تحلیل امروز بیت کوین | تحلیل تکنیکال دوشنبه 7 آبان
۷ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. احتمال عبور ETF های بیت کوین از مرز ۱ میلیون بیت کوین
  2. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز دوشنبه ۷ آبان
  3. کد کمبو میم فای امروز دوشنبه ۷ آبان + آموزش وارد کردن
  4. جواب سوال تایم فارم امروز دوشنبه ۷ آبان
  5. تصویر امروز جیمز دوشنبه ۷ آبان به همراه پاسخ تصویری
  6. قیمت ایکس امپایر (ماسک امپایر) امروز ۷ آبان به تومان و دلار
  7. قیمت امروز میم فای ‌دوشنبه‌ ۷ آبان در بازار پیش از عرضه
  8. پاسخ پازل امروز ربات میجر دوشنبه ۷ آبان + آموزش تصویری
  9. قیمت امروز میجر (Major) دوشنبه‌ ۷ آبان در بازار پیش از عرضه
  10. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز دوشنبه ۷ آبان به همراه آموزش وارد کردن

تحلیل امروز بیت کوین ۷ آبان – تحلیل تکنیکال

 
۷ آبان ۱۴۰۳
  4 دقیقه
نمودار یک ساعته بیت کوین امروز 7 آبان

با آغاز سشن آسیا ساعت ۴ صبح امروز ۷ آبان قیمت بیت کوین ۶۸۰۰۰ بوده است. در تحلیل امروز بیت کوین قصد داریم به تحلیل امروز بیت ‌کوین (۷ آبان) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل بیت کوین استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت بیت کوین می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم بیت کوین (۷ آبان ۱۴۰۳)

تحلیل بیت کوین – تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته در یک روند صعودی قرار دارد. اما در حال حاضر وارد سایکل تریدینگ رنج شده است. کف و سقف tr را حمایت و مقاومت مهم ۶۵۵۰۰ و ۶۹۰۰۰ تشکیل داده‌اند. از آنجایی که فروشندگان تا به این لحظه موفق به بستن کندل زیر قیمت ۶۶۰۰۰ نشده‌اند و ناحیه demand رسم شده در تصویر قیمت را با قدرت بالایی ریجکت کرده‌ است. احتمال ادامه روند صعودی قیمت بیت کوین را در این هفته در نظر می‌گیریم اما تا زمانی که خریداران موفق به بستن کندل  روزانه بالای قیمت ۶۸۸۵۰ نشوند، احتمال ادامه روند وجود ندارد. در ادامه انتظار داریم قیمت برای جمع‌آوری نقدینگی بالای ۶۸۸۵۰ حرکت کند. در صورتی که خریداران موفق شوند، درون ناحیه supply رسم شده در تصویر، کندل صعودی ببندند، انتظار ادامه حرکت به سمت ۷۰۰۰۰ را نیز خواهیم داشت. در غیر این صورت، قیمت به سمت ۶۶۰۰۰ – ۶۵۵۰۰ بازخواهد گشت.

تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم 4 ساعته 7 آبان
تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۷ آبان

تحلیل بیت کوین – تایم فریم یک ساعته

قیمت بیت کوین در تایم فریم یک ساعته نیز در سایکل تریدینگ رنج قرار دارد و در حال حاضر درون یک کانال صعودی به سمت سقف تریدینگ رنج حرکت می‌کند. در ادامه انتظار داریم با رسم قیمت به ناحیه عرضه رسم شده در تصویر، فروشندگان موفق به شکستن کانال صعودی شوند تا نقدینگی زیر خط روند را جمع‌آوری کنند، همچنین قیمت ۶۷۳۹۰ به احتمال زیاد توسط فروشندگان تست خواهد شد. بنابراین احتمال اینکه قیمت بدون یک اصلاح دیگر به سمت سقف جدید حرکت کند یا موفق به شکستن تریدینگ رنج شود بسیار پایین می‌باشد. در ادامه انتظار شکسته شدن خط روند روند برای جمع‌آوری نقدینگی زیر کق ۶۷۵۴۴ را خواهیم داشت. واکنش خریداران به سطح ۶۷۳۹۰ در ادامه روند صعودی بیت کوین اهمیت بالایی خواهد داشت. در صورتی که شاهد شکل گیری کندل‌ صعودی قدرتمند با پین بار صعودی در این قیمت باشیم، احتمال شکسته شدن تریدینگ رنج بالای خواهد رفت.

تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم 1 ساعته 7 آبان
تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم ۱ ساعته ۷ آبان

تحلیل بیت کوین – تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر میبینیم قیمت بیت کوین در تایم فریم ۱۵ دقیقه در روند صعودی قرار دارد و با یک حرکت قدرتمند و اسپایکی به سمت ناحیه عرضه بازگشته است که احتمال گپ خستگی این حرکت را افزایش می‌دهد. اما انتظار داریم قبل از پر کردن گپ، قیمت نقدینگی بالای ۶۸۸۵۰ را جمع‌آوری کند و سپس برای تست ۶۷۳۹۰ کانال صعودی را بشکند.

تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم 15 دقیقه 7 آبان
تحلیل امروز بیت کوین در تایم فریم ۱۵ دقیقه ۷ آبان

نقاط حمایت و مقاومت امروز بیت کوین

‌ با توجه به تحلیل بیت کوین امروز ۷ آبان، ناحیه حمایت امروز بیت کوین محدوده ۶۵۵۰۰ – ۶۵۰۰۰ و ناحیه مقاومت امروز بیت کوین محدوده ۶۹۵۰۰ – ۶۹۰۰۰ می‌باشد. همچنین در جدول زیر سه نوع از نقاط حمایت و مقاومت امروز بیت کوین را بر اساس آخرین اطلاعات نمودار قیمت بیت کوین مشخص کرده‌ایم.

نوع R/Sحمایت ۱حمایت ۲حمایت ۳مقاومت ۱مقاومت ۲مقاومت ۳
CLASSIC۶۶۰۰۰۶۲۰۰۰۶۰۰۰۰۶۹۰۰۰۷۰۰۰۰۷۳۰۰۰
FIBONACCI۶۷۱۸۱۶۶۶۱۹۶۵۸۱۹۶۹۱۴۰۷۰۶۵۶۷۱۷۳۷
CAMARILLA۶۷۱۲۲۶۵۲۱۳۶۱۳۵۹۶۹۶۶۸۷۰۹۴۱۷۲۸۵۰

سناریو‌های پیش بینی قیمت بیت کوین امروز (۷ آبان ۱۴۰۳)

در این قسمت با تحلیل تکنیکال بیت‌ کوین ۷ آبان، سناریوهای مختلف حرکت قیمت بیت‌کوین را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

ادامه حرکت صعودی قیمت پس از تست ۶۷۳۹۰

پیش بینی قیمت بیت کوین 7 آبان
پیش بینی قیمت بیت کوین ۷ آبان

سناریو دوم

بازگشت قیمت به کف تریدینگ رنج

پیش بینی قیمت بیت کوین 7 آبان
پیش بینی قیمت بیت کوین ۷ آبان
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هرگز به اندک اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید