دارد. با وجود این افت قیمتی، هر دو توکن همچنان از پتانسیل رشد برخوردارند.

در مقابل این روند نزولی، داگ‌ورس DOGEVERSE، یک توکن چندزنجیره‌ای جدید، عملکرد درخشانی داشته است. این پروژه طی یک ماه پس از راه‌اندازی خود موفق به جمع‌آوری مبلغ قابل توجه ۱۲.۸ میلیون دلار در مرحله پیش‌فروش شده است. داگ‌ورس با الهام از ارزهای دیجیتال محبوب با مضمون سگ مانند دوج‌کوین، با فعالیت در بلاک‌چین‌های مختلف از جمله سولانا، اتریوم، پالیگان، بایننس، آوالانچ و بیس، قصد دارد پل ارتباطی بین جوامع ارز دیجیتال را برقرار سازد.

عامل تمایز داگ‌ورس، شخصیت منحصربه‌فرد آن به شمار می‌رود: کوزمو، سگی متولد شده از یک ابرنواختر که توانایی «جهش‌فضاپیما» در میان بلاک‌چین‌های مختلف را داراست. سرمایه‌گذاران با اشتیاق فراوان به داگ‌ورس روی آورده‌اند، چرا که در مرحله پیش‌فروش، توکن‌های داگ‌ورس با قیمت ۰.۰۰۰۳۰۴ دلار عرضه شده است. علاوه بر این، این پلتفرم یک برنامه‌ی استیکینگ جذاب با نرخ بازدهی سالانه (APY) بیش از ۸۵ درصد ارائه می‌دهد که خریداران اولیه را به خود جذب می‌کند.

با محدودیت عرضه به میزان ۲۰۰ میلیارد توکن داگ‌ورس، این پروژه در مرحله پیش‌فروش، ۱۵ درصد از این توکن‌ها را با قیمت تخفیف‌دار به سرمایه‌گذاران اولیه اختصاص داده است. علاقه‌مندان برای دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها می‌توانند به گروه تلگرامی داگ‌ورس بپیوندند و همچنین آن‌ها را در شبکه اجتماعی X دنبال کنند.

با وجود نوسانات اخیر بازار، فعالان حوزه ارزهای دیجیتال همچنان نسبت به میم‌کوین‌ها خوش‌بین هستند و انتظار افزایش بیشتر قیمت‌ها را در یک بازار صعودی دارند. در نتیجه، بسیاری به میم‌کوین‌هایی که در مراحل اولیه مانند داگ‌ورس قرار دارند روی می‌آورند، چرا که پتانسیل رشد قابل توجهی را در آن‌ها می‌بینند.

منبع: crypto.news

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید