۵ قدم ساده نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ (Sleepless)

آموزش نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ در ۵ قدم

نماد ارز اسلیپ در صفحه‌ای با امواج طلایی رنگ
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳

با آگاهی از نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ لس (Sleepless) این فرصت را به خود می‌دهید تا با آرامش خاطر روی این ارز دیجیتال جذاب و متفاوت سرمایه‌گذاری کنید. هرچه صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال جلوتر می‌رود، فناوری‌های دیگر هم آرام آرام خود را با این حوزه ترکیب می‌کنند و خلاقانه‌ترین فضاها را به‌وجود می‌آورند. حال تصور کنید، ارزهای دیجیتال و بلاکچین با هوش مصنوعی ترکیب شوند (که شده‌اند!)؛ یعنی نوآورانه‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها خلق و عرضه خواهند شد. بازی Sleepless AI با توکن بومی AI ترکیبی خلاقانه از بلاکچین و هوش مصنوعی بوده که یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی انسان یعنی روابط اجتماعی او را در بر گرفته است. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ پرداخته و مرحله به مرحله آن را شرح داده‌ایم.

چگونه ارز اسلیپ بخریم؟ روش‌های خرید ارز اسلیپ

نماد ارز اسلیپ در میان صفحه که به شکل قلب انسان است
ارز اسلیپ تلفیق هوش مصنوعی و بلاکچین است.

ارز اسلیپ با تلفیق هوش مصنوعی با بلاکچین، در همان ابتدای عرضه، سروصدای زیادی به‌پا کرد. این رمزارز نوین، به عنوان توکن بومی پلتفرم Sleepless AI مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای زیادی در این بازی بزرگ دارد. برای مثال کاربران با استفاده از ارز اسلیپ می‌توانند کاراکترهای داخل بازی را شخصی‌سازی کنند و از امکانات مختلف بازی لذت ببرند. بر همین اساس، کاربران زیادی به دنبال خرید ارز اسلیپ هستند تا بتوانند از قابلیت‌های پلتفرم اسلیپ لس ای آی استفاده کنند. روش‌های متنوعی برای خرید ارز دیجیتال اسلیپ وجود دارد:

  • خرید از صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی با استفاده از ریال
  • خرید از صرافی ارز دیجیتال خارجی با استفاده تتر
  • تبادل (سواپ) ارزهای مختلف با ارز اسلیپ در کیف پول‌ها

اما بهترین راهکار و ساده‌ترین آن‌ها برای خرید ارز اسلیپ، استفاده از صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی مانند رمزینکس است؛ زیرا استفاده از صرافی‌های و برنامه‌های خارجی برای خرید ارز اسلیپ، ممکن است در آینده به دلیل تحریم‌های اقتصادی دچار اختلال شود و تمام دارایی‌های دیجیتال شما به باد رود! به همین منظور در ادامه به بررسی اینکه چگونه ارز اسلیپ بخریم در ۵ قدم پرداخته‌ایم.

قدم به قدم آموزش نحوه خرید و فروش  ارز اسلیپ

حال که از اهمیت ارز اسلیپ در بازی Sleepless AI مطلع شدید، نوبت به آموزش گام به گام نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ می‌رسد.

۱. انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر قدم اول نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ

توکن‌های معلق ارز اسلیپ در بالای نام این رمزارز
ارز اسلیپ یکی از جدیدترین رمزارزهای سال ۲۰۲۴ است.

با توجه به اینکه ارز اسلیپ به تازگی به دنیای کریپتوکارنسی پا گذاشته است، صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی این رمزارز را ارائه نمی‌دهند و تعداد این صرافی‌ها بسیار محدود است. همین موضوع در رابطه با صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی نیز صادق است؛ یعنی تعداد صرافی‌هایی که اقدام به ارائه ارز اسلیپ می‌کنند بسیار کم است. نکته دیگر در رابطه به خرید ارز AI، عدم ارائه خدمات به ایرانیان توسط صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی است. پس با این تفاسیر باید صرافی معتبر ایرانی را انتخاب کرد.

برای انتخاب یک صرافی رمزارزی مطمئن و معتبر، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، بررسی مجوزهای این صرافی در کنار حجم معاملات روزانه، تعداد کاربرهای فعال و سازوکار امنیتی آن است. همچنین بررسی نظرات کاربران صرافی نیز می‌تواند یکی از بهترین روش‌های برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی باشد. با توجه به تمام آن‌چه که گفته شد، انتخاب یک صرافی در میان صرافی‌های محدودی که ارز AI را ارائه می‌دهند، می‌تواند سخت باشد. اما صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی است که ارز اسلیپ را ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند این رمزارز را در رمزینکس معامله کنند.

۲. افتتاح حساب کاربری و خرید ارز اسلیپ

پس از انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی، نوبت به افتتاح حساب کاربری برای پیشبرد مراحل نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ می‌رسد. برای اینکه بتوانید در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس حساب کاربری داشته باشید، کافی است مراحل مرتبط با ارائه اطلاعات شخصی را طی کنید. اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و ملی، آدرس، شماره همراه و تاریخ تولد است. در ادامه حتی برای تایید هویت، باید عکس کارت ملی خود را ارسال کنید تا صحت هویت شما تایید شود. 

۳. تکمیل احراز هویت برای شروع خرید و فروش ارز اسلیپ

یکی از مهم‌ترین مراحل نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ، تکمیل فرایند احراز هویت است. احراز هویت از اهمیت خاصی برخوردار است؛ زیرا با انجام این مرحله امکان هرگونه سرقت و کلاهبرداری به اسم شما توسط سودجویان وجود نخواهد داشت. در این مرحله با ارسال فیلمی از خود در حال بازگو کردن یک جمله ساده، فرایند افتتاح حساب شما تکمیل خواهد شد و یک مرحله دیگر از مراحل نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ را طی خواهید کرد. 

۴. واریز وجه و اتمام مراحل نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ

حال که تمام مراحل ثبت نام و ساخت حساب کاربری را طی کردید، نوبت به واریز وجه و آغاز معامله و خرید و فروش ارز AI می‌رسد. در این مرحله از نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ، باید حساب بانکی خود را حساب کاربری نزد صرافی متصل کنند. در این مرحله نیز استعلام حساب بانکی شما گرفته می‌شود تا صحیح باشد. حال کافی است با رعایت سقف و کف واریز و معامله صرافی خود، به حساب کاربری وجه واریز و اقدام به خرید و فروش ارز اسلیپ کنید. 

۵. انتخاب کیف پول مناسب ارز اسلیپ

پس از اینکه ترید ارز اسلیپ را آغاز کردید، به یک کیف پول معتبر برای ذخیره و تبادل ارز AI خود نیاز خواهید داشت. برای اینکار، ۲ گزینه پیش رو دارید:

  1. کیف پول گرم: کیف پول گرم یا نرم‌افزاری، ساده‌ترین کیف پول ارز دیجیتال است که توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع ولت به دلیل اتصال دائم به اینترنت از امنیت کمتری برخوردار است ولی دسترسی بهتری دارد و تبادلات مالی در آن آسان‌تر است. مشهورترین نمونه ولت نرم‌افزاری، کیف پول تراست ولت است.
  2. کیف پول سرد: این نوع کیف پول رمزارزی هیچ اتصالی به اینترنت ندارد. اکثرا سرمایه‌گذاران کلان بازارهای مالی که حجم زیادی سرمایه و رمزارز دارند از این نوع ولت‌ها استفاده می‌کنند. امنیت به شدت بالای کیف پول‌های سرد، آن‌ها را گران‌تر از کیف پول‌های دیگر کرده است. بهترین ولت سرد، کیف پول لجر نانو است. 

جمع‌بندی

از آنجایی که هوش مصنوعی همگام با صنعت بلاکچین روز به روز رشد بیشتری را تجربه می‌کند، طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد به دنبال ادغام این تکنولوژی‌های نوآورانه هستند. ارز اسلیپ با ترکیب بلاکچین و هوش مصنوعی فضایی را ایجاد کرده که کاربران می‌توانند برای خود دوست و همراه انتخاب کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشند. به همین منظور در این مقاله به بررسی نحوه خرید و فروش ارز اسلیپ در ۵ مرحله پرداخته و بهترین راه خرید این ارز دیجیتال را بیان کردیم.

سوالات متداول

ارز اسلیپ چیست؟

ارز اسلیپ توکن بومی بازی اسلیپ لس AI بوده که به منظور انجام فرایندهای مختلف در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازی Sleepless چیست؟

بازی اسلیپ لس یک سرگرمی جدید که تلفیقی از بلاکچین و هوش مصنوعی است که به هدف بهبود روابط اجتماعی افراد ساخته شده است.

منابع: bitscreener

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید