تحلیل ارز بیکری (BAKE)؛ آینده این رمز ارز چگونه رقم می‌خورد؟
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

تحلیل ارز بیکری؛ قیمت آینده ارز BakeryToken چگونه است؟

لوگو ارز دیجیتال BAKE روی سکو با پس زمینه آبی
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

به دلیل نوسانات زیاد قیمتی، تحلیل ارز بیکری کار سختی است. این ارز که توکن بومی صرافی BakerySwap بوده در اوایل دسامبر و تنها در یک روز تقریبا به دو برابر قیمت خود رسید. این افزایش قیمت همزمان با اعلام این پلتفرم مبنی بر فروش مجموعه توکن‌های NFT رخ داد و در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۳، ارزش ارز BAKE حدود ۰.۲۹۵ دلار بود. در این مقاله می‌خواهیم به تحلیل ارز BakeryToken بپردازیم و همچنین به برخی از پیش‌بینی‌های قیمت BakeryToken نگاهی بیندازیم.

تحلیل ارز بیکری

بر اساس پیش‌بینی قیمت فعلی سایت CoinCodex برای تحلیل ارز بیکری پیش‌بینی می‌شود که قیمت ارز بیکری با کاهش ۷/۳۰٪ به ۰/۴۰۳۱۹۷ دلار در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۴ برسد و حالت فعلی بازار خوش‌بینانه است در حالی که شاخص ترس و طمع نشان‌دهنده ۸۰ یعنی طمع شدید است. تحلیل ارز بیکری نشان می‌دهد قیمت این ارز در ۳۰ روز گذشته با نوسان قیمت ۱۰.۵۱٪ روزهای سبزی داشته است و CoinCodex عقیده دارد اکنون زمان خوبی برای خرید ارز بیکری است.

نوشته تحلیل ارز بیکری روی پس زمینه کرمی
ارز بیکری با توجه به قابلیت‌های متعدد صرافی غیر متمرکزش ظرفیت‌های زیادی برای رشد دارد.

تحلیل بلندمدت ارز بیکری

بر اساس حرکات قیمتی ارز BAKE و چرخه‌های نصف شدن بیت کوین، پیش‌بینی پایین‌ترین قیمت سالانه برای BakerySwap در سال ۲۰۲۵، حدود ۰/۳۷۸۰۶۶ دلار تخمین زده شده است. در همین حال، تحلیل بلند مدت ارز بیکری نشان می‌دهد، که قیمت در سال آینده به بالاترین حد خود یعنی ۱/۰۰۳۲۹۱ دلار برسد. 

سالحداقل قیمتحداکثر قیمت
۲۰۲۵۰/۳۷۸۰۶۶۱/۰۰۳۲۹۱
۲۰۲۶۰/۸۴۸۸۱۳۳.۴۳
۲۰۲۷۰/۹۴۴۴۹۰۱/۵۶۶۸۵۰
۲۰۲۸۰/۹۹۱۳۴۰۲/۴۶
۲۰۲۹۲/۱۵۲/۴۳
۲۰۳۰۲/۳۲۴/۳۸

تحلیل ارز بیکری برای سال ۲۰۲۵

پیش‌بینی قیمت ارز بیکری برای سال ۲۰۲۵ در حال حاضر بین حداقل ۰/۳۷۸۰۶۶ دلار و حداکثر ۱.۰۰۳۲۹۱ دلار است. در مقایسه با قیمت ۱ مارس (تاریخ نگارش مقاله) قیمت این ارز می‌تواند با گذشتن از مقاومت های ارز بیکری تا سال ۲۰۲۵، ۱۳۰.۲۷٪ افزایش یابد.

چارت قیمت ارز بیکری روی پس زمینه تیره
تحلیل ارز بیکری بر اساس نمودار قیمتی ماهانه رشد کلی را نشان می‌دهد

تحلیل بلند مدت ارز ‌بیکری برای سال ۲۰۳۰

پیش‌بینی قیمت ارز بیکری برای سال ۲۰۳۰ در حال حاضر بین حداقل ۲/۳۲ دلار و حداکثر ۴/۳۸ دلار است. در مقایسه با قیمت مارس (تاریخ نگارش مقاله) مقاومت‌های ارز بیکری رد شوند، ممکن است تا سال ۲۰۳۰، این ارز ۹۰۲/۳۶٪ افزایش قیمت پیدا کند.

میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه ارز بیکری

میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه ارز بیکری در ماه آینده افزایش خواهد یافت و تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ به ۰/۲۸۵۴۸۱ دلار خواهد رسید. همچنین میانگین متحرک ساده کوتاه‌مدت ۵۰ روزه BakerySwap تخمین زده می‌شود که تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ به ۰/۴۰۹۷۸۹ دلار برسد.

اسیلاتور مومنتوم شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز یک شاخص محبوب است. این شاخص در تحلیل ارز BAKE میزان ۵۸.۶۴ را نشان می‌دهد که مشخص می‌کند بازار BAKE در وضعیت متعادلی قرار دارد.

آیا خرید ارز بیکری سرمایه‌گذاری خوبی است؟

طبق تحلیل ارز BAKE قیمت این ارز در روزهای اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما نمی‌دانیم که آیا می‌تواند با همین روند پیش برود یا نه؟ ممکن است که این توکن به مقاومت خود رسیده باشد و اگر نتواند از آن عبور کند، شاهد کاهش آن باشیم.

همچنین توجه کنید که BAKE یک بازیگر نسبتا کوچک در فضای DEX است و شاید برای سرمایه‌گذاری، بهتر باشد صبر کنیم و ببینیم که آیا می‌تواند کاری انجام دهد تا بیشتر خودش را متمایز کند؟

جمع‌بندی

تحلیل ارز بیکری با قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازار، به جز تتر (USDT)، ارتباط دارد. همچنین با ۱۰۰ سکه برتر بازار، به جز تمام استیبل کوین‌ها، مرتبط است. این ارتباط یعنی تغییرات قیمت در BakerySwap معمولا همراه با تغییرات مشابه در قیمت این ۱۰ ارز دیجیتال است.

وقتی دو ارز دیجیتال ارتباط مثبت دارند، به این معنی است که اگر قیمت یکی افزایش یابد، احتمالا قیمت دیگری نیز افزایش می‌یابد. اما اگر دو ارز دیجیتال ارتباط منفی داشته باشند، به این معنی است که افزایش قیمت در یکی ممکن است منجر به کاهش قیمت در دیگری شود. 

توجه داشته باشید که تحلیل ارز BAKE یا هر ارز دیجیتال دیگری برای سال‌های آینده به طور ذاتی چالش‌برانگیز است. بازارهای ارز دیجیتال به شدت نوسانی هستند و تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارند. بنابراین، ارائه پیش‌بینی قیمت مشخص و دقیق شدنی نیست و همه تحلیل‌های ارائه شده حدودی هستند.

سوالات متداول

آیا خرید ارز بیکری تصمیم خوبی در سال ۲۰۲۴ است؟

بر اساس چند شاخص کمی فنی، تحلیل ارز BAKE در سال ۲۰۲۴ صعودی است. البته شاید شرایط جدید روی رشد تاثیر بگذارند.

تحلیل ارز بیکری برای سال ۲۰۲۵ چیست؟

پیش‌بینی می‌شود ارز BAKE در سال ۲۰۲۵ در محدوده قیمتی ۰/۳۷۸۰۶۶ دلار و ۱/۰۰۳۲۹۱ دلار معامله شود. البته شاید شرایط بازار این پیش‌بینی‌ها را به هم بریزد.

منابع: coincodex | digitalcoinprice | binance

به این مقاله امتیاز دهید
مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
درباره مهسا رحمانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ