ارز دی میل نتورک (DMAIL) چیست؟ معرفی ۵ کاربرد مهم آن

ارز دی میل نتورک Dmail Network چیست و چه کاربردهایی دارد؟

نماد لوگو DMAIL روی پس زمینه مشکی
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلتفرم Dmail Network با ارز دی میل نتورک، پلتفرمی برای ارسال و دریافت پیام‌های صوتی، تصویری و ویدئویی از طریق ایمیل است. این پلتفرم نه‌تنها از قدرت بلاکچین استفاده می‌کند تا هیچ سیستم مرکزی نتواند بر ارسال و دریافت ایمیل‌ها نظارت کند؛ بلکه قابلیت‌های جدیدی نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تجربه جدیدی در دنیای نوین وب ۳ کسب کنند. 

Dmail Network فراتر از یک پلتفرم ایمیل ساده است. در کنار ساختار عادی ارسال و دریافت ایمیل برای کاربردهای روزمره، این پلتفرم امکان مبادله انواع توکن‌های بلاکچینی مثل NFT را نیز فراهم می‌کند. این ویژگی، دی میل نتورک را از سیستم‌های ایمیل سنتی متمایز کرده و آن را به یک پلتفرم ایمیل غیرمتمرکز بلاکچینی تبدیل می‌کند.

ارز دی میل نتورک عنصری حیاتی در پلتفرم Dmail Network است. این رمز ارز، نقشی فراتر از یک پاداش ساده برای کاربران ایفا می‌کند و به عنوان ستون فقرات حاکمیت غیرمتمرکز پلتفرم عمل می‌کند. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها و مزایای متعدد ارز دیجیتال DMAIL می‌پردازیم. با آشنایی بیشتر، تصمیم منطقی‌تری برای خرید ارز دی میل نتورک خواهید داشت.

ارز دی میل نتورک چیست؟

دی میل نتورک یک پلتفرم ایمیل غیرمتمرکز است که علاوه بر امکان تبادل پیام‌های متنی و تصویری، قابلیت انتقال توکن را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. ارز DMAIL، توکن حاکمیتی و بومی این پلتفرم است که در اواخر ژانویه ۲۰۲۴ راه‌اندازی و بر بستر بلاکچین‌های اتریوم و بی‌ان‌بی چین توسعه یافته است.

رشد محبوبیت سرویس‌های ایمیل غیرمتمرکز، رمز ارز دی میل نتورک را به جایگاهی قابل‌قبول در بازار ارزهای دیجیتال رسانده و قیمت آن را به سطحی مناسب برای معامله و سودآوری سرمایه‌گذاران سوق داده است.

ارز دیجیتال دی میل نتورک در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۴ با قیمت ۱.۱۵ دلار به بالاترین قیمت خود و در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۴ با قیمت ۰.۳۹۹۸۹۸ دلار به کمترین قیمت خود دست یافت.

مشخصات ارز دیجیتال دی میل نتورک را می‌توانید در یک نگاه در جدول زیر مشاهده کنید:

اطلاعات کلیویژگی‌ها
نام توکنDMAIL
نوع توکنBEP-20 و ERC-20
حداکثر عرضه کل۲۰۰ میلیون DMAIL
قیمت فعلی$۰.۷۷۴۴
ارزش بازار رقیق‌شده$۱۵۴۴.۸۸M
ارزش بازار$۷.۷۴M
رتبه در بازار#۲۴۴۷

بنیان‌گذاران ارز Dmail Network چه کسانی هستند؟

تیمی متشکل از متخصصان باتجربه در حوزه اینترنت و رمزنگاری، ارز دیجیتال Dmail را خلق کرده‌اند. این تیم بین‌المللی در کشورهای مختلفی از جمله ایالات متحده، مالزی، سنگاپور، انگلستان و چین دفتر دارد. سابقه کار اعضای این تیم در شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، Huobi ،OKX ،Tezos و Coinness نشان‌دهنده تخصص و تجربه آن‌ها در این زمینه است. تنوع فرهنگی تیم Dmail، نوآوری و پیشرفت مداوم را برای شبکه دی میل نتورک و توکن بومی آن به ارمغان آورده است.

نماد ارز دی میل نتورک روی پس زمینه کهکشانی
ارز دی میل نتورک کاربردهای جدیدی را به ایمیل و ارسال و دریافت پیام‌ها در سطح اینترنت معرفی می‌کند

کاربرد ارز دی میل نتورک

پلتفرم دی میل نتورک، دنیای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را با انقلابی در نحوه ارسال و دریافت اطلاعات متحول می‌کند.

 این پلتفرم نوآورانه مانند یک پستچی جدید در دنیای وب ۳ عمل می‌کند که پیغام‌های شما را رمزنگاری کرده و به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های خود را به‌صورت امن و خصوصی ارسال و دریافت کنید.

 پلتفرم دی میل نتورک روی فناوری بلاکچین ساخته شده است، که به این معنی است که هیچ‌کس نمی‌تواند به ایمیل‌های شما دسترسی داشته باشد یا آن‌ها را بخواند مگر اینکه شما اجازه دهید.
ارز دیجیتال دی میل نتورک، حکم پولِ پستچی در این شبکه را دارد. در این پلتفرم، برای ارسال و دریافت ایمیل‌ها، باید کارمزدی پرداخت کنید که با استفاده از ارز DMAIL Network انجام می‌شود.

حداکثر عرضه این توکن ۲۰۰ میلیون DMAIL است و کاربردهای اصلی آن شامل ۵ مورد مهم زیر می‌شود:

  1. پاداش‌های پلتفرم دی میل نتورک: اگر در این پلتفرم فعال باشید، با استفاده از MAIL2EARN و READ2EARN پاداش‌هایی به‌صورت توکن DMAIL به شما تعلق می‌گیرد.
  2. پرداخت هزینه‌های تراکنش: برای پرداخت هزینه‌ تراکنش‌های خود در پلتفرم دی میل نتورک می‌توانید از توکن بومی DMAIL این پلتفرم استفاده کنید.
  3. استیکینگ: شما می‌توانید توکن‌های DMAIL خود را برای ایمن‌سازی دی میل نتورک استیک کرده و از سود حاصل از آن بهره‌مند شوید.
  4. توسعه پلتفرم: بخشی از توکن‌های DMAIL برای توسعه و ارتقای پلتفرم دی میل نتورک توسط تیم توسعه‌دهنده اختصاص داده می‌شود.
  5. رای حاکمیتی: با توکن DMAIL می‌توانید در انتخابات مربوط به انتخاب اعضای شورای حاکمیت و تصمیم‌گیری‌های مهم پلتفرم شرکت کنید. هر توکن DMAIL معادل یک حق رای است و رای‌گیری‌ها به‌صورت غیرمتمرکز و شفاف بر بستر بلاکچین اتریوم انجام می‌شود.

در زمان نگارش این مقاله (۱۰ مارس ۲۰۲۴)، تحلیل ارز دی میل نتورک نشان می‌دهد که این ارز با قیمت ۰.۷۷۴۴ دلار معامله می‌شود که با توجه به کاربردهای این رمز ارز، رقمی قابل‌توجهی است.

چارت قیمت ارز دی میل نتورک
چارت قیمت ارز دی میل نتورک باوجود نوسان‌های شدید شاید برای تریدرهای روزانه جذاب باشد

توکونومیک ارز دیجیتال دی میل نتورک

ارز DMAIL یک توکن حاکمیتی با خاصیت ضد تورمی (Deflationary) است که عرضه کل و حداکثر آن ۲۰۰ میلیون توکن است. از این تعداد، حدود ۱۰ میلیون توکن (۵ درصد) در گردش است. پایین بودن درصد عرضه در گردش این توکن، ریشه در دو عامل دارد: نوپا بودن آن در بازار و توزیع بخش قابل‌توجهی از عرضه اولیه از طریق دو کمپین ایر دراپ با نام‌های فصل ۱ و فصل ۲. کاربرانی که واجد شرایط دریافت ایر دراپ هستند، شامل دارندگان دامنه NFT، معامله‌گران فعال در پلتفرم و سایر گروه‌های خاص جامعه می‌شوند.

جمع‌بندی

ارز دی میل نتورک را می‌توان تحولی عظیم در دنیای ارتباطات و صنعت ایمیل دانست. با استفاده از آن، علاوه بر پرداخت هزینه تراکنش‌ها در پلتفرم دی میل نتورک، امکان انجام کارهای مختلفی مانند استیکینگ، رای حاکمیتی و دریافت پاداش توکن دی میل نتورک نیز فراهم می‌شود. آیا شما تجربه دریافت یا معامله این رمز ارز را دارید؟ فکر می‌کنید ارز دیجیتال دی میل نتورک می‌تواند دوباره به قیمت یک دلار برسد؟ نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

چگونه می‌توان ارز DMAIL را خریداری کرد؟

خرید و فروش ارز دیجیتال دی میل نتورک در صرافی‌های معتبر مانند بایننس، اوکی‌اکس، هیوبی، کوکوین و رمزینکس امکان‌پذیر است.

آینده ارز دیجیتال DMAIL Network چگونه است؟

ارز دی میل نتورک یک پروژه نوپا با پتانسیل بالایی است. این شبکه در حال توسعه و گسترش است و انتظار می‌رود در آینده شاهد رشد و پیشرفت قابل‌توجهی باشد.

منابع: dmail | bybit | coinmarketcap

لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید