مدیر سابق کوین‌بیس (coinbase)، کانر گروگان در یک توییت اعلام کرد که GPT-4 توانست چندین آسیب‌پذیری امنیتی در یک قرارداد هوشمند اتریوم را شناسایی کند و نحوه بهره‌برداری (سوءاستفاده) از آن‌ها را توضیح دهد.

از ChatGPT می‌توان برای ترید و استفاده از داده‌های مرتبط با قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو، جهت تصمیم‌گیری بهتر استفاده کرد. این پلتفرم به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران این امکان را می‌دهد که از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوند. این با تعامل با GPT-3 از طریق یک رابط چت که امکان دریافت پاسخ فوری به سؤالات یا ارائه اطلاعات مرتبط را فراهم می‌کند، امکان‌پذیر می‌شود.

همچنین یک کاربر در توییتر نشان داد که چگونه با کمک ChatGPT از پاین اسکریپت (Pine Script)، یک زبان برنامه‌نویسی برای نرم‌افزار مالی تریدینگ ویو (TradingView)، جهت توسعه یک ربات معامله‌گر (trading bot) استفاده می‌کند.

یک کاربر دیگر نیز از کد اسکریپت ChatGPT استفاده کرد تا به هوش مصنوعی دستور دهد تا یک ترمینال معاملاتی ایجاد کند که بتواند سفارشات جفت معاملاتی BTC/USDT را با استفاده از API در صرافی بایننس ارائه دهد.

توسعه‌دهندگان ChatGPT آینده‌ای را تصور می‌کنند که در آن هوش‌مصنوعی (AI) می‌تواند به توسعه‌دهندگان قراردادهای هوشمند در انجام کارشان کمک کند. یکی از کاربردهای بالقوه استفاده از قراردادهای هوشمند و هوش مصنوعی، اجرای خودکار پرداخت‌ها یا آزاد کردن وجوه پس از تایید شرایطی معین است.

همه این‌ها شواهد نشان می‌دهند که به‌زودی تغییرات وسیع و قابل‌لمسی توسط ChatGPT در دنیای ارزهای دیجیتال صورت می‌پذیرد.

منبع: cryptoslate.com