افزایش ارزش میم‌کوین‌ها و اثر آن بر شبکه‌ی اتریوم - مجله رمزینکس

افزایش محبوبیت میم‌کوین‌ها و تأثیر آن بر شبکه‌ی اتریوم: معرفی توکن کاربردی RECQ توسط Rebel Satoshi

افزایش محبوبیت میم‌کوین‌ها منجر به افزایش کارمزد تراکنش‌های اتریوم شد.
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

در چند هفته‌ی اخیر، علاقه‌ی سرمایه‌گذاران به میم‌کوین‌های برتر افزایش یافته است و آن‌ها امیدوارند به زودی شاهد بازدهی قابل توجهی باشند. در نتیجه، کارمزد تراکنش‌های اتریوم (ETH) اخیراً به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، به گونه‌ای که این شبکه برای بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال غیرقابل استفاده شده است. در همین حال، Rebel Satoshi، پروژه‌ی نوظهوری در حوزه‌ی میم‌کوین، پس از آغاز پیش‌فروش عمومی توکن کاربردی خود، $RECQ، سروصدای زیادی به پا کرده است.

کدام ارز دیجیتال، اتریوم یا $RECQ، بهترین گزینه برای خرید در سال ۲۰۲۴ است؟ در این خبر با هم بررسی می‌کنیم!

افزایش ۱۳ درصدی اتریوم در بحبوحه‌ی افزایش کارمزد تراکنش‌ها

عملکرد اتریوم در طول هفت روز گذشته قابل توجه بوده است. در تاریخ ۱۲ اسفند، هر واحد ETH با قیمت تقریباً ۳,۴۲۰.۰۹ دلار معامله می‌شد. با نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی به‌روزرسانی Dencun در ۲۳ اسفند، ارزش ETH از همان روز شروع به افزایش کرد. همچنین، فعالیت بیشتر حول محور میم‌کوین‌های مبتنی بر اتریوم، سود بیشتری را برای ETH به ارمغان آورد.

بر اساس داده‌های IntoTheBlock در تاریخ ۱۸ اسفند، این افزایش فعالیت، میانگین کارمزد تراکنش‌های اتریوم را تا ۲۸ دلار بالا برد و این بلاک‌چین را برای بسیاری از طرفداران ارزهای دیجیتال غیرقابل استفاده کرد. با این حال، افزایش کارمزد تراکنش‌ها به قیمت ETH آسیبی وارد نکرد. تا تاریخ ۱۹ اسفند، قیمت ETH در حدود ۳,۸۹۱.۱۶ دلار تثبیت شد. این بدین معناست که قیمت ETH طی یک هفته ۱۳.۷۷ درصد افزایش یافته است.

بنابراین، آیا روند صعودی ETH ادامه خواهد داشت و آیا این ارز دیجیتال گزینه‌ی برتر برای خرید محسوب می‌شود؟ به گفته‌ی کارشناسان، ETH می‌تواند تا پایان سال به ۶,۰۸۷.۳۹ دلار برسد. کارشناسان این پیش‌بینی را بر اساس جذب سرمایه‌گذاران بیشتر توسط ETH پس از به‌روزرسانی Dencun پایه‌گذاری کرده‌اند، به‌روزرسانی‌ای که به طور قابل توجهی کارمزد تراکنش‌ها را برای شبکه‌های لایه ۲ کاهش خواهد داد.

آغاز پیش‌فروش عمومی توکن کاربردی RECQ توسط Rebel Satoshi

Rebel Satoshi، پروژه‌ی نوظهوری در حوزه‌ی میم‌کوین است که با هدف بهبود دنیای ارزهای دیجیتال از طریق ارتقای تمرکززدایی، به موضوع داغ بحث‌های سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. عزم راسخ Rebel Satoshi برای بیدار کردن «گوسفندان در خواب» و ایجاد یک جامعه‌ی پر جنب و جوش که علیه اقتدار نهادهای متمرکز در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال طغیان می‌کند، مورد توجه سرمایه‌گذاران و کارشناسان قرار گرفته است.

علاوه بر این، علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال به دلیل سیستم توکن دوگانه‌ی Rebel Satoshi، این پروژه را می‌پسندند. توکن‌های Rebel Satoshi با عناوین $RBLZ و $RECQ شناخته می‌شوند. $RBLZ توکن حاکمیتی و عضویت در Rebel Satoshi است و در یونی‌سوآپ و کوین‌استور فهرست شده است. از سوی دیگر، $RECQ توکن کاربردی Rebel Satoshi به شمار می‌رود.

به عنوان یک توکن کاربردی، $RECQ زیربنای تراکنش‌های روزانه، خریدها، کارمزدها و پاداش‌ها در اکوسیستم Rebel Satoshi است. برای اطمینان از اجرای روان اکوسیستم خود، Rebel Satoshi سقف عرضه $RECQ را روی ۳ میلیارد توکن تعیین کرده است.

تا اسفند، $RECQ دوره‌ی «پرنده‌ی سحرخیز» پیش‌فروش عمومی خود را آغاز کرده بود. قیمت $RECQ در این مرحله معادل ۰.۰۰۲۰ دلار بود. هنگامی که قیمت $RECQ به قیمت ۰.۰۱۲۵ دلار برسد (که قیمت زمان فهرست شدن است)، سرمایه‌گذاران دوره‌ی ابتدایی از بازگشت سرمایه (ROI) ۵۲۵ درصدی برخوردار خواهند شد. این مسیر قیمتی ترسیم‌شده می‌تواند $RECQ را به بهترین ارز دیجیتال برای خرید امروز تبدیل کند.

منبع: CoinJournal

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید