تحلیل امروز کاردانو | تحلیل تکنیکال دوشنبه 7 آبان
۷ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. احتمال تقویت تتر با ذخایر میلیارد دلاری بیت کوین و طلا
  2. فعالیت ۱ تریلیونی پپه توسط یک نهنگ و احتمال افت پپه
  3. احتمال عبور ETF های بیت کوین از مرز ۱ میلیون بیت کوین
  4. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز دوشنبه ۷ آبان
  5. کد کمبو میم فای امروز دوشنبه ۷ آبان + آموزش وارد کردن
  6. جواب سوال تایم فارم امروز دوشنبه ۷ آبان
  7. تصویر امروز جیمز دوشنبه ۷ آبان به همراه پاسخ تصویری
  8. قیمت ایکس امپایر (ماسک امپایر) امروز ۷ آبان به تومان و دلار
  9. قیمت امروز میم فای ‌دوشنبه‌ ۷ آبان در بازار پیش از عرضه
  10. پاسخ پازل امروز ربات میجر دوشنبه ۷ آبان + آموزش تصویری
  11. قیمت امروز میجر (Major) دوشنبه‌ ۷ آبان در بازار پیش از عرضه
  12. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز دوشنبه ۷ آبان به همراه آموزش وارد کردن

تحلیل امروز کاردانو ۷ آبان – تحلیل تکنیکال

 
۷ آبان ۱۴۰۳
  3 دقیقه
نمودار یک ساعته کاردانو امروز 7 آبان

با آغاز سشن آسیا ساعت ۴ صبح امروز ۷ آبان قیمت کاردانو ۰.۳۴ بوده است. در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال کاردانو (۷ آبان ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل کاردانو استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت کاردانو می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم کاردانو (۷ آبان ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم با رسیدن قیمت کاردانو به ناحیه تقاضا و حمایت مهم ۰.۳۱۵۰، خریداران موفق به ریجکت قیمت به سمت بالا شده‌اند و در ادامه موفق به شکستن مقاومت مهم ۰.۳۳ شده‌اند. اما حرکت صعودی کاردانو با رسیدن قیمت به ۰.۳۴۲۰ متوقف شده است که مقاومت بسیار مهمی در مسیر حرکت قیمت می‌باشد. از سمتی پس از بازگشت قیمت به ۰.۳۳ خریداران موفق به حمایت از قیمت شده‌اند. بنابراین در حال حاضر قیمت میان رنج ۰.۳۳ و ۰.۳۴۲۰ قرار گرفته است. ادامه حرکت صعودی قیمت کاردانو وابسته به شکستن مقاومت ۰.۳۴۲۰ و سپس ۰.۳۵۵۰ می‌باشد. از آنجایی که قیمت کاردانو در تایم فریم روزانه درون تریدینگ رنج قرار دارد که سقف آن را ۰.۳۷ تشکیل داده است. انتظار داریم قیمت به سمت این مقاومت حرکت کند.

تحلیل امروز کاردانو در تایم فریم 4 ساعته - 7 آبان
تحلیل امروز کاردانو در تایم فریم ۴ ساعته – ۷ آبان

تحلیل تایم فریم یک ساعته

 همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت کاردانو در تایم فریم یک ساعته نیز در روند نزولی قرار دارد اما خریداران به تازگی موفق به شکستن خط روند نزولی شده‌اند و همانطور که در تصویر زیر مشخص کرده‌ایم خریداران پس از جمع‌آوری نقدینگی زیر ۰.۳۳۱۰ موفق به حمایت از قیمت شده‌اند و همچنین اجازه بازگشت قیمت به زیر خط روند نزولی را نداده‌اند (پیکان صعودی دوم). در صورتی که خریداران در ادامه موفق به شکستن مقاومت ۰.۳۴۲۰ شوند، انتظار داریم قیمت تا ۰.۳۵۵۰ حرکت کند.

تحلیل امروز کاردانو در تایم فریم 1 ساعته - 7 آبان
تحلیل امروز کاردانو در تایم فریم ۱ ساعته – ۷ آبان

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

در تصویر زیر می‌بینیم قیمت کاردانو در تایم فریم ۱۵ دقیقه در یک کانال صعودی قرار دارد و پس از بازگشت قیمت به کف کانال صعودی، قیمت در حال بازگشت به سقف کانال صعودی و ناحیه عرضه می‌باشد. در صورتی که خریداران موفق به شکستن ناحیه عرضه رسم شده در تصویر و مقاومت ۰.۳۴۲۰ نشوند، انتظار بازگشت قیمت به سمت ۰.۳۲۵۰ را خواهیم داشت. اما با توجه به قدرت کندل‌های صعودی به نظر می‌رسد قیمت کاردانو موفق به حرکت به سمت ۰.۳۵ شوند. همچنین واکنش قیمت به ۰.۳۴۳۴ از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که علاوه بر رند بودن، با سقف کانال صعودی، ناحیه عرضه و نقدینگی سقف دوقلو همپوشانی دارد.

تحلیل امروز کاردانو در تایم فریم 15 دقیقه - 7 آبان
تحلیل امروز کاردانو در تایم فریم ۱۵ دقیقه – ۷ آبان

نقاط حمایت و مقاومت امروز کاردانو

با توجه به تحلیل امروز کاردانو ۷ آبان، ناحیه حمایتی امروز کاردانو محدوده ۰.۳۳۵۰ -۰.۳۲۵۰ و ناحیه مقاومتی امروز کاردانو محدوده ۰.۳۴۵۰ – ۰.۳۴۲۰ است. همچنین در جدول زیر سه نوع از نقاط حمایت و مقاومت امروز کاردانو را بر اساس آخرین اطلاعات نمودار قیمت کاردانو مشخص کرده‌ایم.

نوع R/Sحمایت ۱حمایت ۲حمایت ۳مقاومت ۱مقاومت ۲مقاومت ۳
CLASSIC۰.۳۳۰.۳۲۵۰۰.۳۱۵۰۰.۳۴۵۰۰.۳۵۵۰۰.۳۷
FIBONACCI۰.۳۲۸۲۰.۳۲۴۹۰.۳۲۰۱۰.۳۴۳۵۰.۳۵۰۵۰.۳۶۰۳
CAMARILLA۰.۳۲۹۰۰.۳۲۴۰۰.۳۰۸۰۰.۳۵۱۰۰.۳۵۶۰۰.۳۷۲۰

سناریو‌های پیش بینی قیمت کاردانو امروز (۷ آبان ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال کاردانو، سناریوهای مختلف حرکت قیمت کاردانو را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

ادامه حرکت قیمت کاردانو به سمت ۰.۳۵۵۰

پیش بینی قیمت کاردانو 7 آبان
پیش بینی قیمت کاردانو ۷ آبان

سناریو دوم

بازگشت قیمت به ۰.۳۲۵۰ 

پیش بینی قیمت کاردانو 7 آبان
پیش بینی قیمت کاردانو ۷ آبان
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هرگز به اندک اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید