چه در انتظار دارندگان ورلدکوین خواهد بود؟ 🔮 - مجله رمزینکس
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. حذف ایموجی‌های بیت کوین و سایر رمزارزها از شبکه اجتماعی ایکس
  2. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه آموزش وارد کردن
  3. بلاک چین تون از قابلیت تراکنش بدون کارمزد رونمایی کرد
  4. کد مورس همستر کامبت شنبه ۶ مرداد  به همراه آموزش وارد کردن
  5. کد انیگما امروز راکی ربیت شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر
  6. بازی دات کوین در بستر بلاک چین ونوم راه‌اندازی می‌شود
  7. سولانا برای لحظاتی بایننس کوین را پشت سر گذاشت
  8. بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است
  9. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  10. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  11. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  12. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  13. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

تلاش بازیگران بازار ورلدکوین برای عبور از مقاومت ۶.۱۸۸ دلاری ناکام ماند

مردی که از کاهش قیمت و ضرر خسته شده و نمودار نزولی قرمز قیمت در جلوی تصویر
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت ورلدکوین (WLD) در تاریخ ۴ اردیبهشت موفق به ثبت سقف پایین‌تری در سطح ۶.۱۸۸ دلار نشد. این سطح، مقاومت تکنیکی کلیدی بود که برای تغییر روند به صعودی، نیازمند بسته شدن قیمت بالای آن در تایم‌فریم روزانه بود. با این حال، این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

علاوه بر این، WLD با ریزش از این سطح در زمان نگارش این خبر در روز ۳۱ اردیبهشت، در حدود ۴.۷ دلار معامله می‌شود. این قیمت نزدیک به ناحیه تقاضای تایم‌فریم روزانه است که پیش‌تر در دسامبر ۲۰۲۳ یک ناحیه مقاومتی به شمار می‌رفت.

همان‌طور که در تحلیل تکنیکال قبلی توسط AMBCrypto اشاره شد، سطح ۶.۱۸۸ دلار به عنوان یک مقاومت کلیدی شناسایی شده بود. ساختار تایم‌فریم روزانه و بازه‌های زمانی بالاتر همچنان نزولی باقی مانده است. همچنین، کاهش ۲۱ درصدی اخیر حاکی از تداوم روند نزولی در تایم‌فریم‌های پایین‌تر نیز می‌باشد.

احساسات منفی در شبکه‌های اجتماعی، مانعی بر سر راه رشد ورلدکوین

حجم شبکه‌های اجتماعی در دو ماه گذشته با افزایش‌های مداومی همراه بوده است، اما این افزایش در مقایسه با ماه اسفند نسبتاً پایین است. فعالیت توسعه نیز روند ثابتی را طی کرده، اما در مقایسه با پروژه‌های بزرگی مانند سولانا (SOL) یا کاردانو (ADA)، در سطح بسیار پایینی قرار دارد.

میانگین وزنی احساسات در بازه زمانی ۳ روزه نیز منفی بوده است. این امر نشان‌دهنده‌ی کاهش قابل توجه اشتیاق نسبت به ورلدکوین از ماه مارس به بعد است. به طور کلی، با قرارگیری این ارز دیجیتال در یک روند نزولی و عدم توانایی آن برای عبور از سطح ۶.۱۸ دلار، احساسات منفی همچنان بر بازار حاکم است.

آیا انباشت قابل توجهی در حال انجام است؟

در حالی که قیمت و احساسات بازار به نفع فروشندگان است، تعداد آدرس‌های فعال روزانه به طور چشمگیری در حال افزایش است. این روند از اواسط فروردین صعودی بوده و در بحبوحه نوسانات قیمتی اخیر، نشانه‌ی مثبتی به شمار می‌رود.

میانگین سن کوین نیز در ماه پیش با روند صعودی همراه شد که نشان‌دهنده‌ی انباشت در کل شبکه است. با این حال، این روند تا حدی در دو هفته گذشته با رسیدن ورلدکوین به سطح ۶.۱۸ دلار و سودگیری دارندگان توکن، معکوس شده است.

در نتیجه، نسبت MVRV که در تلاش برای ورود به قلمروی مثبت بود، مجدداً به محدوده منفی بازگشت. احساسات دارندگان توکن نیز بسیار ضعیف است و تلاش قبلی برای افزایش قیمت با فروش گسترده همراه شد.

به طور کلی، سرمایه‌گذاران ورلدکوین ممکن است در هفته‌های آینده با روند نزولی مواجه شوند. با این حال، جهش قیمتی از ناحیه حمایت ۴ دلاری می‌تواند منجر به تشکیل محدوده قیمتی و تثبیت شود که سناریوی مطلوبی برای دارندگان بلندمدت به شمار می‌رود.

منبع: AMBCrypto

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ