بهترین زمان خرید فلوکی اینو چه موقع است؟ 💰 - مجله رمزینکس
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  2. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  3. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  4. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

جهش قیمتی فلوکی اینو؛ بهترین زمان خرید چه موقع است؟

نمودار قیمت ارز دیجیتال
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) برای مدتی طولانی به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان تصاحب جایگاه برتر در میان میم‌کوین‌ها شناخته می‌شود.

با وجود تلاش‌های فلوکی برای افزایش سهم بازار، ورود بازیگران جدید و محبوب به عرصه رقابت، همچنان سهم FLOKI را تهدید می‌کند. با این حال، طی هفته گذشته، شاهد تغییر جهت جریانات برای فلوکی بوده‌ایم.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت فلوکی طی هفت روز گذشته با جهشی قابل توجه، معادل ۲۱.۷۵ درصد، همراه بوده است. این ارز دیجیتال در این بازه زمانی، سومین ارز رمزنگاری با بیشترین میزان افزایش ارزش به شمار می‌رود.

از ابتدای ماه می، روند قیمتی FLOKI عمدتاً صعودی بوده است. الگوی قیمتی نشانه‌های متعددی از افزایش‌های قله‌ای و دره‌های قیمتی را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند حاکی از یک روند صعودی آتی باشد.

در صورت دستیابی FLOKI به سطوح ۰.۰۰۰۲۳ دلار، امکان عبور از مقاومت و در نهایت هدف‌گذاری برای سطح ۰.۰۰۰۲۵۷۸۰ دلار در آینده وجود خواهد داشت.

با وجود افزایش اخیر قیمت FLOKI، جریان پول چایکین (CMF) برای این توکن به طور قابل توجهی به ۰.۱۲- کاهش یافته است. این امر نشان‌دهنده‌ی کاهش قابل توجه ورود پول به اکوسیستم FLOKI می‌باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) فلوکی نیز به طور محسوسی کاهش یافته است که حاکی از تضعیف تکانه‌ی صعودی پیرامون این توکن است.

با وجود افزایش قیمت، به نظر می‌رسد بیشتر معاملات لیکویید شده مربوط به پوزیشن‌های لانگ (خرید) بوده است. این موضوع را می‌توان به معامله‌گرانی نسبت داد که روی FLOKI شرط‌های اهرمی بالایی بسته‌اند.

به همین دلیل، احساسات معامله‌گران نسبت به فلوکی منفی شده است. بر اساس داده‌های Coinglass، تعداد پوزیشن‌های شورت (فروش) علیه FLOKI در چند روز گذشته افزایش یافته است.

این امر نشان‌دهنده‌ی افزایش احساسات نزولی و انتظار معامله‌گران برای کاهش قیمت فلوکی است.

با وجود افزایش قیمت فلوکی، رشد شبکه به طور قابل توجهی کاهش یافته است، که نشان می‌دهد تعداد آدرس‌های جدیدی که از فلوکی استفاده می‌کنند، کاهش یافته است.

عدم علاقه‌ی آدرس‌های جدید نشان می‌دهد که افزایش اخیر قیمت FLOKI ناشی از انباشت سکه‌های جدید توسط دارندگان فعلی بوده است.

اگرچه این موضوع ممکن است در کوتاه‌مدت به قیمت کمک کند، اما برای رشد پایدار بلندمدت، جذب آدرس‌های جدید و افزایش شبکه ضروری به نظر می‌رسد.

منبع: AMBCrypto

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ