آیا ارزش نات کوین به زودی ۱۰۰ برابر می‌شود؟🔝 - مجله رمزینکس
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد انیگما امروز راکی ربیت شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر
  2. بازی دات کوین در بستر بلاک چین ونوم راه‌اندازی می‌شود
  3. سولانا برای لحظاتی بایننس کوین را پشت سر گذاشت
  4. بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است
  5. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  6. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  7. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  8. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  9. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

بنیان‌گذار تلگرام، پاول دورف، تعهد داد ۱ میلیارد توکن نات کوین را تا افزایش ۱۰۰ برابری نگهداری کند

گاو صندوقی که درونش و در اطرافش تعداد زیادی سکه درخشان قرار دارند.
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در ۲۸ اردیبهشت، پاول دوروف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام، از پروژه نات کوین به خاطر اهدای سخاوتمندانه‌ی آن‌ها قدردانی به عمل آورد. جامعه‌ی نات کوین، بیش از ۱ میلیارد توکن NOT را به ارزش تقریبی ۶.۸ میلیون دلار به دورف و تیم وی اهدا کرد.

حمایت تلگرام و دورف از اکوسیستم نات کوین

این توکن‌ها از سوی ۵۵۲,۵۸۶ عضو جامعه نات کوین اهدا شده است که از این تعداد، ۲۰۳,۳۱۳ نفر توکن‌های خود را مستقیماً از طریق بازی به دست آورده‌اند. این حجم مشارکت، بیانگر حمایت قوی و ارگانیک جامعه نات کوین از این پروژه است.

دورف در واکنش به این هدیه اظهار داشت:

نیم میلیون کاربر نات کوین، ۶.۸ میلیون دلار توکن NOT به من هدیه دادند! از شما متشکرم. من این توکن‌ها را تا زمانی که ارزش آن‌ها به ۶۸۰ میلیون دلار برسد، نگهداری خواهم کرد و در آن زمان از آن‌ها برای خرید سرورهای بیشتر برای تلگرام استفاده خواهم کرد.

پیش از دریافت این هدیه، دورف بیانیه‌ای رسمی در حمایت از نات کوین صادر کرد. در این بیانیه، وی چگونگی تحول سریع Notcoin از یک ارز درون‌بازی به یک دارایی با ارزش واقعی برای کاربران را تشریح نمود.

دوروف در این بیانیه نوشت:

داستان موفقیت خارق‌العاده‌ی نات کوین نشان می‌دهد که اکوسیستم‌های تلگرام و TON تا چه اندازه برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن کارآمد و قدرتمند هستند. تلگرام آزادی عمل بیشتری را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد و فرصت‌های بی‌نظیری برای بهره‌گیری از تعاملات اجتماعی به منظور توزیع گسترده‌ی اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند. TON نیز به نوبه‌ی خود، مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری را برای هر پروژه‌ی مبتنی بر بلاکچین که روی این پلتفرم راه‌اندازی می‌شود، تأمین می‌کند.

در بیانیه‌ای جداگانه، تیم نات کوین نقش حیاتی پاول دورف و تیم تلگرام در ایجاد پلتفرمی با استاندارد بالا برای توسعه‌دهندگان را به رسمیت شناخت. این قدردانی، بر ماهیت هم‌افزایی و رابطه‌ی جدایی‌ناپذیر بین تلگرام و اکوسیستم رو به رشد بلاکچین تأکید می‌کند.

دستاوردهای اخیر و وضعیت فعلی نات‌کوین

نات‌کوین که بر بستر بلاکچین TON ساخته شده است، در قالب یک بازی در تلگرام به محبوبیت اولیه دست یافت. این بازی تاکنون موفق به جذب ۳۵ میلیون کاربر شده است. علاوه بر این، نات‌کوین نقش مؤثری در آشنایی کاربران با فناوری‌های وب ۳ ایفا کرده و تعامل قابل توجهی را در این حوزه به همراه داشته است.

در زمان نگارش این متن، هر واحد توکن NOT با قیمت ۰.۰۰۶۸ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده‌ی کاهش ۸.۲ درصدی نسبت به بالاترین قیمت تاریخی آن یعنی ۰.۰۰۷۴ دلار است. طبق داده‌های CoinGecko، نات کوین در حال حاضر از ارزش کل رقیق‌شده (FDV) معادل ۷۰۵.۱۹ میلیون دلار و حجم معاملات ۴۳۴.۱۹ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته برخوردار است. با وجود اینکه تیم پروژه ادعا می‌کند به ارزش بازار حدود ۷۰۰ میلیون دلار دست یافته است، اما گردآورندگان داده مانند CoinGecko و CoinMarketCap هنوز ارزش بازار نات‌کوین را منعکس نکرده‌اند، زیرا این توکن به تازگی به بازار عرضه شده است.

منبع: BeInCrypto

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. bbr
    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۳:۰۹

    به امید خدا در آینده نه چندان دور قیمت هرواحد نات کوین به ۱ دلار خواهد رسید

  2. Alireza1990
    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۱:۰۰

    کسی بهش هدیه نداده همشو خودش برداشته

بنر نصب اپ