کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در اتمسفر همیشه در حال تغییر دنیای امروز سهمی داشته باشند، باید روحیه انطباق‌پذیری و هم‌سو شدن با تغییرات را در خود تقویت کنند. ما هم به‌عنوان عضو کوچکی از این بازار پرجنب‌وجوش با خوشحالی اعلام ‌می‌کنیم که فصل جدیدی را در کارنامه خود آغاز کرده‌ایم و اولین قدم ما در این فصل، ایجاد چهره‌ای متفاوت برای برندمان است؛ چهره‌ای که بیش از پیش بر تعهدمان به رشد، نوآوری و مشتری‌محوری تاکید می‌کند.

این ماجراجویی و بازآفرینی صرفا یک تغییر ظاهری نیست؛ بلکه تاییدی است بر ارزش‌ها و آرمان‌‌های کلیدی ما و وعده‌ای که به مشتری‌های خود برای تحقق آینده‌ای امن و روشن داده‌ایم. ما با آغوشی باز به استقبال این تحول رفته‌ایم و می‌خواهیم با هویتی تازه به صحنه کسب‌وکارهای دیجیتال قدم بگذاریم.

ما در رمزینکس چه خدماتی می‌دهیم؟

رمزینکس، یک صرافی رمزارز دانش‌بنیان است که با ارائه ابزارهای حرفه‌ای معامله، کیف پول اختصاصی و… خریدوفروش ارز دیجیتال را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند به معامله بیش از ۲۰۰ رمزارز با کارمزد کم در این صرافی بپردازند. رمزینکس امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته (چت آنلاین و تماس تلفنی) و مراجعه حضوری را فراهم کرده است.

رمزینکس در کنار مزایایی مثل سرعت، ایمنی بالا، حذف واسطه‌ها و کیف پول امن، توانسته مشکل اصلی کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی، یعنی ریسک بسته شدن حساب کاربری و مسدود شدن دارایی‌ها را هم از بین ببرد. اطلاعات کاربران در رمزینکس به صورت رمزنگاری‌شده ذخیره می‌شود. حفاظت از این داده‌ها نیز توسط چندین فایروال سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند انجام می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی‌های رمزینکس

  • امکان معامله بیش از ۲۰۰ رمزارز
  • دریافت کارمزدهای حداقلی
  • ابزارهای متنوع برای تجربه معامله حرفه‌ای
  • احراز هویت سریع و آسان
  • کسب درآمد با معرفی دوستان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی
  • ارائه رمزباکس، سبدی متشکل از ۱۰ رمزارز برتر بازار برای کاهش ریسک‌های بازار
  • امنیت بالا به‌خاطر استفاده از کیف پول امن (سرد) اختصاصی، تایید دوعاملی گوگل و…

چشم‌انداز، ماموریت و ارزش‌های رمزینکس

چشم‌انداز (Vision)

چشم‌انداز برند «رمزینکس»، افزایش اعتماد به ساختارهای مالی و پولی نوین و همچنین تقویت زیرساخت‌های مبادله و نگهداری آن است. ما با اعتقاد به تقویت اعتماد به این ساختارها، به دنبال ساخت یک فردای هیجان‌انگیز در حوزه مالی و پولی هستیم.

ماموریت (Mission)

ماموریت «رمزینکس»، ارائه اکوسیستم مالی و پولی نوین است که محصولات و خدمات متمایزی با محوریت رمزارز برای کاربران فارسی‌زبان توسعه می‌دهد. ما می‌خواهیم دسترسی آسانی برای عموم به این اکوسیستم یکپارچه و امن ایجاد کنیم تا اعتماد به محیط مالی و پولی نوین را افزایش دهیم.

ارزش‌های بنیادین (Core Values)

هر کسب‌وکاری برای پیشبرد اهداف خود و ارائه سرویس مطلوب به مشتری، چندین عامل اصلی را در فضای سازمانی خود و در میان اعضای سازمان نهادینه می‌کند. این ارزش‌ها در رمزینکس عبارتند از:

  • یادگیری و رشد مستمر: این ارزش نمایان‌گر پیشرفت مداوم و فرآیندی پیوسته است که در آن رمزینکس به توسعه مهارت‌ها، به‌روز نگه داشتن دانش و بهبود فرآیندها متعهد می‌شود.
  • نوآوری و خلاقیت: رمزینکس از افکار خلاقانه، تفکر نوآورانه و ابتکار بهره می‌برد و سعی می‌کند به وسیله نوآوری و خلاقیت به بهبود فرآیندها و بهبود ارزش‌های ارائه‌شده به مشتریان بپردازد.
  • هم‌کاری و کار تیمی: این ارزش شامل اشتراک دانش، مهارت‌ها و منابع به‌منظور دستیابی به اهداف مشترک، ارتقاء ارتباطات مؤثر و احترام متقابل و تشویق به تضامن و هم‌فکری در رسیدن به نتایج بهتر و موفقیت رمزینکس می‌شود.
  • یکپارچگی: این ارزش به فرآیندی اشاره دارد که اجزا، عملکردها یا بخش‌های مختلف در رمزینکس را با یکدیگر ترکیب کرده و آن‌ها را به‌عنوان یک واحد، نشان دهد. هدف از این یکپارچگی، سهولت در ارائه خدمات و ایجاد اعتماد حداکثری برای مخاطبین در عین به‌روز بودن در ارائه خدمات است.
  • مشتری‌محوری: در این ارزش، تمرکز بر نیازها و خواسته‌های مشتری است و با کشف نیاز مشتریان و درک آن‌ها، راهکار مناسب با نیاز مشتری ارائه خواهد شد.

رمز؛ خشت اول رمزینکس

لوگوی صرافی رمزینکس

«رمز» به‌عنوان جزء حمایتگر و نشان‌دهنده نام اصلی برند رمزینکس در تمام سطوح خدماتی آن مانند رمزکارت، رمزباکس، رمزکیف، رمزبات و… تکرار می‌شود.

کهن‌الگوی برند رمزینکس آفرینشگر و حامی است.

این کهن‌الگو، شخصیت رمزینکس را می‌سازد؛ شخصیتی که صفت‌های زیر را دارد:

  • نوآور
  • پیشرو
  • نظم‌دهنده
  • خوش‌انرژی
  • خوش‌فکر
  • سرگرم‌کننده
  • جزئی‌نگر
  • نوع‌دوست
  • حمایتگر

در رمزینکس همه چیز درباره تخیل، نوآوری و بیان است. رمزینکس بر روی محصولات، خدمات یا تجربیات منحصربه‌فرد، اصیل و از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر، تمرکز می‌کند. رمزینکس در کنار زدن مرزها، تفکر خارج از چارچوب و الهام بخشیدن به دیگران با خلاقیت خود پیشرفت می‌کند.

رمزینکس به‌عنوان یک کهن‌الگوی آفرینش‌گر، معمار آینده‌نگر مالی است.

رمزینکس؛ دروازه‌ای رو به آینده

همه حرف‌هایی که تا اینجا زدیم و هویتی که توصیف کردیم، در ظاهر جدید رمزینکس و تغییرات محصول آن، خود را نشان می‌دهند. بیش از همه، تگ‌لاین جدید و بازطراحی لوگوی برند رمزینکس گواهی بر این موضوع هستند.

رمزینکس فقط یک پلتفرم نیست، بلکه یک خالق پرجنب‌وجوش است که دائما فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای جامعه هدف خود ایجاد می‌کند. برای همین تگ‌لاین رمزینکس «دروازه‌ای رو به‌ آینده» تعیین شده است. رمزینکس از هیجان کشف لذت می‌برد و هر تعاملی را به لحظه‌‌‌ای از لذت تبدیل می‌کند.

رمزینکس تلاش می‌کند در بازار ارز دیجیتال، راه‌حل‌های ساده، نوآور و پیشگام ارائه کند. از این رو در بازطراحی لوگو نیز مدرن و مینیمال عمل کرده است. لوگوی رمزینکس به‌مثابه نمودی از ارزش‌های آن، دروازه‌ای امن و قابل اعتماد برای ورود به دنیای پیش رو را به تصویر می‌کشد.

بر اساس نیاز کاربران دنیای رمزارز و انتظاراتی که آن‌ها در برخورد با یک صرافی آنلاین دارند و با نگاه به بهترین محصولات صرافی ارز دیجیتال در جهان، رابط کاربری رمزینکس هم بازطراحی شد.

رنگ سازمانی برند رمزینکس تغییری نکرده است؛ زیرا همه رمزینکس را به این رنگ می‌شناسند و نارنجی پرشور آن در میان صرافی‌های دیجیتال ایران شناخته‌شده است. تنها تن رنگی آن در بخش‌های مختلف محصول و محتواها متغیر خواهد بود.

از صادق‌ولی تا برج نوآوری

داستان رمزینکس، داستان گروهی از جوانان ایرانی است که به دور از سیلیکون‌ولی اما با رویای سیلیکون‌ولی به سمت نوآوری و تکنولوژی در ایران حرکت کرده‌اند. این داستان را از زبان مدیر عامل برند رمزینکس، محمد حکیمی، می‌گوییم؛

“اواسط سال ۹۶ بود که با اتفاقاتی که در صرافی‌های خارجی و مسدود شدن رمزارزهای کاربران ایرانی افتاده بود، به‌شدت جای خالی یک صرافی رمزارز داخلی را که بتواند با کیفیتی مشابه صرافی‌های خارجی و سطح اول دنیا به این کاربران سرویس دهد، حس می‌کردیم.
ما جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه شریف بودیم که در آن زمان رویاهای بزرگی را در کوچه قدیمی خشتی‌ساز نزدیک دانشگاه شریف به اسم ولی‌الله صادقی در ذهنمان می‌پروراندیم. در اصل صادق‌ولی، محل ایده‌پردازی تیم ما بود.
حوالی اسفند ۹۶ بود که به داشتن صرافی داخلی فکر کردیم. هرچند کوچک تصمیم گرفتیم کسب‌وکاری را راه بیندازیم که شاید نیاز خیلی از هم‌دوره‌ای‌های خودمان بود و با تلاش‌ها و کوشش‌های فراوان توانستیم اولین نسخه رمزینکس را در اسفند ۹۶ خلق کنیم. در آن زمان رمزینکس پرسنل زیادی نداشت و سرویس OTC ارائه می‌داد.
به مسیر خود ادامه دادیم و به‌مرور قوی‌تر شدیم. حوالی مرداد ۹۷ رمزینکس توانست با تکیه بر تیم خود و دانش جوانان صادق‌ولی، سرویس P2P خود را هم راه‌اندازی کند؛ اما با رشد رمزارزها و به وجود آمدن نیازهای جدید در مخاطب‌ها، پیشرفت مانند اکسیژن برای کسب‌وکارمان حیاتی بود. از این رو، حرکت رو به جلو اصلی‌ترین تصمیم ما برای پاسخ به نیازهای مخاطبان‌مان شد.
در سال ۹۹، با افزایش میزان تقاضای رمزارز در ایران، تیم رمزینکس هم بزرگ شد. در این سال ما نرم‌افزار اندروید و IOS رمزینکس را توسعه دادیم و با توجه به زیاد شدن پرسنل و بزرگتر شدن تیم، به ایستگاه نوآوری شریف منتقل شدیم. به‌تازگی هم به برج نوآوری شریف نقل مکان کردیم تا هویت جدیدمان را در کالبدی تازه بسازیم.
ما جوانان کوچه ولی‌الله صادقی، حالا در رویاهای خودمان زندگی می‌کنیم. رشد و توسعه رمزینکس بزرگترین دغدغه اعضای تیم است و هر روز برای پاسخ دادن به نیازهای جدید مخاطبان، ایده‌ها و اقدامات جدیدی را شروع می‌کنیم.”