همکاری Ankr و مایکروسافت برای ارتقا خدمات محاسبات ابری

همکاری Ankr و مایکروسافت برای ارائه خدمات سازمانی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مایکروسافت به دلیل مهارتی که در ایجاد فناوری برای توسعه دهندگان و کاربران دارد، برای ایجاد برنامه در Web3 که نسخه جدیدی از اینترنت است، با Ankr همکاری کرده است. همکاری Ankr و مایکروسافت باعث می‌شود مردم و سازمان‌ها کارهای بهتری انجام دهند. هدف این شرکت‌ها ایجاد ایجاد ارتباطات بهتر برای فناوری بلاک چین است و به افرادی که در حال ایجاد تجربیات جدید در Web3 هستند، کمک می‌کنند.

معرفی کوتاهی از Ankr

شبکه Ankr بر ارائه خدمات زیرساخت بلاک چین تمرکز دارد که شامل ارائه خدمات میزبانی، API‌ها و سایر ابزارهای لازم برای توسعه بلاک چین است. ارز دیجیتال ANKR با تسهیل تراکنش‌ها و تعاملات درون پلتفرم در این زیرساخت نقش ایفا می‌کند.

کاربرانی که اقدام به خرید ارز دیجیتال Ankr می‌کنند، می‌توانند از آن به عنوان توکن ابزار در اکوسیستم Ankr استفاده کنند و همچنین برای اهداف مختلفی از جمله پرداخت خدمات در پلتفرم Ankr مانند استقرار گره و خدمات API استفاده کنند.

 ارز دیجیتال Ankr در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مختلف در دسترس است و برای مخاطبان وسیعی از سرمایه‌گذاران و کاربران علاقه‌مند به شرکت در اکوسیستم Ankr قابل دسترسی است.

تصویر گرافیکی که سیستم انکر در ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.
شبکه Ankr از تکنولوژی بلاک‌چین برای ایجاد بازاریابی و اشتراک‌گذاری منابع محاسباتی به صورت غیرمتمرکز استفاده می‌کند.

مقدمه‌ای بر همکاری Ankr و مایکروسافت

Ankr و مایکروسافت برای ارائه خدمات گره Node سازمانی، به ویژه با هدف حمایت از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیاز به دسترسی به داده‌های بلاک چین دارند، وارد همکاری شده‌اند. این همکاری قرار است یک سرویس میزبانی نود قابل اعتماد و با استفاده آسان را ایجاد کند.

این سرویس که در Microsoft Azure Marketplace ارائه خواهد شد، برای ارائه اتصالات بلاک چین با تاخیر کم برای پروژه‌های Web3 طراحی شده است و به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا به جای گرفتار شدن در زیرساخت‌های زیرساختی، روی مقیاس‌گذاری برنامه‌های خود تمرکز کنند. تخصص Ankr در زیرساخت‌های غیرمتمرکز بلاک چین همراه با راه‌حل‌های ابری مایکروسافت، این سرویس را تسهیل می‌کند. هدف این مشارکت، ادغام فناوری‌های هر دو شرکت، افزایش کارایی و مقیاس‌پذیری کلی برنامه‌های بلاک چین است.

انتظار می‌رود این سرویس استقرار نود سازمانی از طریق Azure مایکروسافت در سطح جهانی قابل دسترسی باشد. این برنامه برای ارائه اتصالات کم تاخیر برای هر پروژه یا توسعه دهنده Web3 طراحی شده است، در نتیجه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بر نوآوری و گسترش پروژه‌ها و برنامه‌های Web3 خود تمرکز کنند. این یک گام مهم در ادغام فناوری بلاک چین با زیرساخت‌ها و خدمات دیجیتال اصلی است.

اتحاد زیرساخت‌های بلاک چین Ankr و راه‌حل‌های ابری مایکروسافت نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در زمینه سیستم‌های وب غیرمتمرکز است. این پیشرفت وب غیرمتمرکز را در ادغام با بازیگران کلیدی در لایه‌های مختلف سیستم‌های وب نشان می‌دهد. این مشارکت به عنوان یک نقطه عطف برای Ankr و نشانه پیشرفت وب غیرمتمرکز دیده می‌شود. نتیجه مورد انتظار، افزایشی در توسعه برنامه‌های کاربردی مبتنی بر بلاک چین، هم از پروژه‌های جدید Web3 و هم از شرکت‌های بزرگی است که وارد فضا می‌شوند.

Ankr و مایکروسافت چه کاری انجام می‌دهند؟

Ankr و مایکروسافت برای کمک به کسب‌وکارها و سازمان‌ها از داده‌های زنجیره بلوکی استفاده می‌کنند و قصد دارند سرویسی برای راه‌اندازی گره‌های بلاک چین از طریق بازار Azure مایکروسافت ارائه دهند. این سرویس به مشتریان این امکان را می‌دهد که:

۱. نودهای بلاک چین را متناسب با نیازهای خاص خودشان مانند مکان، حافظه و پهنای باند راه‌اندازی کنند.

۲. با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته مانند GeoIP، سیستم‌های failover، قوانین ذخیره‌سازی و ابزارهای نظارتی، به داده‌های زنجیره‌های بلوکی مختلف دسترسی پیدا کنند.

۳. با دسترسی به داده‌های دقیق برای بیش از ۳۸ بلاک چین، عملکرد گره‌ها آن‌ها را به راحتی نظارت کنند.

این مشارکت، باعث ترکیب شدن تخصص زیرساخت بلاک چین Ankr با فناوری ابری مایکروسافت می‌شود و اتصالات سریع و جهانی بلاک چین را برای هر کسی که بر روی پروژه‌های Web3 کار می‌کند، فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا روی توسعه و گسترش برنامه‌های Web3 خود تمرکز کنند.

نماد ارز دیجیتال ankr
در اواخر سال ۲۰۲۱، Ankr و مایکروسافت یک توافق همکاری امضا کردند که به Ankr اجازه می‌دهد تا خدمات محاسبات ابری خود را بر روی زیرساخت Azure ارائه دهد.

سخنان مدیر عامل Ankr و مایکروسافت

مدیرعامل Ankr و تیم مایکروسافت می‌گویند که همکاری Ankr و مایکروسافت گامی بزرگ در بهبود زیرساخت‌های blockchain برای اقتصاد دیجیتال است و نشان می‌ دهد که وب غیرمتمرکز چقدر رشد کرده است و نقش آن در سیستم‌های وب چقدر است. این مشارکت منجر به تعداد زیادی برنامه‌های کاربردی جدید مبتنی بر بلاک چین از پروژه‌های جدید Web3 و شرکت‌های بزرگی خواهد شد که وارد این حوزه می‌شوند.

چندلر سانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Ankr:

مایکروسافت می‌خواهد به همه و هر سازمانی کمک کند تا به دستاوردهای بیشتری برسد. ما در Ankr به توسعه دهندگان و سازمان‌ها کمک می‌کنیم تا از Web3 برای حل مشکلات دنیای واقعی استفاده کنند. مشارکت ما استفاده از داده‌های بلاک چین را به روشی قابل اعتماد، مقیاس‌پذیر و ایمن برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند. ما در حال ایجاد یک پایه قوی برای زیرساخت Web3 هستیم که هم برای توسعه دهندگان برنامه‌های جدید و هم برای شرکت‌های بزرگی که Web3 را کاوش می‌کنند مفید است.

راشمی میسرا، مدیرکل هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور مایکروسافت:

با استفاده از فناوری Ankr و Azure و Microsoft Marketplace، ما می‌توانیم یک راه‌حل صنعتی قوی ارائه دهیم. این کار زیرساخت ما را بهبود می‌بخشد و کاربران بیشتری را جذب می‌کند. ما می توانیم ترافیک RPC زیادی را اداره کنیم. شرکت‌های Web3 می‌توانند از خدمات ما برای کار با داده‌های بلاک چین به طور قابل اعتماد و ایمن استفاده کنند.

ایجاد دسترسی سریع و جهانی به بلاک چین

Ankr و مایکروسافت سرویسی را ارائه می دهند که به مشتریان امکان می‌دهد مشخصات نودهای بلاک چین خود را انتخاب کنند. Ankr فرآیندهای تراکنش خود را با استفاده از راه‌حل‌های مسیریابی Azure بهبود می‌بخشد و آن‌ها را سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر می‌کند.

در نهایت، Ankr متعهد به ارائه فناوری پیشرفته است و مشارکت انکر با مایکروسافت منابع، تخصص و دسترسی جهانی را افزایش خواهد داد.

جمع‌بندی

همکاری مایکروسافت و ankr زمینه‌ای را فراهم کرد تا محاسبات ابری روی زیرساخت Azure انجام شود. این توافق به کاربران Ankr اجازه می‌دهد تا از منابع محاسباتی ارائه‌شده توسط Azure بهره‌برداری کنند. این همکاری باعث افزایش دسترسی Ankr به منابع محاسباتی بیشتر و گسترش محدوده خدمات آن شده است.

سوالات رایج

همکاری Ankr و مایکروسافت چه مزایایی برای کاربران دارد؟

این همکاری به کاربران Ankr امکان دسترسی به منابع محاسباتی بیشتر و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن‌ها را می‌دهد.

همکاری مایکروسافت و Ankr چه تاثیری بر سهامداران آن‌ها می‌گذارد؟

این همکاری می‌تواند به افزایش ارزش سهام و سوددهی برای هر دو شرکت کمک کند، همچنین اعتبار و قابلیت جذب سرمایه بیشتری را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

منبع: concre

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید