تحلیل تکنیکال کاردانو امروز (۹ مرداد ۱۴۰۳) - رمزینکس
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد مورس امروز همستر جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی
  2. بیت کوین به دنبال ثبت رکورد جدید با ۶۴ هزار دلار
  3. همکاری پوما با UNKJD Soccer؛ گام مهمی به سوی پذیرش گسترده وب۳
  4. انیگما راکی ربیت امروز جمعه ۳۰ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  5. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز جمعه ۳۰ شهریور به همراه آموزش وارد کردن
  6. چرا نات‌کوین با وجود سوزاندن ۲۳۳ میلیون توکن همچنان در افت است؟
  7. سولانا سیکر؛ گوشی کریپتوی نسل جدید با امکاناتی جذاب و ایردراپ‌های ویژه
  8. انتقال سرمایه از کتیزن به کیف پول غیر حضانتی شروع شد
  9. کارت های امروز همستر پنجشنبه ۲۹ شهریور + ویدیوی آموزشی
  10. چرا فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش داد؟
  11. افزایش فعالیت نهنگ‌های ریپل و سیگنال صعودی به معامله‌گران
  12. کارت های امروز راکی ربیت پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  13. رمز جیمز (GEMZ) امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور
  14. قیمت امروز همستر کامبت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  15. قیمت امروز کتیزن پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  16. قیمت امروز راکی ربیت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  17. کد کمبو میم فای امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن
  18. پاسخ پازل امروز ربات میجر پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  19. سکه مخفی راکی ربیت Easter Eggs امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  20. تصویر امروز جیمز پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  21. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال کاردانو امروز (۹ مرداد ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۳   تاریخ بروزرسانی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال کاردانو برای امروز (۹ مرداد ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل کاردانو استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت کاردانو می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم کاردانو (۹ مرداد ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر می‌بینیم صعود قیمت کاردانو با رسیدن به مقاومت ۰.۴۳ و وارد فاز پولبک شده و لگ دوم پولبک را نیز تشکیل داده است. در حال حاضر نزول قیمت کاردانو با رسیدن به ناحیه FVG و برخورد به سطح ۶۱.۸ فیبوناچی و حمایت رند روانی ۰.۴ متوقف شده است و واکنش قیمت با ورود به این ناحیه تشکیل دو کندل متوالی دوجی می‌باشد که نشاندهنده تعادل قدرت میان خریداران و فروشندگان در ناحیه FVG است. از سمتی اگر قیمت کاردانو به دنبال تشکیل دو لگ هم‌اندازه برای پولبک باشد، انتظار داریم پولبک در همین ناحیه به پایان برسد و کاردانو حرکت صعود را از سر بگیرد. اما از طرفی فروشندگان نیز توانسته‌اند چهار کندل متوالی نزولی در این تایم فریم تشکیل دهند که نشانگر قدرت آنها، بالای قیمت ۰.۴ می‌باشد. در حال حاضر قیمت کاردانو در حال تست حمایت ۰.۴ می‌باشد اگر فروشندگان بتوانند زیر این حمایت کندل نزولی ببندند، امکان حرکت قیمت به سمت ۰.۳۸ برای جمع‌آوری نقدینگی سمت فروشندگان وجود دارد.

تحلیل تایم فریم یک ساعته

در تایم فریم یک ساعته قیمت کاردانو درون یک کانال پهن نزولی قرار گرفته است. البته با توجه به قدرت روند صعودی‌ای که منجر به شکست کانال نزولی شده بود، و همچنین وجود FVG‌ های متعدد، بعید می‌دانیم قیمت کاردانو بتواند کف ۰.۳۸۱۶  را به سمت پایین بشکند و انتظار داریم روند نزولی یک ساعته فقط یک پولبک عمیق برای ادامه روند صعودی باشد. احتمال می‌دهیم قیمت کاردانو یک بار دیگر برای ساخت کف جدید و شکست حمایت ۰.۴ تلاش کند، اما با جمع‌آوری نقدینگی زیر پین بار صعودی که روی این حمایت تشکیل شده است، به سمت بالا بازگردد.

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت کاردانو در تایم‌ فریم ۱۵ دقیقه درون یک کانال نزولی قرار دارد که در واقع لگ دوم پولبک در تایم فریم یک ساعته است. به احتمال زیاد، زمانی لگ دوم پولبک به پایان می‌رسد و قیمت کاردانو حرکت صعودی به سمت مقاومت ۰.۴۳ را آغاز می‌کند که خریداران بتوانند کانال نزولی ۱۵ دقیقه را به قدرت خوبی به سمت بالا بشکند. همچنین می‌بینیم نزول قیمت کاردانو با رسیدن به حمایت ۰.۴ متوقف شده است و کاردانو وارد یک TR شده و دو لگ SIDEWAY تشکیل داده است. الگوی TR شکل گرفته یک مثلث است که در حال حاضر (لحظه نوشتن تحلیل) به سمت پایین شکسته است. از طرفی وقتی الگوی مثلث در نزدیکی یک حمایت تشکیل می‌شود معمولا به عنوان FINAL FLAG عمل می‌کند و قیمت لگ آخر نزولی خود را ایجاد می‌کند. از همین روز انتظار داریم، حرکت نزولی قیمت بعد از جمع‌آوری SSL و رسیدن قیمت به ناحیه  DEMAND به پایان برسد.

سناریو‌های پیش بینی قیمت کاردانو امروز (۹ مرداد ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال کاردانو، سناریوهای مختلف حرکت قیمت کاردانو را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

تشکیل لگ ‌آخر نزولی و بازگشت قیمت پس از جمع‌آوری نقدینگی و رسیدن به ناحیه DEMAND

سناریو دوم

ادامه نزولی قیمت به سمت قیمت ۰.۳۸

این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
به این post امتیاز دهید
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر