داگ‌ویف‌هت رکورد قیمتی جدیدی ثبت کرد - مجله رمزینکس

توکن داگ‌ویف‌هت (WIF) با ثبت رکورد قیمتی جدید، پیشتاز ارزهای دیجیتال با مضمون «میم» در سولانا شد

میم‌کوین داگ‌ویف‌هت (WIF) در کمتر از ۱ ماه رکورد جدیدی ثبت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

ارز دیجیتال داگ‌ویف‌هت (WIF) با رشدی ۲۰ درصدی در روز جمعه، جایگاه خود را به عنوان برترین توکن با مضمون «میم» بر بستر بلاکچین سولانا تثبیت کرد. این افزایش قیمت، WIF را به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی ۴ دلار رساند. پیش از این، WIF در اواسط اسفندماه به بالاترین قیمت قبلی خود دست یافته بود.

با رسیدن به ارزش بازار ۴ میلیارد دلاری، داگ‌ویف‌هت توانست از نظر ارزش بازار از توکن پپه پیشی بگیرد. در زمان نگارش این متن، ارزش بازار پپه با افزایش هفتگی تنها ۶ درصد، در حدود ۳.۳ میلیارد دلار قرار دارد.

قیمت فعلی WIF حدود ۳.۶۳ دلار است که نسبت به پایین‌ترین قیمت ثبت‌شده‌ی آن در اواسط آذرماه ۱۴۰۲ (۰.۰۰۱۵۵۵ دلار)، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

جهش قیمتی دوج‌کوین

رشد اخیر داگ‌ویف‌هت، آن را پشت سر رهبران باسابقه‌ی این حوزه یعنی شیبا اینو و دوج‌کوین قرار داده است.

قیمت دوج‌کوین (DOGE) نیز روند صعودی قابل قبولی داشته و با عبور از مرز ۰.۲ دلار به ۰.۲۲ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال با مضمون سگ، در ۳۰ روز گذشته بیش از ۱۲۰ درصد افزایش یافته است.

این افزایش قیمت در حالی رخ داده است که خوش‌بینی به راه‌اندازی احتمالی معاملات آتی دوج‌کوین در صرافی کوین‌بیس، منجر به ثبت رکوردی جدید در مبالغ شرط‌بندی بر آتی دوج‌کوین (حدود ۲.۲ میلیارد دلار) شده است.

کوین‌بیس اخیراً اعلام کرده است که معاملات آتی را برای دوج‌کوین، بیت‌کوین کش و لایت‌کوین راه‌اندازی خواهد کرد.

منبع: CoinJournal

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید