شبکه استاتوس چیست؟ چه کاربردی دارد + بررسی آینده ارز SNT

شبکه استاتوس؛ پلتفرم پیام‌رسان غیرمتمرکز با قابلیت‌های متنوع

لوگوی شبکه استاتوس
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به دنیای امن و خصوصی شبکه استاتوس خوش آمدید! جایی که حریم خصوصی شما ارزشمندترین دارایی شماست. در دنیای امروز که اطلاعات شخصی ما مدام در معرض خطر است، Status (SNT) راه‌حلی نوآورانه برای حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین شما ارائه می‌دهد. رمز ارز استاتوس فقط یک ارز دیجیتال نیست. بلکه با ویژگی‌های جذابش امکانات ویژه‌ای برایتان رقم خواهد زد. پیش از معرفی رمز ارز SNT سراغ شبکه استاتوس خواهیم رفت. در این مقاله از رمزینکس، شما را با ویژگی‌های منحصر به فرد این شبکه و رمز ارز آشنا خواهیم کرد.

معرفی شبکه استاتوس؛ پلتفرم اجتماعی امن

شبکه استاتوس یک پلتفرم ارتباطی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاکچین است که امکان ایجاد برنامه‌ها، پیام رسانی امن و تعامل با سرویس‌های دیگر را برایتان فراهم می‌کند. این شبکه نه‌تنها به کاربران امکان می‌دهد تا از برنامه‌های دیجیتال مختلف استفاده کنند، بلکه به توسعه‌دهندگان نیز اجازه می‌دهد تا برنامه‌های خود را برای این شبکه بسازند.

مهم‌ترین قابلیت شبکه استاتوس چیست؟

از آنجایی که استاتوس بر پایه بلاکچین اتریوم است، از قابلیت‌های اصلی این شبکه می‌توان به امنیت بالا، امکانات متنوع دیجیتال و اتصال به بلاک چین اشاره کرد. هدف اصلی این پلتفرم ایجاد یک جامعه امن و غیرمتمرکز از برنامه‌های دیجیتال و خدمات مختلف است. این پلتفرم طوری طراحی شده تا جایگزینی برای پیام‌رسان‌هایی مانند واتس‌آپ و فیس بوک باشد. کار Status فقط پیام‌رسانی نیست. یه کیف پول امن هم دارد که ازطریق آن می‌توانید ارز دیجیتالی مثل ETH و SNT را نگهداری و جابه‌جا کنید.

نکته جالب درباره Status این است که حریم خصوصی و کنترل اطلاعات برای این پلتفرم اجتماعی بسیار اهمیت دارد. در واقع، به‌خوبی می‌داند این اطلاعات در دنیای دیجیتال چه میزان ارزشمند است.

لوگو شبکه‌های اجتماعی در کنار بیت کوین
شبکه Status با ارائه یک‌سری ابزار به شما کمک می‌کند تا بدون اینکه اطلاعاتی از شما را ذخیره کند، آن را مدیریت کنید.

روش جمع‌آوری اطلاعات توسط استاتوس

یکی از اهداف مهم Status جمع‌آوری داده‌ها است. این پلتفرم معتقد است که داده‌ها به بهبود شبکه و ایجاد یک اینترنت خصوصی و غیرمتمرکز کمک می‌کنند. Status برای جمع‌آوری داده‌ از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند، از جمله:

  • ارز دیجیتال Status (SNT) :SNT توکن بومی شبکه Status است که برای پرداخت هزینه خدمات در شبکه استفاده می‌شود. Status از تراکنش‌های SNT برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به نحوه استفاده کاربران از شبکه استفاده می‌کند.
  • شبکه Teller: شبکه Teller یک برنامه غیرمتمرکز (DApp) است که به کاربران Status کمک می‌کند، دارندگان SNT را پیدا کنند. Status از اطلاعات شبکه Teller برای درک بهتر نحوه استفاده کاربران از شبکه استفاده می‌کند.
  • آدرس‌ خدمات شبکه اتریوم (ENS) یا نام دامنه: ENS سعی می‌کند نام‌های قابل خواندن برای بلاکچین ایجاد کند. در واقع، آدرس ENS یک نام دامنه در شبکه بلاک چین اتریوم است.

معرفی رمز ارز SNT؛ رمزارزی در بستر شبکه استاتوس

رمز ارز SNT یا همان Status (SNT) یک رمز ارز دیجیتال است که از زیرساخت اتریوم برای ارائه خدمات پیام‌رسانی و توسعه برنامه‌های دیجیتال استفاده می‌کند. این رمز ارز بر اساس فناوری بلاک‌چین ارائه شده است. با خرید رمز ارز SNT این امکان را دارید تا با استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشید. SNT از تکنولوژی اتریوم برای ارائه این خدمات و اتصال به بلاک‌چین استفاده می‌کند.

موارد استفاده رمز ارز SNT 

توکن Status (SNT) کاربردهای مختلفی در پلتفرم Status دارد. موارد استفاده از این رمز ارز عبارت است از:

  • پرداخت هزینه‌های تراکنش: با خرید ارز دیجیتال SNT می‌توانید برای پرداخت هزینه‌ تراکنش در شبکه استاتوس مانند هزینه‌های ارسال پیام و انجام تراکنش‌های مالی استفاده کنید.
  • ارتقاء حساب کاربری: شما می‌توانید از SNT برای ارتقاء حساب کاربری خود در استاتوس استفاده کنید و قابلیت‌های بیشتری در اختیار داشته باشید.
  • امکانات متمرکز: با خرید ارز دیجیتال  SNT این امکان را دارید تا به‌جای استفاده از خدمات شبکه‌های متمرکز، به‌صورت مستقل و غیرمتمرکز از امکانات شبکه استاتوس استفاده کنید.

از آنجا که استاتوس یک بلاک‌چین DAPP است، از طریق این توکن می‌توانید در پیام‌رسانی، انتقال ارز دیجیتال، دسترسی به اپلیکیشن‌ها و خدمات مختلف شبکه استاتوس استفاده کنید.

 آینده SNT و شبکه Status به کجا می‌رسد؟

پیش‌بینی آینده هر ارز دیجیتالی، به‌خصوص در دنیای پرنوسان رمزارزها، راحت نیست. با این حال، با بررسی عوامل مختلف می‌توان تا حدی به چشم‌انداز آینده SNT و شبکه Status پی‌برد. اگر آینده SNT را با سناریوی خوشبینانه نگاه کنیم، تقاضا برای حریم خصوصی و امنیت به‌طور قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد؛ درنتیجه Status به عنوان رهبری در این زمینه خواهد درخشید. قیمت SNT به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و شبکه Status به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شبکه همچنین در حال توسعه ویژگی‌های جدیدی است، از جمله:

  • افزایش امنیت و حریم خصوصی
  • افرایش دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DAppها)
طراحی لوگوی SNT روی سکه آبی
اگر ویژگی‌های SNT به خوبی توسعه یابند، منجر به افزایش پذیرش شبکه Status و درنتیجه، ارزش SNT خواهد شد.

جمع‌بندی

شبکه Status دنیای امن و خصوصی را با امکانات کریپتویی ترکیب کرده است. اگر دنبال راهی برای ارتباطات امن، مدیریت مالی و تجربه دنیای بلاک‌چین در بستر یک پلتفرم اجتماعی هستید، Status با ارائه رمز ارز SNT کار را برایتان راحت خواهد کرد. پیش از هر اقدام و سرمایه‌گذاری در این زمینه، حتما تحقیقات لازم را انجام دهید و با آگاهی کامل وارد این بازار شوید.

سوالات رایج

چگونه می‌توان در استاتوس حساب کاربری ایجاد کرد؟

برای ایجاد حساب کاربری در شبکه استاتوس، می‌توانید اپلیکیشن موبایل را دانلود و نصب کرده و سپس دستورالعمل‌های مربوط به ایجاد حساب کاربری را دنبال کنید.

چگونه می‌توان تراکنش‌های ارز دیجیتال را در شبکه استاتوس انجام داد؟

شما می‌توانید از قابلیت تبادل ارز دیجیتال در استاتوس استفاده کنید و تراکنش‌های مورد نیاز خود را انجام دهید. این پلتفرم امکان ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال متنوع را فراهم می‌کند.

منبع: marketmadhouse.medium

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید