آشنایی کامل با کفش ورزشی (Sneaker) در استپن STEPN - مجله رمزینکس

آشنایی کامل با کفش ورزشی (Sneaker) در استپن STEPN

آشنایی کامل با کفش ورزشی (Sneaker) در استپن STEPN
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

کفش ورزشی در استپن (STEPN) مهم‌ترین NFT و دارایی دیجیتال است که برای شروع بازی و کسب درآمد نیاز دارید. کفش ورزشی یا Sneakerها در استپن به‌صورت NFT عرضه می‌شوند. می‌توان با انتخا اسنیکر بهتر و ارتقای آن، شانس دریافت ارز GST و مهم‌تر از آن کسب درآمد با ارز GMT را بیشتر کرد. برای افزایش درآمد در بازی استپن باید کفش ورزشی مناسب را در بازی داشته باشید و فعالیت منظم ورزشی را هم فراموش نکنید. در این مطلب با انواع کفش ورزشی در استپن و راه‌های درآمدزایی GMT و GST آشنا می‌شوید.

کفش ورزشی استپن (STEPN) چیست؟

اپلیکیشن بلاکچینی استپن با هدف تشویق کاربران به فعالیت بدنی بیشتر و در دسته Move to Earn راه‌اندازی شده است. در STEPN شما به ازای ورزش‌های مثل پیاده‌روی، دویدن و فعالیت‌های بدنی مشابه، ارز دیجیتال GMT یا GST دریافت می‌کنید. برای دریافت این ارزهای دیجیتال نیاز به کفش ورزشی مجازی دارید که به‌صورت NFT در بازی غرضه می‌شوند. کفش ورزشی استپن به NFTهایی گفته می‌شود که با طراحی کفش ورزشی در اپلیکیشن STEPN کاربرد دارند و بسته به لول و قابلیت‌ها، به کسب درآمد ارز GMT و GST کمک می‌کنند.

 کفش‌های ورزشی در استپن در انواع مختلفی در دسترس کاربران هستند. کاربران می‌توانند با ارتقاء آن‌ها و اضافه و کم کردن قابلیت‌ها، شانس دریافت پاداش با ارز GMT یا GST را افزایش دهند. درنتیجه پاداش دریافتی به ازای فعالیت بدنی کاربران، به نوع اسنیکر STEPN و قابلیت‌های آن وابسته است.

کاربران بعد از انتخاب NFT بسته به مقدار توکن Energy که در اپلیکیشن دارند، به ازای هر دقیقه فعالیت، مقدار مشخصی ارز دیجیتال GST یا GMT دریافت می‌کنند.

کفش ورزشی استپن (STEPN) چیست؟

انواع کفش ورزشی STEPN

کفش‌های ورزشی در استپن هم مثل کفش‌های ورزشی واقعی برای فعالیت‌های ورزشی مختلف طراحی شده‌اند. مثلا کفش‌های مناسب پیاده‌روی با کفش‌های مناسب دویدن تفاوت دارند. درنتیجه بسته به فعالیت ورزشی، باید کفش مناسب را انتخاب کنید.

برای شروع کسب درآمد از استپن، چهار نوع اسنیکر در دسترس کاربران قرار دارد:

  • Walker: مناسب برای پیاده‌روی در سرعت‌هایی پایین است. کاربرانی که معمولا پیاده‌روی می‌کنند و هدف آن‌ها رسیدن به تعداد قدم مشخص پیاده‌روی در روز است، این کفش را انتخاب می‌کنند.
  • Jogger: مناسب برای پیاده‌روی سریع و دویدن آهسته. این کفش‌ها مناسب کسانی است که می‌خواهند با دویدن در سرعت معمولی و بدون فشار زیاد، ارز دیجیتال GST و GMT دریافت کنند.
  • Runner: مناسب برای دونده‌ها و آن‌هایی که طرفدار فعالیت‌های بدنی سریع هستند. این کفش‌ها برای فعالیت در سرعت بیشتر طراحی شده‌اند.
  • کفش Trainer: مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای که انواع فعالیت بدنی را انجام می‌دهند. این کفش‌ها برای فعالیت بدنی در سرعت‌های متنوع و متفاوت، عالی هستند.

نکته مهم اینکه در انتخاب کفش استپن باید سرعت فعالیت بدنی و تحرک را حتما در نظر داشته باشید. مثلا اگر بیشتر فعالیت‌های آهسته پیاده‌روی انجام می‌دهید، کفش استپن Walker برای شما مناسب است.

نوع کفش ورزشی STEPN محدوده سرعت (کیلومتر بر ساعت) درآمد GST به ازای هر Energy
Walker ۱ تا ۶  ۴
Jogger ۴ تا ۱۰ ۵
Runner ۸ تا ۲۰ ۶
Trainer ۱ تا ۲۰‍ ۴ تا ۶/۲۵

 

ویژگی‌های مهم کفش ورزشی STEPN

همان‌طور که گفتیم، کفش‌های ورزشی STEPN را می‌توانید ارتقا دهید و با بهبود ویژگی آن‌ها، شانس خود را برای دریافت پاداش ارز دیجیتال GST و GMT بیشتر کنید. هر ویژگی، ارزش خاصی دارد و روی بخشی از مدل بازی و درآمد شما تاثیر می‌گذارد. بهترین استراتژی برای انتخاب این ویژگی‌ها، بسته به اهداف شما مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد ارز دیجیتال با ورزش ؛ معرفی بهترین اپلیکیشن‌های Move to Earn

هر کفش ورزشی استپن چهار ویژگی دارد که می‌توان با تغییر و بهبود آن‌ها، کیفیت کفش را بهتر کرد:

  • بازدهی یا Efficiency: این ویژگی مقدار GST که شما به ازای مصرف هر واحد Energy دریافت می‌کنید را افزایش می‌دهد.
  • شانس یا Luck: با بهبود این ویژگی، شانس پیدا کردن جعبه‌های جایزه شگفت‌انگیز یا همان Mystery Box در بازی برای شما بیشتر می‌شود.
  • راحتی یا Comfort: راحتی هم تقریبا شبیه به بازدهی است. با این تفاوت که این ویژگی، روی افزایش شانس دریافت GMT تاثیر بیشتری دارد.
  • دوام یا Resilience: هرچه بیشتر از کفش ورزشی در STEPN استفاده کنید، کهنه می‌شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. کفش‌هایی که دوام بیشتری دارند، دیرتر به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند.

مینت کردن کفش جدید در استپن

کفش‌های ورزشی در استپن به‌صورت NFT مینت می‌شود. کاربران هم می‌توانند این NFTها را مینت کنند. با مینت کردن کفش جدید هم می‌تواند شانس کسب درآمد GMT را بیشتر می‌کنید و هم یک NFT ارزشمند برای فروش در بازارچه NFT دارید.

برای مینت کردن کفش جدید در استپن، باید حداقل دو اسنیکر داشته باشید. همچنین مقدار کافی GST و GMT برای پرداخت کارمزد مینت کردن نیاز دارید. البته قوانین مینت کردن کفش‌های جدید به‌صورت منظم توسط تیم استپن به‌روزرسانی می‌شوند و احتمالا با تصمیم‌های اکوسیستم، مقدار GST و GMT مورد نیاز برای مینت کردن NFT اسنیکر جدید تغییر می‌کند

جمع‌بندی

کفش ورزشی در استپن (STEPN) نقش مهمی در درآمدزایی از این پلتفرم و کسب توکن‌های GST و GMT دارد. کاربران باید در ابتدای بازی، کفش ورزشی مناسب فعالیت خود را انتخاب کنند که بسته به سرعت فعالیت ورزشی، مقدار GST مشخصی برای آن‌ها واریز می‌شود. با بیشتر شدن فعالیت و بهبود لول، ارز GMT هم کسب می‌کنید

در این مطلب با انواع کفش ورزشی استپن (STEPN) و ویژگی‌های هر کدام برای کسب درآمد GST و GMT آشنا شدید. همچنین ویژگی‌هایی که برای بهبود کیفیت و شانس کسب درآمد مهم هستند را شناختید.

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. Mohammad Del Aram
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ در ۰۱:۵۴

    سلام و درود فراوان کمال تشکر و قدردانی از زحمات شما و همچنین از محبت ها و حمایت‌های بی دریغتان دارم