سر‌و‌صدای بلند آربیتروم در بازار، در اینجا با پروژه‌های مشابه آن آشنا شوید - مجله رمزینکس

سر‌و‌صدای بلند آربیتروم در بازار، در اینجا با پروژه‌های مشابه آن آشنا شوید

اخبار ارز دیجیتال - آربیتروم
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۹ اسفند ۱۴۰۲

در این روزها، ایردراپ آربیتروم در صنعت دی‌فای و بازار کریپتو هیاهوی زیادی ایجاد کرده است، به‌ویژه با چندین ایردراپ جعلی و سوء‌استفاده از آن که منجر به شیوع این نوع وقایع در بازار شد.

ایردراپ پروتکل مقیاس‌پذیری لایه دوم آربیتروم (Arbitrum) که بسیار مورد انتظار فعالین بازار بود، در روزهای اخیر موضوع داغ خبرگزاری‌ها و رسانه‌های کریپتویی بوده است. تبلیغات پیرامون این توکن منجر به سوء‌استفاده‌ها، ایردراپ‌های جعلی و حتی افزایش قابل‌توجه حجم معاملات برای سایر پروتکل های لایه دوم شده است.

کارشناسان بازار هشدار می‌دهند که باید مراقب ایردراپ‌های جعلی آربیتروم بود. هیاهوی تبلیغاتی پیرامون ایردراپ آربیتروم منجر به چندین تلاش از سوی کلاهبرداران برای راه‌اندازی ایردراپ‌های جعلی با هدف سرقت از کاربران شده است.

تبلیغات و هیاهویی که بعد از ایردراپ آربیتروم ایجاده شده، همچنین به پروژه لایه ۲ دیگری، زِدکِی‌سینک (zkSync) کمک کرده است تا رشد قابل‌توجهی پیدا کند. اگر فرصت استفاده از ایردراپ آربیتروم را از دست دادید، می‌توانید پیگیر پروژه‌‌هایی شوید که در ادامه نام آن‌ها را ذکر می‌کنیم تا از آن‌ها جا نمانید.

احتمال دارد که این پروژه‌ها در ماه‌ یا سال جاری، ایردراپ‌‌‌هایی با سر‌و‌صدای مشابه ایردراپ آربیتروم داشته باشند؛ این پروژه‌ها زِد‌کِی‌سینک (zkSync)، تایکو (Taiko)، بِیس (Base)، اسکرول (Scroll)، منتل (Mantle)، لایِر‌زیرو (LayerZero)، فیول (Fuel)، لنز پروتکل (Lens Protocol) و استارک‌نت (StarkNet) نام دارند.

منابع: cointelegraph.com  twitter.com

درباره مدیر سایت
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید