پیش بینی و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال انکر (ANKR)؛ امروز - مجله رمزینکس
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  2. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  3. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  4. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

پیش بینی و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال انکر (ANKR)؛ امروز

پیش بینی و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال انکر (ANKR)
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۳

رمز ارز انکر (ANKR) توکن بومی پلتفرم آنکر است. این رمز ارز یک ارز دیجیتال مبتنی بر استاندارد ERC-20 است که در بلاکچین اتریوم کار می کند و امکان می دهد تا در طیف گسترده ای از کیف پول ها از هر دو نوع سخت افزار و نرم افزار ذخیره شود.

تحلیل انکر ارائه شده در زیر جنبه اطلاعاتی دارد و نباید مبنایی برای خرید یا فروش قرار گیرد. این تحلیل در تاریخ ۳ تیر بروزرسانی شده است.

از رمز ارز انکر می توان برای پرداخت هزینه خدمات در پلتفرم انکر مانند استقرار نود استفاده کرد و همچنین به عنوان مشوقی برای شرکت کنندگان شبکه عمل می کند. تاریخچه پلتفرم آنکر Ankr مربوط به سال ۲۰۱۷ است. این پلتفرم قصد دارد تا به ایجاد یک چارچوب کارآمد بلاکچین بپردازد که محاسبات ابری توزیع شده را ارائه می دهد.

نمودار روزانه انکر

رمز ارز انکر (ANKR) از اواخر مارس در داخل یک کانال نزولی در حال کاهش است و تاکنون توانسته خط حمایتی کانال را پنج بار لمس کند که آخرین بار آن در ۲۲ ژوئن (۱ تیر) رخ داده است.

این اتفاق یک حرکت رو به بالا را ایجاد کردو یک کندل صعودی را در روز بعد شکل داد. این رمز ارز در حال حاضر، در حال بازیابی منطقه ۰/۰۷۵ دلار و تأیید اعتبار آن به عنوان سطح حمایتی است.

اندیکاتورهای تکنیکال برخی علائم صعودی را ارائه می دهند اما برای تأیید روند صعودی کافی نیستند. یک صعود قوی در اسیلاتور استوکاستیک (Stochastic oscillator) در تأیید روند صعودی کمک زیادی خواهد کرد.

برای خرید ارز دیجیتال انکر میتوانید پس از ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، وارد بازار معاملاتی همتا به همتا شده و به طور مستقیم با دیگر کاربران به دور از هر گونه واسطه به خرید و فروش انکر بپردازید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ