سولانا پیشتاز بازار با پامپ ۱۵ درصدی قیمت 🥇 - مجله رمزینکس

سولانا با جهشی ۱۵ درصدی، پیشتاز بازار ارزهای دیجیتال شد

آدمک‌های کاغذی رنگارنگ که نفرات جلویی روی صورت خود لوگوی ارزهای دیجیتال معروف دارند.
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت سولانا پس از عبور قاطع از مقاومت کلیدی ۱۵۰ دلاری، تقریباً ۱۵ درصد افزایش یافته است. در صورت شکسته شدن سطح ۱۶۵ دلار، احتمال ادامه حرکت صعودی این ارز دیجیتال وجود دارد.

قیمت SOL با یک اصلاح صعودی قابل توجه، مقاومت ۱۶۲ دلاری در برابر دلار آمریکا را به چالش کشید. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با ثبات بالای سطح ۱۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در حال معامله است.

بر اساس داده‌های دریافتی از صرافی معتبر کراکن، نمودار ساعتی جفت ارز SOL/USD شاهد شکست خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۱۴۸ دلاری بود. این جفت ارز می‌تواند مقاومت ۱۶۵ دلاری را پشت سر بگذارد، مگر اینکه نتواند خود را بالای سطح ۱۵۸ دلار تثبیت کند.

آغاز روند صعودی جدید برای سولانا

قیمت سولانا پس از تشکیل یک سطح حمایت نزدیک به ۱۳۸ دلار، روند صعودی جدیدی را آغاز کرد. سولانا عملکردی بهتر از بیت‌کوین و اتریوم به نمایش گذاشت و با قرار گرفتن در محدوده بالای ۱۵۰ دلار، وارد منطقه مثبت شد.

نمودار ساعتی جفت ارز SOL/USD شاهد شکست خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۱۴۸ دلاری بود. این جفت ارز حتی مقاومت ۱۵۵ دلاری را پشت سر گذاشت و به بالای ۱۶۲ دلار افزایش یافت. بالاترین سطح هفتگی جدید در ۱۶۳.۷۶ دلار ثبت شد و در حال حاضر، قیمت در حال تثبیت سودهای به دست آمده است.

سولانا در حال حاضر بالاتر از سطح حمایت ۲۳.۶ درصدی فیبوناچی که بر اساس روند صعودی از کف ۱۴۱ دلاری به سقف ۱۶۴ دلاری محاسبه شده است، و همچنین بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) در حال معامله است.

نخستین مقاومت پیش روی سولانا، نزدیک به سطح ۱۶۵ دلار است. مقاومت مهم بعدی در حدود ۱۷۲ دلار قرار دارد. عبور قاطع از مقاومت ۱۷۲ دلاری می‌تواند زمینه‌ساز افزایش قابل توجه دیگری شود. مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی ۱۸۰ دلار است. هرگونه افزایش قیمت بیشتر می‌تواند سولانا را به سمت سطح ۱۸۸ دلار هدایت کند.

آیا سطوح حمایتی در سولانا حفظ خواهند شد؟

در صورتی که سولانا نتواند از مقاومت ۱۶۰ دلاری عبور کند، ممکن است شاهد اصلاح قیمتی نزولی باشیم. اولین سطح حمایتی در روند نزولی، نزدیک به ۱۵۸ دلار است. اولین حمایت مهم در حدود ۱۵۲ دلار قرار دارد.

همچنین سطح حمایت ۵۰ درصدی فیبوناچی که بر اساس روند صعودی از کف ۱۴۱ دلاری به سقف ۱۶۴ دلاری محاسبه شده است، در ۱۵۲ دلار قرار دارد. در صورت نزول قیمت به زیر این سطح، سولانا می‌تواند مجدداً حمایت ۱۵۰ دلاری را مورد ارزیابی قرار دهد. در نهایت، با بسته شدن قیمت در زیر سطح حمایتی ۱۵۰ دلاری، قیمت می‌تواند در کوتاه مدت به سمت حمایت ۱۳۸ دلاری کاهش یابد.

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی ساعتی (MACD): مکدی برای جفت ارز SOL/USD در حال کسب شتاب در منطقه صعودی است.
  • شاخص قدرت نسبی ساعتی (RSI): RSI برای جفت ارز SOL/USD بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.

سطوح حمایتی مهم: ۱۵۸ دلار و ۱۵۲ دلار

سطوح مقاومتی مهم: ۱۶۵ دلار، ۱۷۲ دلار و ۱۸۰ دلار

منبع: NEWSBTC

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر