انتقال ۱.۲ تریلیون میم‌کوین پپه برای کسب سود - مجله رمزینکس

انتقال ۱.۲ تریلیون میم‌کوین پپه برای کسب سود

یک تریدر در حال بررسی نمودار قیمت برای کسب سود
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک بازیگر کلان (Whale) در بازار ارزهای دیجیتال با آدرس کیف پول ۰x1a2، اقدام به انتقال قابل توجه ۱.۲۳۸ تریلیون توکن پپه (PEPE) به صرافی بایننس نموده است.

این تراکنش حجیم با مشارکت یک کیف پول واسط به نام ۰xDe8 انجام شده که نشان‌دهنده‌ی یک جابه‌جایی برنامه‌ریزی‌شده و دقیق طی چند روز اخیر است.

استراتژی معاملاتی نهنگ ارز دیجیتال در خصوص پپه

فعالیت این بازیگر کلان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت با انباشت حجمی توکن پپه آغاز شد. آنها در ابتدا ۹۱۵.۸۵ میلیارد توکن پپه به ارزش تقریبی ۷.۷۵ میلیون دلار را از صرافی بایننس خارج کردند.

این توکن‌ها با قیمت میانگین ۰.۰۰۰۰۰۸۴۶ دلار برای هر واحد خریداری شده بودند. طی ۲۸ ساعت آتی، روند خرید با شدت بیشتری پیگیری شد. این بازیگر کلان موفق به خرید ۱.۲۳۸ تریلیون توکن پپه دیگر گردید که مجموع سرمایه‌گذاری را به رقم ۱۰.۴ میلیون دلار رساند.

توالی انتقال وجوه از یک صرافی متمرکز به یک کیف پول شخصی و سپس بازگرداندن آن به بایننس، حاکی از یک اقدام استراتژیک است. هدف این بازیگر کلان، بهره‌مندی از نوسانات احتمالی بازار جهت کسب سود می‌باشد.

در صورت تصمیم این بازیگر برای فروش با قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۰۸۴۱ دلار به ازای هر توکن، ایشان می‌توانند سود خالص اندکی در حدود ۱۳۴۰۰۰ دلار به دست آورند. این رقم بیانگر ۱.۲۸ درصد افزایش سود پس از نگهداری توکن‌ها تنها به مدت سه روز است.

با مقایسه با این مانور اخیر، تاریخچه‌ی معاملات این بازیگر کلان نتایج متفاوتی را به تصویر می‌کشد.

طبق گزارش پلتفرم تحلیل بلاکچین Spot On Chain، «این بازیگر پیش‌تر از یک معامله‌ی Injective (INJ) سود ۱۴۶۰۰۰ دلاری (۱۴.۲% افزایش) کسب کرده بود، اما از یک معامله‌ی Render (RNDR) با ضرر ۱۱۸۰۰۰ دلاری (۸.۰۱% کاهش) مواجه شد. همچنین، ایشان هیچ‌کدام از این دو توکن را برای مدت طولانی در اختیار نداشتند.»

با وجود فروش قابل توجه، روند کلی بازار پپه همچنان صعودی ارزیابی می‌گردد. این میم‌کوین در حال حاضر در حال طی کردن الگوی پرچم صعودی است. این الگوی تکنیکال با افزایش شدید اولیه‌ی قیمت و به دنبال آن دوره‌ی تثبیت قیمت، شناخته می‌شود.

چنین الگوهایی اغلب نشان‌دهنده‌ی تداوم حرکت صعودی قیمت هستند. اگر پپه بتواند با موفقیت از این الگو خارج شود، قیمت آن می‌تواند تا ۴۰% افزایش یابد و به ۰.۰۰۰۰۱۱۸۶ دلار برسد. در حالت محتاطانه‌تر، قیمت می‌تواند تا ۲۸% و به سمت سقف قیمتی قبلی یعنی ۰.۰۰۰۰۱۰۸۱ دلار افزایش یابد.

نمودار قیمتی ۸ ساعته جفت ارز پپه/تتر
نمودار قیمتی ۸ ساعته جفت ارز پپه/تتر (منبع: TradingView)

با این وجود، ابهاماتی وجود دارد. اگر تلاش برای خروج از الگو با شکست مواجه شود، پپه ممکن است سطح حمایتی خود را در ۰.۰۰۰۰۰۸۰۸ دلار پیدا کند. این سطح حمایتی می‌تواند از کاهش شدیدتر قیمت جلوگیری نماید.

سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بازار باید بر این تحولات نظارت دقیق داشته باشند. اقدامات این بازیگران کلان در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند زمینه‌ساز تحولات گسترده‌تر در اکوسیستم این حوزه شود.

منبع: BeInCrypto

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید