آینده دوج کوین، نظرات بزرگان بازار در مورد پیش بینی قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ - مجله رمزینکس
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

آینده دوج کوین، نظرات بزرگان بازار در مورد پیش بینی قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵

آینده دوج کوین
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوج کوین را می‌توان یکی از پروژه‌های جالب دنیای ارزهای دیجیتال نامید. تحلیلگران زیادی در مورد آینده دوج کوین پیش بینی‌هایی کرده اند. بسیاری باور دارند این رمزارز در سال ۲۰۲۱ به قیمت ۱ دلار خواهد رسید و بسیاری هم رسیدن به ۱ دلار را در سال ۲۰۲۲ عملی می‌دانند. در این مقاله به بررسی نظرات و تحلیل‌های مختلف در مورد پیش بینی قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۲ تا سال ۲۰۲۵ و ۲۰۳۰ خواهیم پرداخت.آینده ارز شیبا (SHIB) و هرآنچه باید در مورد قیمت شیبا در آینده تا سال ۲۰۲۵ بدانید!

دوج کوین (DOGE) چیست؟

قبل از پرداختن به پیش بینی قیمت آینده دوج کوین بهتر است معرفی کوتاهی از این رمزارز داشته باشیم. شاید با خودتان فکر کنید که این رمزارز چه نام جالبی دارد!

بر اساس اطلاعات، دوج کوین این نام عجیب اما به خصوص جذاب را از نژاد یک سگ ژاپنی به نام شیبا اینو (Shiba Inu) و به ارث برد و لقب دوج با این رمزارز عجین شد. پس از آن، این رمزارز که با سرعت خیره کننده‌ای رشد پیدا کرد به نام «دوج کوین» معروف شد.

دوج کوین غیر متمرکز و کاملاً امن است. در حقیقت، طبق پیش بینی قیمت اخیر دوج کوین، این رمزارز می‌تواند جایگزین منطقی و مناسبی برای بیت کوین باشد. جامعه منحصر به فرد و فعال طرفداران دوج کوین به قدری به این رمزارز ایمان دارد که حالت یک فرقه را پیدا کرده است باشد. دوج کوین مبتنی بر لاکی کوین (Luckycoin) است که خود از لایت کوین نشأت می‌گیرد.

تاریخچه جالب دوج کوین

دوج کوین فقط به عنوان یک شوخی با ارزهای دیجیتال و با الهام گرفتن از نژاد سگ ژاپنی توسط برنامه نویس بیلی مارکوس و بازاریاب جکسون پالمر در دسامبر ۲۰۱۳ ایجاد شد.

پالمر در سال ۲۰۱۵ این شرکت را ترک کرد، اما مارکوس همچنان به عنوان توسعه دهنده اصلی این رمزارز فعالیت می‌کند. اگرچه دوج کوین در ابتدا با هدف شوخی مطرح شد اما توسعه دهندگان آن اصرار دارند که در این چند سال توسعه پروژه و مسئولیت خود در قبال کاربران را جدی گرفته‌اند.

به عنوان شواهد، این شرکت حتی آزمایش‌های قابل توجهی را در زمینه توسعه دوج کوین آغاز کرده است.

جامعه طرفداران دوج کوین

سنگ محک هر رمزارزی شاید محبوبیت و موج طرفداری است که در اطراف آن شکل می‌گیرد. همین امر در مورد قیمت دوج کوین نیز صادق بوده است، زیرا طبق پیش بینی‌های قیمت دوج کوین میزان استقبال از این رمزارز بسیار بالا بوده است. ارزش پویا و ذاتی دوج کوین باعث ایجاد هاله‌ای از جامعه طرفداران پروپا قرص شده است که به این رمزارز ایمان راسخ پیدا کرده‌اند.

جای تعجب نیست که تمام طرفداران دوج کوین انتظار دارند قیمت این رمزارز در آینده صعودی باشد. این پایگاه مردمی زیرساخت اصلی دوج کوین را تشکیل می‌دهد زیرا ارزش واقعی دوج کوین در اعتماد خریداران و حمایت جامعه طرفداران از این کوین نهفته است. همین عامل موجب رشد بی سابقه ارزش دوج کوین در چند ماه اخیر بوده است.

جامعه طرفداران دوج کوین یکی از مهم‌ترین و فعال‌ترین جوامع در دنیای ارزهای دیجیتال است. به گونه‌ای که فعالیت آن تنها به معامله‌گری ارز محدود نمی‌شود بلکه این جامعه دوج کوین بیشتر به واسطه مشارکت‌های خیرخواهانه آن مشهور است. در سال‌های اخیر طرفداران دوج کوین بودجه راه‌اندازی پروژه‌های بزرگی را تأمین کرده‌اند.

جامعه دوج کوین از پایگاه مردمی خود برای حمایت از اهداف و برنامه‌های مثبت در سراسر فضای رمزارزها استفاده می‌کند. از برخی از این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در سال ۲۰۱۴، جامعه دوج کوین ۵۰۰۰۰ دلار برای کمک به اعزام تیم بابسلِد (سورتمه سوری) جامائیکا به المپیک زمستانی سوچی جمع آوری کرد.
  • به مناسبت روز جهانی آب (۲۲ مارس ۲۰۱۴)، شیبایی‌های وفادار ۳۰۰۰۰ دلار برای کمک به ساخت چاه‌های آب تمیز در دره تانای کشور کنیا جمع آوری کردند.
  • شیبایی‌ها حتی وارد حوزه ناسکار (مسابقات اتومبیلرانی آمریکای شمالی) شده‌اند. در مارس ۲۰۱۴، جامعه دوج کوین ۵۵۰۰۰ دلار برای حمایت از راننده‌ای به نام جاش وایز جمع کرد. وایس با اتومبیلی با طرح دوج کوین در این مسابقات شرکت کرد.

جکسون پالمر، خالق دوج کوین، معتقد است: «موفقیت دوج کوین نشان می‌دهد که این رمزارز چقدر از هدف اصلی خود (حالت شوخی) فاصله گرفته است؛ من به تیم توسعه دهنده اصلی دوج کوین ایمان زیادی دارم تا پایداری و ایمنی نرم افزار پروژه را حفظ کنند، اما فکر می‌کنم اینکه رمزارزی که تصویر یک سگ نماد آن است و چند سال است نرم افزار آن به روز رسانی نشده است دارای ارزش بازاری در حدود ۳۰ میلیارد دلار باشد قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.»

ویژگی‌های اساسی دوج کوین

اصلی‌ترین مشخصه‌ای که دوج کوین را از بیشتر آلتکوین‌های دیگر بازار ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند خاصیت افزایشی بودن تعداد توکن‌های تولید شده آن است (بر خلاف خاصیت ضد تورمی بودن برخی از رمزارزها). بیت کوین و بسیاری از رمزارزهای دیگر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سقف عرضه آنها محدود است.

مشکل احتمالی این عرضه محدود این است که پس از استخراج شدن تمام کوین‌ها ادامه کار برای ماینرها دیگر سودآور نخواهد بود. این امر منجر به افزایش بسیار زیاد کارمزدهای شبکه برای تشویق ماینرها به ادامه فعالیت یا طولانی شدن فرایندهای پردازش تراکنش‌ها و تأخیرهای زیاد می‌شود.

دولت یا بانک مؤسسات متمرکزی هستند که می‌توانند پول خود را به صورت فیزیکی چاپ کنند. در مقابل، برای تولید کوین‌های جدید رمزارزهایی مانند بیت کوین، دوج کوین و غیره جدید از رویکردی غیر متمرکز استفاده می‌شود.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، مکانیسم اجماع دخیل در تولید دوج کوین اثبات کار (POW) نام دارد که ماینرها به کمک آن می‌توانند تراکنش‌های دوج کوین را با استفاده از قدرت محاسباتی خود و با حل کردن معادلات پیچیده پردازش کنند. پس از حل شدن معادله، یک بلوک جدید به شبکه دوج کوین اضافه می‌شود و ماینرها در قالب دوج کوین پاداش می‌گیرند.

این سیستم پاداش به عنوان یک استراتژی دو طرفه عمل می‌کند. از یک سو، ماینرها را تشویق می‌کند تا قدرت محاسباتی را برای تکمیل تراکنش‌ها در بلاکچین دوج کوین تأمین کنند و از سوی دیگر، میزان تولید دوج کوین‌های جدید را تنظیم می‌کند که در نهایت در میان ماینرها توزیع می‌شود.

پیش بینی قیمت دوج کوین؛ خرس‌ها و گاوها

وقتی ساختار قیمت بازارها هیچ معنایی ندارد، وقتی ویژگی‌های فاندمنتال دیگر اهمیتی ندارند، مشخص می‌شود که قوانین در حال بازنویسی یا حتی طرد شدن هستند. در چنین حالتی ممکن است در مرحله تخریب خلاقانه‌ای باشیم که جای خود را به موج جدیدی از نوآوری خواهد داد. موجی که در آن انواع جدید دارایی‌هایی وارد عرصه شوند که ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشند.

با این حال، طبیعت بی‌منطق وضعیت قیمت کنونی نگران کننده است و یادآور آن است که تخریب خلاقانه می‌تواند برای کسانی که در مرحله گذار گرفتار شده‌اند چندان خوشایند نباشد.

عدم اطمینان برای ایجاد اعتماد خوب نیست و عدم اعتماد مانع پیشرفت می‌شود. جای تعجب نیست که مانند همه رمزارزهای دیگر ارزش دوج کوین نیز دستخوش بالا و پایین شدن بازار یعنی نوسانات قیمت شود.

به دلیل همه گیری کرونا، ارزهای دیجیتال شاهد نوسان‌های شدید بوده‌اند و دوج کوین نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. در جریان این نوسان‌ها، ارزش کل بازار رمزارزها از جمله دوج کوین تغییرات قابل توجهی را شاهد بوده است.

با این حال، برای خوش‌بینی در مورد تحلیل تکنیکال دوج کوین این نکته مهم را باید دانست که نوسان‌های موجود در پیش بینی قیمت دوج کوین ممکن است تحت تأثیر پیش بینی‌های قیمت کوتاه مدت و بلند مدت قرار گیرد.

در سال گذشته طبق پیش بینی‌ها، پرایس اکشن دوج کوین همراه با ارزش بازار آن تغییرات قابل توجهی را نشان داد. طبق پیش بینی اخیر، قیمت دوج کوین پس از افزایش رشد قابل توجهی که داشت رکوردهای تاریخی جدیدی را ثبت کرد. نوسان‌های اخیر قیمت دوج کوین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را شگفت زده کرده است.

در واقع، پیش بینی قیمت دوج کوین به کانون توجه رسانه‌ها تبدیل شده است. توجه زیادی که به قیمت دوج کوین جلب شده است عمدتاً به دلیل تغییرات شدید آن است. گمانه‌زنی‌ها در مورد رشد بیشتر قیمت دوج کوین سرمایه‌گذاران جدید را بر آن داشته تا به دنبال سرمایه‌گذاری‌های پرسودتر به دوج کوین روی بیاورند.

در حال حاضر بر اساس پیش بینی‌ها از قیمت دوج کوین انتظار می‌رفت در جریان رالی صعودی ماه مه (اردیبهشت ۱۴۰۰) قیمت دوج کوین از مرز ۰/۸ دلار عبور کند اما سقوط شدید و سراسری بازار ارزهای دیجیتال ضربه مهلکی به قیمت دوج کوین و سایر رمزارزها وارد کرد و بسیاری از آن زمان تا به حال نتوانسته‌اند به سطوح قیمت قبلی خود بازگردند.

با توجه به اظهارات تحلیلگران معروف، دوج کوین سرمایه‌گذاری سودآوری برای حداقل ۵ سال آینده خواهد بود اما نباید به طور کامل به شایعات پیرامون دوج کوین اعتماد کرد وگرنه تصمیم‌گیری عجولانه و غیرآگاهانه ممکن است موجب ضررهای بزرگ شود.

شما به عنوان سرمایه‌گذار در آینده دوج کوین، باید روند قیمت دوج کوین را از نزدیک زیر نظر داشته باشید و فرصت‌های مناسب برای خریدن یا فروختن دوج کوین را شناسایی کنید.

دوج کوین می‌تواند یکی از معدود رمزارزهایی باشد که می‌توان از آن علاوه بر ابزاری برای معامله‌گری به عنوان یک ارز کاربردی استفاده کرد. حجم در گردش دوج کوین در حال حاضر (۳۰ شهریور ۱۴۰۰) در حدود ۱۳۱/۳۷ میلیارد توکن و قیمت هر توکن ۰/۲۱ دلار است. حجم معاملات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۴۵ میلیون دلار بود.

پیش بینی کردن قیمت آینده دوج کوین در دراز مدت شامل در نظر گرفتن عوامل زیادی است. قیمت توکن دوج کوین ممکن است به بالاترین سطح تاریخی خود برسد. برای انجام هر گونه سرمایه‌گذاری در آینده فقط بررسی کردن پیش بینی قیمت دوج کوین یا تحلیل تکنیکال نمودار قیمت آن کافی نیست. اینجاست که سرمایه‌گذار به تحلیل فاندمنتال در کنار تکنیکال نیاز پیدا می‌کند.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال ۲۰۲۱

طبق پیش بینی قیمت آینده دوج کوین برای ۲۰۲۱، داده‌های کریپتو نیوز نشان می‌دهد که قیمت دوج کوین از اوایل ۲۰۲۰ تا اوایل ۲۰۲۱ در حال رکود بوده است. اما به لطف رالی صعودی شکل گرفته در ابتدای ۲۰۲۱ و حمایت‌های مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، قیمت دوج کوین شاهد رشد خیره‌کننده‌ای بوده است.

او در توییت اخیرش از تصمیم تسلا مبنی بر عدم پذیرش پرداخت از طریق بیت کوین برای خودروهای برقی آن تا زمانی که این رمزارز دوستدار محیط زیست نشود خبر داد.

قیمت دوج کوین طی چند ماه گذشته با حمایت‌های مستمر ایلان ماسک رشد فوق العاده‌ای داشته و در ماه مه رکورد تاریخی ۰/۷۳۷۶ دلار را ثبت کرد. با توجه به حمایت مداوم ماسک و همچنین لیست شدن اخیر در صرافی ای تورو، پیش بینی می‌شود که دوج کوین در آینده نزدیک و با ریکاوری بازار ارزهای دیجیتال در مجموع رشد قابل توجهی از نظر قیمت تجربه کند.

طبق پیش بینی انجام شده در ابتدای سال ۲۰۲۱ انتظار می‌رفت قیمت دوج کوین تا پایان این سال از مرز ۱ دلار عبور کند. حداکثر قیمت پیش بینی شده برای ۲۰۲۱ در حدود ۱/۰۷ دلار و در کمترین حالت در حدود ۰/۹۱ دلار پیش بینی شده بود.

پیش بینی قیمت آینده دوج کوین برای سال ۲۰۲۲

انتظار می‌رود قیمت دوج کوین در طی رالی صعودی افزایش یافته و تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۰/۹ دلار برسد. طبق پیش بینی‌ها برای سال ۲۰۲۲، قیمت دوج کوین ممکن است تا پایان سال به بالای ۱ دلار برسد. بالاترین سطح پیش بینی شده برای سال ۲۰۲۲ در حدود ۱/۲۲ دلار و کمترین سطح در حدود ۰/۹۶ دلار در نظر گرفته شده است.

پیش بینی قیمت آینده دوج کوین برای سال ۲۰۲۳

طبق نظر کارشناسان، قیمت دوج کوین ممکن است روند صعودی تدریجی خود را ادامه دهد. طبق داده‌های پیش بینی، قیمت این رمزارز ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۳ از مرز ۱/۴ دلار عبور کند. بالاترین قیمت پیش بینی شده برای سال ۲۰۲۳ بیش از ۱/۴۵ دلار و حداقل قیمت در حدود ۱/۱۲ دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای ۲۰۲۴

بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، قیمت دوج کوین ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱/۷۰ دلار برسد. طبق پیش بینی‌ها حداکثر و حداقل قیمت برای سال ۲۰۲۴ ممکن است در حدود ۱/۷۴ دلار و ۱/۴۰ دلار باشد.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال ۲۰۲۵

طبق پیش بینی‌ها، دوج کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۵ محدوده ۲ دلار را لمس کند، در حالی که کف قیمت آن ممکن است در محدوده ۱/۵ دلار قرار بگیرد. بر اساس پیش بینی‌های تحلیلگران، این رمزارز ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۵ در محدوده ۱/۹۶ دلار معامله شود.

با توجه به یک الگوریتم سفارشی مبتنی بر یادگیری عمیق نیز می‌توان به این نتیجه رسید که آیا دوج کوین دارایی مناسبی برای افزودن به سبد سرمایه‌گذاری است یا نه.

در این پیش بینی چندین متغیر، مانند تغییرات حجم، تغییرات قیمت، چرخه‌های بازار، و ارزهای مشابه در نظر گرفته شده است. طبق پیش بینی‌های بلند مدت، انتظار می‌رود قیمت دوج کوین پس از یک سال تا محدوده ۱ دلار افزایش پیدا کند.

نظرات در مورد آینده قیمت دوج کوین

کارشناسان زیادی نظرات خود در مورد آینده دوج کوین را اعلام کرده اند که در ادامه به مهم‌ترین آن ها پرداخته شده است. پیش بینی کارشناسان رمزارزها از قیمت دوج کوین برای سال ۲۰۲۲ و بعد از آن چگونه است؟

آیا رشد دوج کوین در چند ماه گذشته صرفاً ناشی از جو روانی بازار بود؟ آیا دوج کوین واقعاً از نظر فاندمنتال قابلیت رشد بیشتر در آینده را دارد؟ برای پی بردن به اینکه آیا دوج کوین سرمایه‌گذاری خوبی برای بلند مدت است یا خیر بیایید پیش بینی‌های کارشناسان از قیمت این رمزارز برای سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ را بررسی کنیم.

سال ۲۰۲۱ یکی از پرنوسان‌ترین سال‌ها برای بازار ارزهای دیجیتال بوده است و این نشان می‌دهد که چند سال آینده نقش مهمی در سرنوشت رمزارزها خواهد داشت. آیا دوباره شاهد صعود قیمت‌ها خواهیم بود؟ یا بازار به وضعیت قبل از سال ۲۰۲۱ باز خواهد گشت؟ درست مثل اتفاقی که پس از رالی صعودی ۲۰۱۸ برای بسیاری از دارایی‌ها رخ داد.

اگر پیش بینی‌های مطرح شده برای قیمت دوج کوین درست باشد می‌توان انتظار رشد بیشتر قیمت آن را داشت. پلتفرم تحلیل رمزارزها پس از پیش بینی حداکثر قیمت ۰/۵۹ دلار برای سال ۲۰۲۱، پیش بینی‌های زیر را برای قیمت دوج کوین برای ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ ارائه کرده است:

پیش بینی قیمت در سال ۲۰۲۲:

  • ژانویه ۲۰۲۲: ۰/۶۵ دلار
  • فوریه ۲۰۲۲: ۰/۵۵ دلار
  • مارس ۲۰۲۲: ۰/۶۳ دلار
  • آوریل ۲۰۲۲: ۰/۶۵ دلار
  • مه ۲۰۲۲: ۰/۷۱ دلار
  • ژوئن ۲۰۲۲: ۰/۷۹ دلار
  • جولای ۲۰۲۲: ۰/۸۲ دلار
  • اوت ۲۰۲۲: ۰/۸۷ دلار
  • سپتامبر ۲۰۲۲: ۰/۹۱ دلار
  • اکتبر ۲۰۲۲: ۰/۸۵ دلار
  • نوامبر ۲۰۲۲: ۰/۸۸ دلار
  • دسامبر ۲۰۲۲: ۱/۰۳ دلار

پیش بینی قیمت در سال ۲۰۲۵:

  • ژانویه ۲۰۲۵: ۲/۰۶ دلار
  • مارس ۲۰۲۵: ۲/۲۱ دلار
  • مه ۲۰۲۵: ۲/۶۵ دلار
  • جولای ۲۰۲۵: ۲/۴۱ دلار
  • سپتامبر ۲۰۲۵: ۲/۷۱ دلار
  • اکتبر ۲۰۲۵: ۳/۰۰ دلار
  • دسامبر ۲۰۲۵: ۳/۳۸ دلار

پلتفرم دیجیتال کوین (DigitalCoin) معتقد است که قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۱ به سقف ۰/۴۶۷ دلار خواهد رسید؛ اما پیش بینی آن برای سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ چگونه است؟

همانطور که در ادامه خواهید دید، این پلتفرم به هیچ عنوان به اندازه پیش بینی قیمت رمزارز خوش بین نیست. اما به هر حال انتظار دارد که ارزش دوج کوین در چند سال آینده به تدریج افزایش پیدا کند.

دیجیتال کوین معتقد است قیمت دوج کوین آینده روشنی دارد. بر اساس تحلیل این پلتفرم، قیمت دارایی دوج کوین بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳۰ به صعود خود ادامه می‌دهد.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۳۰

  • ۲۰۲۱: ۰/۴۶ دلار
  • ۲۰۲۲: ۰/۵۰ دلار
  • ۲۰۲۳: ۰/۵۹ دلار
  • ۲۰۲۴: ۰/۷۳ دلار
  • ۲۰۲۵: ۰/۸۲ دلار
  • ۲۰۲۶: ۰/۹۹ دلار
  • ۲۰۲۷: ۰/۹۸ دلار
  • ۲۰۲۸: ۱/۳۶ دلار
  • ۲۰۲۹: ۳/۶۴ دلار
  • ۲۰۳۰: ۵/۲۱ دلار

در حال که این سؤال برای سرمایه‌گذاران پیش آمده که «آیا دوج کوین می‌تواند به یک دلار برسد؟» دیجیتال کوین انتظار دارد این قیمت در آینده نزدیک توسط دوج کوین ثبت شود.

پیش بینی‌های این پلتفرم حاکی از رشد تدریجی قیمت در چند سال آینده و یک اصلاح نزولی در ۲۰۲۷ است که راه را برای رشد چشمگیر قیمت در سال‌های ۲۰۲۸ تا ۲۰۳۰ هموار می‌کند. این پیش بینی یک روند بسیار صعودی را نشان می‌دهد و موجب آرامش خاطر سرمایه‌گذارانی است که نگران متوقف شدن رشد قیمت دوج کوین هستند.

سایت تحلیل سرمایه‌گذاری ایتالیایی پرویسیونی بیت کوین (Previsioni Bitcoin) نیز به نسبت به آینده بلند مدت دوج کوین خوش‌بین است. بر اساس پیش بینی این سایت، قیمت دوج کوین در طول ۲۰۲۲ به بیش از ۰/۷ دلار خواهد رسید.

این پلتفرم حداقل قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۲ در محدوده ۰/۷۳ دلار در ژانویه و حداکثر آن را در حدود ۱/۲۲ دلار در ماه مه پیش بینی کرده است.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که سطح ۱ دلار می‌تواند یک محدوده مقاومتی مهم برای دوج کوین باشد، بنابراین اینکه پرویسیونی بیت کوین (Previsioni Bitcoin) مانند دیجیتال کوین انتظار دارد که دوج کوین بتواند از این مقاومت عبور کند بسیار دلگرم کننده است.

اما با وجود پیش بینی این پلتفرم از رسیدن دوج کوین به قیمت ۱ دلار، می‌توان شاهد شروع یک روند نزولی آشکار از ژوئن ۲۰۲۲ باشیم. آیا این می‌تواند به این معنا باشد که سال ۲۰۲۳ نشانه شروع یک روند نزولی است؟

شاید پرویسیونی بیت کوین (Previsioni Bitcoin) پیش بینی کرده است که دوج کوین این سال را با قیمت ۰/۵۷ دلار شروع کرده و در نهایت تا ژوئن ۲۰۲۳ به ۰/۴۱ دلار کاهش پیدا می‌کند.

خبر خوب این است که قیمت دوج کوین از این به بعد شروع به رشد مجدد کرده و سرانجام سال را در قیمت قابل توجه ۰/۷۷ به پایان می‌رساند. با این حال، این قیمت در مقایسه با سقف قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۲ کمی نا امید کننده به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از منابعی که پیش بینی آن از قیمت آینده دوج کوین برای سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ را بررسی کرده‌ایم پلتفرم کوین پرایس فورکست است که ارقام زیر را برای این رمزارز پیش بینی کرده است.

سالقیمت میانه سال (دلار)قیمت انتهای سال (دلار)
۲۰۲۱۰/۲۵۰/۵۴
۲۰۲۲۰/۵۷۰/۷۴
۲۰۲۳۰/۹۱۱/۰۷
۲۰۲۴۱/۰۲۱/۱۵
۲۰۲۵۱/۲۸۱/۳۸

همان‌طور که می‌بینید، بر اساس پیش بینی کوین پرایس فورکست قیمت آینده دوج کوین تا سال ۲۰۲۳ به ۱ دلار خواهد رسید. از این محدوده به بعد قیمت همچنان افزایش یافته و در پایان سال ۲۰۲۵ به ۱/۳۸ دلار خواهد رسید.

بنا بر این پیش بینی می‌توانیم شاهد نرخ رشد متوسط ​​بیش از ۱ دلار در طول چهار سال آینده باشیم. بزرگ‌ترین جهش قیمت سالانه بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ رخ می‌دهد که در آن قیمت دوج کوین از ۰/۵۷ دلار به ۱/۰۷ دلار افزایش می‌یابد.

با توجه به عملکرد اخیر این دارایی، رسیدن به چنین سرعت رشدی چندان دور از انتظار نیست اما باید دید آیا دوج کوین می‌تواند این سرعت رشد را در طول سال‌های آتی هم حفظ کند یا خیر.

در حقیقت، پلتفرم کوین پرایس فورکست معتقد است که قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۱ به ۰/۵۳۹ دلار خواهد بود و تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۰/۷۵۵ دلار، در پایان ۲۰۲۳ به ۱/۰۶۹ دلار، در پایان ۲۰۲۴ به ۱/۱۴۷ دلار و تا پایان ۲۰۲۵ به رقم قابل توجه ۱/۳۷۶ دلار افزایش می‌یابد.

قیمت دوج کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. بر اساس پیش بینی‌ها، ارزش هر توکن ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۰/۶۵ دلار، در سال ۲۰۲۲ به ۱/۱۰ دلار و تا سال ۲۰۲۵ به قیمت متوسط ​​۲/۶۲ دلار برسد.

به نظر می‌رسد سرعت رشد قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۵ کاهش یابد و در اواسط سال به ۱/۶۸ دلار برسد و تا پایان سال به حداکثر ۲/۷۰ دلار برسد.

قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۵ چه خواهد شد؟

اکثر پیش بینی‌ها حاکی از رشد قیمت دوج کوین در جریان صعودی تا سال ۲۰۲۵ است.

اگرچه سایت پرویسیونی بیت کوین (Previsioni Bitcoin) معتقد است که دوج کوین ممکن است در طول سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ شاهد کاهش ارزش توکن خود باشد اما پیش بینی‌ها در مجموع بسیار مثبت به نظر می‌رسند.

به طور خلاصه، قیمت دوج کوین به احتمال زیاد چندین رکورد تاریخی جدید را ثبت خواهد کرد. هیچ یک از پلتفرم‌ها انتظار ندارند که قیمت این دارایی در بلند مدت به زیر قیمت فعلی خود برسد و این می‌تواند نشان دهنده آینده درخشان دوج کوین باشد.

آیا قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۵ افزایش می‌یابد؟

بله، قیمت دوج کوین ممکن است در سال ۲۰۲۵ افزایش یابد. بالاترین قیمت احتمالی دوج کوین در پایان سال ۲۰۲۵ ممکن است بین ۱/۴۴ دلار و رقم سرسام آور ۳/۳۸ دلار متغیر باشد! اگرچه این پیش بینی بسیار خوش بینانه به نظر می‌رسد اما اکثر پلتفرم‌ها انتظار دارند قیمت دوج کوین در بلند مدت رشد مناسبی داشته باشد.

پیش بینی‌های دیگر برای قیمت دوج کوین در سال‌های ۲۰۲۲، ۲۰۲۳، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ شامل موارد زیر است:

نظرات در مورد قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۲

  • والت اینوستور: ۰/۶۹۶ دلار
  • آژانس فورکست اکانمی: ۰/۴۷ دلار
  • پرویسیونی بیت کوین: ۱/۲۳ دلار
  • کریپتوکارنسی پرایس پریدیکشن: ۱/۰۳ دلار
  • کوین پرایس فورکست: ۰/۷۷ دلار
  • کوینزکید: ۰/۷۵۲۳ دلار
  • کریپتوگراوند: ۰/۴۷۶ دلار
  • پرایس پریدیکشن: ۰/۵۷ دلار

نظرات در مورد قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۳

  • والت اینوستور: ۰/۹۶۳ دلار
  • آژانس فورکست اکانمی: ۰/۴۴ دلار
  • پرویسیونی بیت کوین: ۰/۷۷ دلار
  • کریپتوکارنسی پرایس پریدیکشن: ۱/۱۶ دلار
  • کوین پرایس فورکست: ۱/۱۱ دلار
  • کوینزکید: ۱/۱۸ دلار
  • کریپتوگراوند: ۰/۵۶۷ دلار
  • پرایس پریدیکشن: ۰/۸۲ دلار

نظرات در مورد قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۴

  • والت اینوستور: ۱/۲۵۶ دلار
  • آژانس فورکست اکانمی: ۰/۵۶ دلار
  • کوین پرایس فورکست: ۱/۲۰ دلار
  • کوینزکید: ۲/۰۴ دلار
  • کریپتوگراوند: ۰/۶۳۴ دلار
  • پرایس پریدیکشن: ۱/۲۰ دلار

نظرات در مورد قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۵

  • والت اینوستور: ۱/۵۵۱ دلار
  • آژانس فورکست اکانمی: ۰/۵۱ دلار
  • کریپتوکارنسی پرایس پریدیکشن: ۳/۳۸ دلار
  • کوین پرایس فورکست: ۱/۴۴ دلار
  • کوینزکید: ۲/۴۰ دلار
  • کریپتوگراوند: ۰/۶۸۹ دلار
  • پرایس پریدیکشن: ۱/۷۵ دلار

سخن آخر

نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که دوج کوین یک ارز ثابت تورمی است و در ردیف ارزهای فیات دنیای واقعی قرار می‌گیرد. این ویژگی منحصر به فرد به کاربران دوج کوین اجازه می‌دهد تا به جای انباشته کردن این دارایی و ذخیره کردن نقدینگی بیشتر از دوج کوین به صورت فعال در معاملات خود استفاده کنند.

با این حال، باید شاهد افزایش بیشتر آگاهی مردم و در عین حال نگرانی آنها در مورد سرمایه‌گذاری‌هایشان بود زیرا بازارهای ارزهای دیجیتال هم روز به روز رقابتی‌تر می‌شوند.

عده‌ای از افراد به ارزهای دیجیتال به آینده این دارایی‌ها ایمان راسخ داشته و روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. با توجه به ورود سرمایه‌های کلان به بازار ارزهای دیجیتال و توسعه همه جانبه پروژه‌های جدید می‌توان شاهد رشد قیمت دوج کوین در آینده نزدیک بود.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ